• NaNoWriMo 2013



    Het is weer zo ver! NaNoWrimo (National Novel Writing Month) staat volgende maand al voor de deur! Mensen over de hele wereld storten zich weer op het plotten van een verhaal, uitwerken van personages en het NaNo forum om die 50.000 woorden bij elkaar te krijgen voor 30 november, 23:59h. De officiële website is opgefrist (nu ook veel beter voor op mobiele apparaten!) en het is tijd om koffie, thee, chocolademelk, chocolade, en andere zoete en energie wekkende etenswaren op te sparen om de maand door te komen!

    Voor degenen die niet weten wat NaNoWriMo is:
    NaNoWriMo of ook wel National Novel Writing Month is een project voor iedereen die een boek wil schrijven. In de maand november schrijf je 50.000 woorden (1.667 woorden gemiddeld per dag) waar het dus meer om de kwantiteit gaat dan kwaliteit en om een boek af te krijgen! Er doen mensen mee over heel de wereld en als je meer informatie wilt, klik hier voor de website!

    Als je van plan bent om mee te doen, laat dan even je username, titel van je verhaal (+ eventuele link) en (eventueel) je username van NaNoWriMo zelf achter! Je kunt je wordcount gaan doorgeven als het is begonnen natuurlijk!


    Deelnemers:
    [Q. Username | NaNoWrimo Username | Titel verhaal | Wordcount]
    - Plenilunium | ElfCitadel | The Art of Longing | 2.161 words |
    - Square | Squares | Untitled | 3.183 words |
    - Draculea | Silverlance |
    - LacieChan | SoulKey | The Mutant Chronicles | 1.857 words |
    - Festus | Taraluis | 4.340 words |
    - Eledhel | Oppugno | 2.115 words |
    - Arratay |
    - Reid | JanaAusten | Flatline | 12.000 words |
    - Royals |
    - Meteorsea | Meteorsea | Stray Bird | 2.337 words |
    - Mulford | GreyWolfMoon | Zoete wraak, zoute tranen | 3.019 words |
    - Merrow | xMerrow |
    - Ezreal | Hylla | The Agent Diaries |
    - Donaghy | Maartje Groenen | The Magic of a Writer | 512 words |
    - FlyingMinds | FlyingMinds | 1.006 words |
    - Disparato | bonfire |
    - Knetterdisco | Can't Remember | 2.886 words |
    - Stapper | Strongbow | An Unexpected Turn |
    - ST0RMY | NadineV | De Perfecte Ontsnapping | 3.508 words |
    - 220912 | Sushita | The Ereption | 2.188 words |
    - Escritura | Escritura | Equilibrium | 5.023 words |
    - Finley | Zytrateanatamy | Rebirth | 10.587 words |
    - Chekhov | Peyrac | Winter Heat | 15.356 words |
    - Scavo | Linphea | Eleanor Richards |
    - Requille | Vailtille | The Thorns of the Unreal | 1.702 words |
    - Irvine | Jaimmmy | 1.650 words |
    - Gibbs | Yolanda021296 | Kledingstukken, Parfum en Vele Flirt Technieken | 1.940 words |
    - Phyre | Yerawizardamber | Obseratum | 2.000 words |
    - Nym | Jaqen | Fast Asleep | 1.013 words |
    - Ziamcrew | Onenatascha | One Year to Remember Your Name | 4.518 words |
    - Bravosi | flawedheart | Residue |
    - Yayde | Yadinn | De Mist | 2.362 words |
    - Tragically | Tragically | Duivelse Belofte | 5.059 words |
    - Aion |

    "The world needs your novel!"
    Tips and tricks by LacieChan
    November 2nd: 3.333 words
    Voorgaande topics; 1

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 19:50 ]


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Goodmorning y'all! :'D


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Escritura schreef:
    Als mensen de tijd hebbe, denken jullie dat deze synopsis de aandacht trekt? [I want honest opinions and stuff.



    Equilibrium tells a story of balance; the balance between light and dark and the struggle within each person. Niccolló Romani has never had this problem. Growing up as an orphan in the Heavenly City, it’s not difficult to pick a side. He has always been a person of the light, with the full intensions of becoming a Guardian Angel. But when his Angelic parent shows up on his eighteenth birthday, this plan falls into the evil-infested water.

    “Don’t fool me boy!” His voice echoed around me, a hysteric anger sending chills down my spine. “Show me the powers you have been given.”
    “I don’t have any powers, father.”
    “Lies,” he whispered. “Don’t you dare lie to me, Niccolló, I created you.” His red eyes glared at me.
    “I created you.”


    As a son of Lucifer, Niccolló suddenly finds himself radiating with a soul-deep evil. Despite the fight to keep the blood from his hands, he finds himself loosing the battle. And before he knows it, he’s ready to wage war on the place that was once his home.

    “Save that energy. Unleash that anger onto the Heavenly City.” I paused, my eyes meeting father’s briefly. With those two short statements, I had created silence in the large hall. This was it.
    “Create chaos, pain and torment. Leave no one alive.”


    Yet what is Niccolló to do when he is wounded in battle and saved by one particularly annoying Nephilim? Not to mention when that unremarkable man also managed to bind Niccolló’s powers, something that renders him useless. The battle seems lost and so does Niccolló’s soul. Or is it?


    Sound good Lizz, ik zou het lezen ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meteorsea schreef:
    Goodmorning y'all! :'D


    Goodmorning. (:
    Iedereen alweer druk aan het typen?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik ga nu weer beginnen, alleen zowel gisteravond als nu heb ik het via mijn telefoon moeten doen aangezien ik zogenaamd het wachtwoord niet weet van de laptop hier en er dus niet op kan :'D ik ken namelijk het wachtwoord wel, maar ik hoor het niet te kennen ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh een vraagje trouwens aan iedereen, hebben jullie ook dat wanneer je dan gewoon bezig bent met een hoofdstuk te typen, dat je dan ineens een conversatie in je hoofd krijgt voor een later gedeelte en dan die ergens neertypt en daarna krijg je nog meer conversaties van andere gedeeltes waardoor je niet meer aan het hoofdstuk zelf verder schrijft, omdat je aan die andere conversaties schrijft en die niet verloren wil laten gaan? :'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik was weer begonnen met schrijven, maar ik ga straks lunchen met mijn moeder en broertje dus dan wordt het helaas weer onderbroken haha. Maar ik ben van plan om dit weekend een voorsprong te schrijven.
    Irvine Hmmm, ik weet wat je bedoeld, maar ik heb het nog niet echt gehad bij dit verhaal. [':


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Handig bezig hiero, ik moet nog helemaal beginnen... Heb zelfs nog geen verhaallijn of iets.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Meteorsea schreef:
    Ik was weer begonnen met schrijven, maar ik ga straks lunchen met mijn moeder en broertje dus dan wordt het helaas weer onderbroken haha. Maar ik ben van plan om dit weekend een voorsprong te schrijven.
    Irvine Hmmm, ik weet wat je bedoeld, maar ik heb het nog niet echt gehad bij dit verhaal. [':


    Ik wel haha! Zojuist wéér gehad. Maar goed, het zijn wel weer woorden die ik schrijf (: dus slecht vind ik het niet ^^ het is alleen zelfs zo erg dat ik al het einde van het verhaal heb geschreven ghehe


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Irvine schreef:
    Ik wel haha! Zojuist wéér gehad. Maar goed, het zijn wel weer woorden die ik schrijf (: dus slecht vind ik het niet ^^ het is alleen zelfs zo erg dat ik al het einde van het verhaal heb geschreven ghehe


    Wauw, ik wou dat ik wist wat het einde was (cat) Dan wist ik tenminste dat er een einde aan komt haha. [':


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Meteorsea schreef:
    (...)

    Wauw, ik wou dat ik wist wat het einde was (cat) Dan wist ik tenminste dat er een einde aan komt haha. [':


    Haha het kwam ineens in me op en ik heb het geschreven :'D

    Mijn favoriete zin is trouwens:
    "Shit, natuurlijk. Je bent dood, wat is er gebeurd?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh ik was gisteren om drie uur thuis van dat feestje, en heb dus helemaal niets kunnen schrijven. En ik ben zelfs door mijn wekker heen geslapen en heb scouting gemist. Wat ben ik toch weer goed bezig, maar wie verwacht er nou ook weer dat een feestje van iemand die 50 word zo lang kan duren en dat, vooral de oudere mensen, allemaal dronken rondliepen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ben een weekje weg en zie wat ik al mis :'D
    En ik heb dus nu al een achterstand doordat ik nog geen tijd heb gehad om te schrijven. Achja, ik heb wel een vijftal verschillende plots uitgeschreven op vakantie, dus ik heb tenminste keus wat ik ga schrijven voor NaNo. Vandaag toch echt een beslissing maken XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik ben een weekje weg en zie wat ik al mis :'D
    En ik heb dus nu al een achterstand doordat ik nog geen tijd heb gehad om te schrijven. Achja, ik heb wel een vijftal verschillende plots uitgeschreven op vakantie, dus ik heb tenminste keus wat ik ga schrijven voor NaNo. Vandaag toch echt een beslissing maken XD

    Dat is al meer als mij. Ik ben sa's aan het schrijven omdat ik geen inspiratie had voor een lang verhaal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Irvine schreef:
    Oh een vraagje trouwens aan iedereen, hebben jullie ook dat wanneer je dan gewoon bezig bent met een hoofdstuk te typen, dat je dan ineens een conversatie in je hoofd krijgt voor een later gedeelte en dan die ergens neertypt en daarna krijg je nog meer conversaties van andere gedeeltes waardoor je niet meer aan het hoofdstuk zelf verder schrijft, omdat je aan die andere conversaties schrijft en die niet verloren wil laten gaan? :'D

    Ik heb dat ook -het einde is al helemaal beschreven zelfs-. Gewoon doen joch! Je kunt beter te veel hebben -dat het later misschien niet meer in je plot past- dan dat je opeens hele stukken vergeten bent omdat je het niet opgeschreven hebt. Vind ik dan toch (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    asdfghjkl Still trying to hit 4K >.<


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.