• Hoihoi iedereen! Welkom in het Kletscafé!



    Wil je bij het crew horen?? Je bent meer dan welkom! Zeg je naam, leeftijd en je werk/verslaving en je staat erbij. (:
    Omdat een geintje wel moet kunnen:
    Wil je het volgende topic openen? Klik op Screening 1.
    Wil je werken in het Kletscafé? Klik op Screening 2.
    Wil je een verslaafde worden? Klik op Screening 3.


    • Tinychat •

    Wie horen er allemaal bij het crew?

    Werknemers:
    Lotta • Rosarum • Cafébazin • 12
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 13
    Kim • Plenilunium • Entertainer • 17
    Sylvie • Gylani • Serveerster • 19
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist • Gitarist • 16
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14


    Verslaafden:
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Orianna • Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Gylvie • Colaverslaafde • 17
    Melissa • Lipari • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18
    Evelien • Arendelle • Jamaicaverslaafde • 18
    Naomi • Antoneh • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 16
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Kompas • Puzzelverslaafde • 14



    Al het geld dat we ophalen gaat naar de arme giraffen die de dupe zijn van flauwe raadsels. Doneer wat en help mee aan een beter leven

    Onze prijslijst.
    Drinken:

    • Vodka-Jus € 3.00
    • Lipton Ice Tea € 2.50
    • Coca-Cola € 2.00 • Coca-Cola Zero € 2.00 • Coca-Cola Light € 2.00 • Coca-Cola Light Lemon € 2.50 • Coca-Cola Cherry € 2.50
    • Fanta Orange € 2.00 • Fanta Lemon •€ 2.00
    • Duvel € 3.00 • Jupiler € 3.00 • Heineken € 3.00
    • 1 glas champagne €4 • 1 fles champagne €12,50
    • 1 glas kinderchampagne €3 • 1 fles kinderchampagne € 12,00 •
    • 1 glas witte of rode wijn €3,50 • 1 fles witte of rode wijn €11
    • Een mok warme chocomelk €2 •


    Eten
    Ontbijt tot 12:00
    Omelet natuur €2
    Omelet met spek €2,50
    Onbijtassortiment €8


    Middag tot 16:00
    Tosti ham kaas €4
    Tomatensoep €2
    Erwtensoep (winter) €3,50
    Dagsoep €2
    Frikandel met frites €4
    Hamburger met frites €4


    Diner van 18:00 tot 22:00
    Steak met frites €16
    Spare-ribs met frites
    Klein €18
    Onbeperkt €30
    Chapignonsoep €5
    Schnitzel met frites of aardappelen €12,50
    Saté's met frites €8
    Spaghetti bologneise €6


    Snacks hele dag doorlopend
    Bitterballen €3
    Loempia's €3
    Inktvisringen €3
    Chickenwings €3
    Gemengd bord €6



    MELDING: In dit café wordt niet chagrijnig gedaan en zijn we altijd aardig naar elkaar!

    [ bericht aangepast op 5 nov 2013 - 2:10 ]


    -

    Catilina schreef:
    Ik heb geen zin om te leren :c
    Ik ga schrijven:Y)


    that's the spirit! :)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 12:19 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Felidae schreef:
    weet iemand waar ik The Originals gratis kan kijken


    Yup, dat weet ik.
    Geen Nederlandse ondertiteling: klik
    Met Nederlandse ondertiteling: klik


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik ben zo moe!
    En goedemiddag iedereen (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Heeeey. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoihoi!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lottaaaaa! Mijn antwoord op jouw GB komt er vandaag aan. Ik ben heel erg lui geweest de voorbije dagen. :x


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    Lottaaaaa! Mijn antwoord op jouw GB komt er vandaag aan. Ik ben heel erg lui geweest de voorbije dagen. :x

    Oh, ik ben ook superlui. Ik heb niet eens geleerd voor mijn toetsen (dat doe ik eigenlijk nooit, behalve voor Latijn) en heb nog maar net mijn huistaak voor Frans gemaakt. En ik heb het verschrikkelijk koud D:.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Oh, ik ben ook superlui. Ik heb niet eens geleerd voor mijn toetsen (dat doe ik eigenlijk nooit, behalve voor Latijn) en heb nog maar net mijn huistaak voor Frans gemaakt. En ik heb het verschrikkelijk koud D:.


    Ik moet nog achttien pagina's geschiedenis leren. En geloof me, voor dat vak moet je bij ons gewoon leren. Zelfs de slimste van de klas -en ze is echt héél slim- haalt bij haar maar een 25/30. Ben ik dan nog best blij met m'n 23/30. :'D
    Ugh, ik ken het gevoel. Gelukkig zit ik naast de chauffage die lekker aanstaat. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    (...)

    Ik moet nog achttien pagina's geschiedenis leren. En geloof me, voor dat vak moet je bij ons gewoon leren. Zelfs de slimste van de klas -en ze is echt héél slim- haalt bij haar maar een 25/30. Ben ik dan nog best blij met m'n 23/30. :'D
    Ugh, ik ken het gevoel. Gelukkig zit ik naast de chauffage die lekker aanstaat. c:

    Nou, bij ons is alles - voor mij toch - verschrikkelijk gemakkelijk. Ze zijn hier gewoon zo makkelijk dat het niet meer leuk is. Ik hoef niet eens de les bij te wonen om een tien te halen voor Nederlands of geschiedenis, omdat ze gewoon niks te vertellen hebben dat de klas nog niet wist. Ik heb dan ook ontzettend veel lol tijdens Nederlands omdat ik de leerkracht heb kunnen overtuigen om naast mijn beste vriendin te zitten - you know what I mean, "Ik kan goed Nederlands en mijn vriendin is buitenlander" blablabla. Iedereen heeft in de tachtig of negentig procent op z'n rapport.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lipari schreef:
    (...)

    Ik moet nog achttien pagina's geschiedenis leren. En geloof me, voor dat vak moet je bij ons gewoon leren. Zelfs de slimste van de klas -en ze is echt héél slim- haalt bij haar maar een 25/30. Ben ik dan nog best blij met m'n 23/30. :'D
    Ugh, ik ken het gevoel. Gelukkig zit ik naast de chauffage die lekker aanstaat. c:


    Ugh, ik moet ook nog geschiedenis leren. Bij ons (maar) elf pagina's gelukkig-_-

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 13:36 ]


    -

    Rosarum schreef:
    (...)
    Nou, bij ons is alles - voor mij toch - verschrikkelijk gemakkelijk. Ze zijn hier gewoon zo makkelijk dat het niet meer leuk is. Ik hoef niet eens de les bij te wonen om een tien te halen voor Nederlands of geschiedenis, omdat ze gewoon niks te vertellen hebben dat de klas nog niet wist. Ik heb dan ook ontzettend veel lol tijdens Nederlands omdat ik de leerkracht heb kunnen overtuigen om naast mijn beste vriendin te zitten - you know what I mean, "Ik kan goed Nederlands en mijn vriendin is buitenlander" blablabla. Iedereen heeft in de tachtig of negentig procent op z'n rapport.


    Je bent slim. ^^
    In het eerste haalde bij ons ook iedereen zo'n punten. Alleen de mensen die het jaar erna zouden zakken naar de moderne/handel, zaten toen al ergens rond de zeventig procent. (Wij zaten in 1-AKS-a, dat was zowat de domste klas van de vier Latijnses. Daarvan zijn er ook het meeste gezakt.)
    Er zijn drie opties:
    1. Je school is makkelijk. Dat kan, hoewel ik dat betwijfel aangezien het een school is waar je Latijn kan volgen. Kan je trouwens Grieks volgen vanaf het tweede?
    2. Iedereen heeft in het zesde leerjaar een goede leerkracht gehad, waardoor er dus echt niets nieuws verteld wordt. Ik had namelijk een verschrikkelijke leerkracht in het zesde, waardoor ik voor Frans een enorme achterstand had.
    3. Het is typisch het eerste jaar. Er wordt niet zo heel veel bijgeleerd, de basiszaken worden herhaald en de leerkrachten gaan traag vooruit.

    Maar geloof me, vanaf het vijfde -I know, dat is nog een tijdje voor jou- worden de leerkrachten plots monsters die je met plezier laten buizen. En jammer genoeh voor mij, heb ik er zo heel veel. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xBoselfje schreef:
    (...)

    Ugh, ik moet ook nog geschiedenis leren. Bij ons (maar) elf pagina's gelukkig-_-


    Waarover gaat het? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb geen geschiedenis meer!

    En de eerste was inderdaad heel erg makkelijk, haha. Maar opeens zit je dan in de bovenbouw en ga je helemaal dood :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb wel geschiedenis ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    GOEDEMIDDAGGGGG'.
    Enthusiastic.


    We're all mad here.