• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 2.161 words |
    - Square | Squares | Untitled | 3.183 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 1.857 words |
    - Festus | Taraluis | 4.340 words |
    - Eledhel | Oppugno | 2.115 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 12.000 words |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird | 2.337 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 3.019 words |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer | 512 words |
    - FlyingMinds | FlyingMinds | 1.006 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 2.188 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 5.023 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 10.587 words |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat | 15.356 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 1.702 words |
    - Irvine | Jaimmmy | 1.650 words |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken | 1.940 words |
    - Phyre | Yerawizardamber | Obseratum | 2.000 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name | 4.518 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist | 2.362 words |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte | 5.059 words |
    - Aion |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 2nd: 3.333 words
    Voorgaande topics; 1

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:50 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Word er straks nog een wordwar gehouden?

    Ik ben nog maar net thuis -zucht- en veel heb ik ook niet kunnen schrijven, dus ik ga nu alles van internet en afleiding afsluit, een pijnstiller nemen en er tegen aanvliegen! Ik wil 10K halen vanavond. -Dit topic gaat trouwens best hard! (:

    Veel succes nog iedereen die nu nog gaat schrijven. ^^

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Phyre schreef:
    Word er straks nog een wordwar gehouden?


    Ja, van half elf tot elf uur. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    (...)

    Ja, van half elf tot elf uur. :'D


    I’m in!

    Yayde schreef:
    (...)

    Ja, van half elf tot elf uur. :'D


    I'm in too x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn verhaal heet trouwens Het verkeerde oord (maar waarschijnlijk wordt de titel nog anders)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ow goodie, wordwars (of hoe noemen jullie dat hier?) :3
    Ben alleen te laat, maar goed, een ander keertje (misschien later vanavond) ga ik zeker meedoen ^_^
    En ik ga vandaag wel echt pogen iets te schrijven, al heb ik nog geen besluit kunnen nemen van wat ik ga doen van plot :'D
    Al denk ik wel dat ik iets ga doen met m'n oud-rpg personage Megan Bright. Ik twijfel alleen nog over het plot, aangezien ik echt alle kanten met haar 'verhaal' op kan, van drama tot fantasy tot horror tot chicklit tot tienerroman.
    Whaha ik heb zelfs overwogen om haar in een kinda Lost avontuur verhaal te laten belanden gewoon omdat ik momenteel helemaal into de serie ben, maar ergens vind ik dat ook weer zo afgezaagd :'D
    Ik haat het om keuzes te moeten maken, die toch van belang zijn voor het verhaal XD

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:52 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ow goodie, wordwars (of hoe noemen jullie dat hier?) :3
    Ben alleen te laat, maar goed, een ander keertje (misschien later vanavond) ga ik zeker meedoen ^_^
    En ik ga vandaag wel echt pogen iets te schrijven, al heb ik nog geen besluit kunnen nemen van wat ik ga doen van plot :'D
    Al denk ik wel dat ik iets ga doen met m'n oud-rpg personage Megan Bright. Ik twijfel alleen nog over het plot, aangezien ik echt alle kanten met haar 'verhaal' op kan, van drama tot fantasy tot horror tot chicklit tot tienerroman.
    Whaha ik heb zelfs overwogen om haar in een kinda Lost avontuur verhaal te laten belanden gewoon omdat ik momenteel helemaal into de serie ben, maar ergens vind ik dat ook weer zo afgezaagd :'D
    Ik haat het om keuzes te moeten maken, die toch van belang zijn voor het verhaal XD


    Word wars or Word sprints. ^^ The next one is around 10:30


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Merrow schreef:
    Ow goodie, wordwars (of hoe noemen jullie dat hier?) :3
    Ben alleen te laat, maar goed, een ander keertje (misschien later vanavond) ga ik zeker meedoen ^_^
    En ik ga vandaag wel echt pogen iets te schrijven, al heb ik nog geen besluit kunnen nemen van wat ik ga doen van plot :'D
    Al denk ik wel dat ik iets ga doen met m'n oud-rpg personage Megan Bright. Ik twijfel alleen nog over het plot, aangezien ik echt alle kanten met haar 'verhaal' op kan, van drama tot fantasy tot horror tot chicklit tot tienerroman.
    Whaha ik heb zelfs overwogen om haar in een kinda Lost avontuur verhaal te laten belanden gewoon omdat ik momenteel helemaal into de serie ben, maar ergens vind ik dat ook weer zo afgezaagd :'D
    Ik haat het om keuzes te moeten maken, die toch van belang zijn voor het verhaal XD


    Lost is awesome :9~
    Ach, als je begint met schrijven gaat het vanzelf wel een kant op toch? :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Mijn teller is terug op nul ... Wat betekent dat ik vandaag tussen de 3500 en 4000 woorden moet schrijven om in te halen.
    Maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit, want ik heb besloten van idee te wisselen. Rood zijde gaat terug de wachtkamer in en ik ga nu voor 10.000 dagen zonder licht. Een horror verhaal wat ik wss. ook op Quizlet ga storten, om mijn activiteiten niveau weer een beetje terug omhoog te halen hier. :Y)


    Til hug og blod.

    Aion schreef:
    Mijn teller is terug op nul ... Wat betekent dat ik vandaag tussen de 3500 en 4000 woorden moet schrijven om in te halen.
    Maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit, want ik heb besloten van idee te wisselen. Rood zijde gaat terug de wachtkamer in en ik ga nu voor 10.000 dagen zonder licht. Een horror verhaal wat ik wss. ook op Quizlet ga storten, om mijn activiteiten niveau weer een beetje terug omhoog te halen hier. :Y)


    Als je die story plaatst, waarschuw me dan. Ik ben dol op horrorverhalen. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |

    Aion schreef:
    Mijn teller is terug op nul ... Wat betekent dat ik vandaag tussen de 3500 en 4000 woorden moet schrijven om in te halen.
    Maar dat maakt eigenlijk helemaal niets uit, want ik heb besloten van idee te wisselen. Rood zijde gaat terug de wachtkamer in en ik ga nu voor 10.000 dagen zonder licht. Een horror verhaal wat ik wss. ook op Quizlet ga storten, om mijn activiteiten niveau weer een beetje terug omhoog te halen hier. :Y)


    Gelukkig is het nog de tweede dag! :Y)


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Lost is awesome :9~
    Ach, als je begint met schrijven gaat het vanzelf wel een kant op toch? :3

    Door de vakantie is het de afgelopen week wat bij in geschoten om te kijken, anders had ik zeker al seizoen twee uitgekeken, maar zit dus nog steeds in seizoen 1 :'D Straks nog maar een aflevering op het gemak kijken :3
    Het begin is inderdaad voor elk plot zo'n beetje hetzelfde, aangezien het start bij Megan en je een intro krijgt van wie ze is en hoe haar dagen eruit zien. Ze heeft histiocytose-x, in haar conditie/geval ongeneselijk en ze weet dus ook niet hoe lang ze nog te gaan heeft. Verschillende operaties en chemo hebben niet geholpen, en uiteindelijk kan ze wel met die chemo door blijven gaan, maar dit verlengt niet zozeer haar leven en ze voelt zich enkel maar slechter en slechter door de chemische zooi. Dus ze besluit iets van haar leven - ofja, hetgeen wat haar nog rest en zo lang ze zich nog goed voelt - in te vullen zoals zij dat wilt.
    Dit dus door iets van de wereld te willen zien. Ze is 21 en heeft enkel haar moeder en broertje van 8. Ze stuurt hen dus met regelmaat postkaarten en foto's enzo van waar ze geweest is, en zo is er een soort houvast/herinnering voor haar moeder en broertje voor als ze er niet meer is. Het heet niet voor niets haar wall of memories. Enfin, dat is dus haar verhaal / geschiedenis in het kort.

    In de rpg waar ik haar gemaakt hebt, was ze terecht gekomen op een cruise schip, die gegijzeld werd. Heel epic en echt awesome XD
    Maar goed, er is dan ook nog het lost concept, wat ik ook echt briljant vind gezien haar conditie.
    Dan kan ik haar nog in een ander plot in een coma laten raken, waardoor ze in diverse fantasy werelden terecht kan komen. Hierbij kan ik dan iets doen met m'n herschrijven van m'n meermin verhaal, of toch eerder iets met draken - wat ook ook echt epic vind. of weer iets met elfjes of 'kleine mensjes' :3
    Of een horrorachtig iets waarbij ze als geest achterblijft, of dan weer een drama waarbij ze verder en verder aftakelt...
    Whaha teveel om uit te kiezen dus :'D

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 20:11 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet zo ook gaan beginnen voor vandaag ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Topic 3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."