• Hey, de titel zegt het zelf al. Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal.
    Een kort stukje:
    Elke is juist verhuist naar een andere stad, ze mist haar beste vriendin 'Madeleine' echt heel hard.
    Nieuwe school = nieuwe vrienden, ze maakt toch niet gemakkelijk vrienden, al zegt ze het zelf.
    Maar toch is een groepje 'coole meiden' in haar geïnteresseerd. Madelief is een meisje uit de groep waar ze alles kwijt kan, na een tijd is het een soort van beste vriendin van haar. Eline, Kato en Tiffany zijn meisjes uit haar klas (die ook bij dat groepje horen) waar ze vaak mee optrekt. En dan hebben we nog niet gesproken over Madeleine en Madelief hun broers, echt 2 lekkere dingen als je het mij vraagt. Ze zijn toch niet allemaal hetzelfde als Madeleine. Maar hoe vaker ze bij hun is, hoe meer ze ontdekt...

    Rollen die ik nodig heb:
    -Madeleine
    - Madelief
    - Eline
    - Kato
    - Tiffany
    - de lekkere broer van Madeleine
    - De lekkere broer van Madelief
    Willen jullie mij please helpen aub, liefst tegen vanavond wil ik graag al mijn rollen

    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Leeftijd: ( minstens 14, maximum 17)
    Vrienden en geliefden:
    Likes and dislikes:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 10:14 ]

    amberkroaler schreef:
    Hoe plaats je een foto?


    Via tinypic of een andere foto uploadings site. Je upload de foto die je wil plaatsen en kopieert dan de IMG-code voor forums en berichten in forums (zo heet het tenminste bij tinypic)


    Physics is awesome

    Rol:Madeleine
    Naam:Madeleine
    Uiterlijk: Bruin haar, groene ogen
    Karakter: lief, aardig, grappig, schattig en staat altijd voor vrienden klaar
    Leeftijd: 15
    Vrienden en geliefden: Iedereen in het verhaal
    Likes and dislikes: Likes alles
    Extra: niks

    Dan hebben we iedereen zeker?
    Trouwens Musai bedankt voor de tip maar het lukt me nog steeds niet.:X


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Super, ik ben bezig met schrijven!!