• Hey, de titel zegt het zelf al. Ik heb rollen nodig voor mijn verhaal.
    Een kort stukje:
    Elke is juist verhuist naar een andere stad, ze mist haar beste vriendin 'Madeleine' echt heel hard.
    Nieuwe school = nieuwe vrienden, ze maakt toch niet gemakkelijk vrienden, al zegt ze het zelf.
    Maar toch is een groepje 'coole meiden' in haar geïnteresseerd. Madelief is een meisje uit de groep waar ze alles kwijt kan, na een tijd is het een soort van beste vriendin van haar. Eline, Kato en Tiffany zijn meisjes uit haar klas (die ook bij dat groepje horen) waar ze vaak mee optrekt. En dan hebben we nog niet gesproken over Madeleine en Madelief hun broers, echt 2 lekkere dingen als je het mij vraagt. Ze zijn toch niet allemaal hetzelfde als Madeleine. Maar hoe vaker ze bij hun is, hoe meer ze ontdekt...

    Rollen die ik nodig heb:
    -Madeleine
    - Madelief
    - Eline
    - Kato
    - Tiffany
    - de lekkere broer van Madeleine
    - De lekkere broer van Madelief
    Willen jullie mij please helpen aub, liefst tegen vanavond wil ik graag al mijn rollen

    Rol:
    Naam:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Leeftijd: ( minstens 14, maximum 17)
    Vrienden en geliefden:
    Likes and dislikes:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 10:14 ]

    Ik wil er wel eentje invullen, maar wat moet je allemaal weten?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    [- de lekker broer van Madeleine]

    Naam: Sjoerd, AKA 'mac', deze naam heb ik gekregen van mijn ex-vriendinnetje, die tijdens ook erg close was met mijn vrienden. Eigenlijk iets te close, als je het mij vraagt. Ze bedroog me namelijk met Wouter, destijds mijn beste vriend. Nu spreken we elkaar nooit meer.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: aapje-het-voorste, erg beschermen tegen over mijn vriendinnetje, Leila. Verder zeg altijd wat ik denk, laat meestal het puntje van mijn tong zien. ik ben sportief, je zult mij dan ook snel in de sportschool vinden, ik hou best wel van kattenkwaad uit te halen. En ik ben nergens bang voor.
    Lichaam: een 6-pack, maar bijna een 8-pack. Ik heb kort bruin haar. Blauwe ogen. En meestal met een kwaadaardige glimlach op mijn gezicht.
    Sport: gewichtheffen, voetbal en wielrennen (van dit laatste, weet niemand echter af)
    Status: in een relatie met Leila.
    Extra info: ik geloof niet dat iemand homoseksueel wordt geboren, dit is namelijk aangeleerd gedrag.

    Naam: Tiffany, AKA 'tiffy'
    Leeftijd: 19, maar ik wordt bijna 20.
    Karakter: spontaan, sociaal, extrovert, betrouwbaar, speels en loyaal.
    Lichaam: kort blond haar, dat vaak overeind staat. lichtgroene ogen. Dun lichaam, en enigszins gespierde armen.
    cupmaat: 80C, maar de meeste schatten het een D. of ik draag te kleine bh's kan natuurlijk ook ;).
    Sport: basketbal en hockey.
    Status: gecompliceerd, ik ben met een meisje, maar haar ouders hebben een hekel aan lesbiennes, dus moeten we het geheim houden.
    Extra info: ik ben dus lesbienne.

    Naam: Leila
    Leeftijd: 20.
    Karakter: verlegen, introvert, ik kan best wel stil zijn, maar niet als ik sex heb, dan ik de ovenburen mij horen schreeuwen. En geloof mij, ik hou van sex ;) ;) ;), en puur om dit feit zit ik ook nooit lang zonder een vriend. Ik hou mij ook meestal buiten beeld.
    Lichaam: een erg sexy dun lichaam, lang blond haar, blauwe ogen waar bijna elke man in wegsmelt. En, zei ik al sexy?!
    Sport: sex, dat kan je een sport noemen :).
    Status: momenteel in relatie met Sjoerd.
    Extra info: ik hou van sex :).

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, misschien help ik later wel met nog wat meer :).


    Concentreer je op de mensen van wie je houdt, niet die je haat!

    Ik wil Kato wel doen heb je daarvoor een vragenlijst ofzo dat we moeten invullen?
    Tegen vanavond vul ik hem in.


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Ik wil Eline wel doen heb je daar een vragenlijst voor zo ja stuur dan even ene privebericht.

    CANOODLE schreef:
    Ik wil er wel eentje invullen, maar wat moet je allemaal weten?


    Heb mijn bericht aangepast

    amberkroaler schreef:
    Ik wil Kato wel doen heb je daarvoor een vragenlijst ofzo dat we moeten invullen?
    Tegen vanavond vul ik hem in.

    Heb de vragenlijst

    Rol:Kato
    Naam:Kato
    Uiterlijk:Bruin haar,bruine ogen.

    Karakter:slim,aardig,behulpzaam,enthousiast.
    Leeftijd:14 (een van de jongste in de groep.)
    Vrienden:Tiffany,Eline,Madelieff,Elke maar ik kan het best opschieten met Eline.
    Geliefde:single
    Likes: Bij Eline zijn,romantiek,lezen
    Dislikes:13,kleine ruimtes,onvoldoendes,gezinsruzies
    Extra:Ze is bff met Eline .

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:14 ]


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    Rol:Eline
    Naam:Eline
    Uiterlijk: Licht blond haar, blauwe ogen
    Karakter: slim, aardig, lief, schattig, behulpzaam, eenzaam, gezellig en vrolijk
    Leeftijd: 15 1/2
    Vrienden en geliefden: Tiffany, Kato ,Madelief, Madeleine maar ik kan het best opschieten met Kato
    Likes: (is dat wat Eline leuk vindt of wat er goed is aan Eline)
    dislikes:
    Extra: Ze is bff met Kato, humoristisch gestoord en geestelijk gehandicapt.

    Nikki4ever schreef:
    [- de lekker broer van Madeleine]

    Naam: Sjoerd, AKA 'mac', deze naam heb ik gekregen van mijn ex-vriendinnetje, die tijdens ook erg close was met mijn vrienden. Eigenlijk iets te close, als je het mij vraagt. Ze bedroog me namelijk met Wouter, destijds mijn beste vriend. Nu spreken we elkaar nooit meer.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: aapje-het-voorste, erg beschermen tegen over mijn vriendinnetje, Leila. Verder zeg altijd wat ik denk, laat meestal het puntje van mijn tong zien. ik ben sportief, je zult mij dan ook snel in de sportschool vinden, ik hou best wel van kattenkwaad uit te halen. En ik ben nergens bang voor.
    Lichaam: een 6-pack, maar bijna een 8-pack. Ik heb kort bruin haar. Blauwe ogen. En meestal met een kwaadaardige glimlach op mijn gezicht.
    Sport: gewichtheffen, voetbal en wielrennen (van dit laatste, weet niemand echter af)
    Status: in een relatie met Leila.
    Extra info: ik geloof niet dat iemand homoseksueel wordt geboren, dit is namelijk aangeleerd gedrag.

    Naam: Tiffany, AKA 'tiffy'
    Leeftijd: 19, maar ik wordt bijna 20.
    Karakter: spontaan, sociaal, extrovert, betrouwbaar, speels en loyaal.
    Lichaam: kort blond haar, dat vaak overeind staat. lichtgroene ogen. Dun lichaam, en enigszins gespierde armen.
    cupmaat: 80C, maar de meeste schatten het een D. of ik draag te kleine bh's kan natuurlijk ook ;).
    Sport: basketbal en hockey.
    Status: gecompliceerd, ik ben met een meisje, maar haar ouders hebben een hekel aan lesbiennes, dus moeten we het geheim houden.
    Extra info: ik ben dus lesbienne.

    Naam: Leila
    Leeftijd: 20.
    Karakter: verlegen, introvert, ik kan best wel stil zijn, maar niet als ik sex heb, dan ik de ovenburen mij horen schreeuwen. En geloof mij, ik hou van sex ;) ;) ;), en puur om dit feit zit ik ook nooit lang zonder een vriend. Ik hou mij ook meestal buiten beeld.
    Lichaam: een erg sexy dun lichaam, lang blond haar, blauwe ogen waar bijna elke man in wegsmelt. En, zei ik al sexy?!
    Sport: sex, dat kan je een sport noemen :).
    Status: momenteel in relatie met Sjoerd.
    Extra info: ik hou van sex :).

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, misschien help ik later wel met nog wat meer :).


    Wie is Leila?

    Lolaislol bij likes en dislikes wat bedoel je daarmee is dat wat er goed is aan de persoon zelf of wat ze leuk en niet leuk vindt


    "I wonder if life smokes after it fucks me"

    amberkroaler schreef:
    Lolaislol bij likes en dislikes wat bedoel je daarmee is dat wat er goed is aan de persoon zelf of wat ze leuk en niet leuk vindt

    Wat ze leuk of niet leuk vindt

    Rol: Tiffany
    Naam: Tiffany Charlotte Harries
    Uiterlijk:



    Karakter: Tiffany is een superlief meisje. Hoewel ze soms misschien arrogant kan overkomen, is ze dat niet. Ze houdt altijd rekening met mensen, en is heel aardig. Maar ze heeft ook haar duistere kanten, zo lacht ze mensen soms uit achter hun rug, en zegt ze niet al te nette dingen over hun. Maar over het algemeen doet ze dat niet vaak, en blijft ze een normaal, lief en zachtaardig meisje. Tiffany staat niet graag in de spotlight, en zal dus altijd een beetje op de achtergrond blijven, alleen bij haar vrienden vindt ze het wel eens leuk in het middelpunt te staan. Tiffany heeft nog niet veel meegemaakt in haar leven, als in naaste familie die sterft, ongevallen, of de meest voor de handliggende gebeurtenissen. Tiffany is een gelukkig meisje dat nog helemaal niet veel ongeluk heeft gehad in het leven. Ze weet dat dit op een dag allemaal kan gebeuren, maar wat ze ook weet is dat ze nu nog met volle teugen van het leven geniet, zolang als dat kan.
    Leeftijd: 16 (19 december)
    Vrienden en Geliefden: geen relatie momenteel. En Tiffany heeft veel vrienden.
    Likes en Dislikes: Shoppen (Ze is verslaafd) en ze haat dierenmishandelaars.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar rug. Gewoon omdat ze die mooi vind:



    Hoop dat je er wat aan hebt xx

    xButterflies schreef:
    Rol: Tiffany
    Naam: Tiffany Charlotte Harries
    Uiterlijk:



    Karakter: Tiffany is een superlief meisje. Hoewel ze soms misschien arrogant kan overkomen, is ze dat niet. Ze houdt altijd rekening met mensen, en is heel aardig. Maar ze heeft ook haar duistere kanten, zo lacht ze mensen soms uit achter hun rug, en zegt ze niet al te nette dingen over hun. Maar over het algemeen doet ze dat niet vaak, en blijft ze een normaal, lief en zachtaardig meisje. Tiffany staat niet graag in de spotlight, en zal dus altijd een beetje op de achtergrond blijven, alleen bij haar vrienden vindt ze het wel eens leuk in het middelpunt te staan. Tiffany heeft nog niet veel meegemaakt in haar leven, als in naaste familie die sterft, ongevallen, of de meest voor de handliggende gebeurtenissen. Tiffany is een gelukkig meisje dat nog helemaal niet veel ongeluk heeft gehad in het leven. Ze weet dat dit op een dag allemaal kan gebeuren, maar wat ze ook weet is dat ze nu nog met volle teugen van het leven geniet, zolang als dat kan.
    Leeftijd: 16 (19 december)
    Vrienden en Geliefden: geen relatie momenteel. En Tiffany heeft veel vrienden.
    Likes en Dislikes: Shoppen (Ze is verslaafd) en ze haat dierenmishandelaars.
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar rug. Gewoon omdat ze die mooi vind:




    Hoop dat je er wat aan hebt xx


    Thanx, je mag er meerdere doen, ik zal tonen welke ik al heb

    Rol: Madelief
    Naam: Madelief Faith Tonik
    Uiterlijk:



    Candice Accola
    Karakter: Ze is heel vriendelijk en sociaal. Je kan alles kwijt bij haar en ze vertelt het nooit door.
    Leeftijd: 17
    Vrienden en geliefden: Ze is single en ze heeft veel vrienden
    Likes and dislikes: Ze houdt van muziek en surfen. Ze houdt nier erg van grote honden.
    Extra: Ze houdt erg van tekenen en kan dat ook erg goed.

    Ik hoop dat het niet wat te laat is. Ik heb er zo snel mogelijk één gemaakt wanneer ik het topic zag (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Hoe plaats je een foto?


    "I wonder if life smokes after it fucks me"