• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 2.161 words |
    - Square | Squares | Untitled | 3.183 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 1.857 words |
    - Festus | Taraluis | 4.340 words |
    - Eledhel | Oppugno | 2.115 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 12.000 words |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird | 2.337 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 3.019 words |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer | 512 words |
    - FlyingMinds | FlyingMinds | 1.006 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 2.188 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 5.023 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 10.587 words |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat | 15.356 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 1.702 words |
    - Irvine | Jaimmmy | 1.650 words |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken | 1.940 words |
    - Phyre | Yerawizardamber | Obseratum | 2.000 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name | 4.518 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist | 2.362 words |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte | 5.059 words |
    - Aion |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 2nd: 3.333 words
    Voorgaande topics; 1

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:50 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Festus schreef:
    (...)
    Doe je ook mee dan om 3 uur? En het gaat je wel lukken! Ik schrijf ook deels in het Engels en dat gaat inderdaad niet zo snel als in het Nederlands maar uiteindelijk kom je er wel!


    Jup ik doe mee :)
    Maar hoezo schrijf je deels in het engels? (ik kan me daar zo eigk niks bij voorstellen haha :P)
    Ja, langzaam maar zeker gaat het wel wat beter, en er hoeft van mij ook geen meesterwerk uit te komen.
    Ik begin nu met 1006 woorden!


    The best way to make your dreams come true is to wake up!

    Okay, two minutes to go ^^ I'm starting at 4K, good luck guys! I'll report back in 30 minutes x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, two minutes to go ^^ I'm starting at 4K, good luck guys! I'll report back in 30 minutes x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Okay, two minutes to go ^^ I'm starting at 4K, good luck guys! I'll report back in 30 minutes x


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lol ik ben nu drie uur bezig geweest en heb 2886 woorden.
    Ik heb trouwens besloten om aan een ander verhaal te gaan werken, met de titel "Can't remember". Daar ga ik deze maand vooral veel aan schrijven.
    En hoe kunnen jullie nu al zo ver zijn! o.O

    Festus schreef:
    (...)
    Ik doe mee!
    En gefeliciteerd ^^


    Ik doe mee. (:

    Ik heb bijna geen tijd D: Maar ik ben blij dat ik mee doe! Het is nog leuker dan ik had verwacht, vooral omdat je het ook een beetje samen met anderen doet (: Ik heb gisteren 1.788 woorden geschreven en vandaag wil ik daar nog 2.000 bij op gooien (:

    Mijn laatste paragraaf:

    Geschokt keek ik weg, de straat in. Ik dacht dat ik hier van die herinneringen af zou zijn. Er even aan ontsnappen, dat was alles wat ik wilde. Maar zelfs in mijn dromen zat het nog achter me aan.
    Het liefst zou ik de envelop terug gooien in de brievenbus en er van weg rennen, maar als dit een kans was om nog een keer dichtbij mijn broer te zijn, dan wou ik die niet missen. Ergens hoopte ik dat de brief echt was. Dat hij die echt had geschreven, en niet mijn onderbewustzijn. Dus ik begon met lezen.

    Al is de wordwar begonen, ik hobbel nog even mee hoor. Woorden zijn woorden! :3


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Ik ga proberen in de auto nog wat te schrijven, al heb ik m'n tekst niet. Zometeen naar Antwerpen, naar City of Bones :Y)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Only 330 words, because I have a friend over with a cute kid D: How did you guys do?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Heb een kwartiertje meegeschreven en heb 498 woorden AND I HIT 4K :'D


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    Heb een kwartiertje meegeschreven en heb 498 woorden AND I HIT 4K :'D


    Yaaaaaayyy!!! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK heb 1002 woorden geschreven ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    FlyingMinds schreef:
    (...)

    Jup ik doe mee :)
    Maar hoezo schrijf je deels in het engels? (ik kan me daar zo eigk niks bij voorstellen haha :P)
    Ja, langzaam maar zeker gaat het wel wat beter, en er hoeft van mij ook geen meesterwerk uit te komen.
    Ik begin nu met 1006 woorden!
    ik schrijf aan meerdere verhalen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Escritura schreef:
    Only 330 words, because I have a friend over with a cute kid D: How did you guys do?


    446 words, just another 50 words to go to hit my goal for today!
    I'm pretty proud of myself, I wrote more than 1K today in English ^^


    The best way to make your dreams come true is to wake up!