• Ik ga een Fanfiction schrijven van de serie Once upon a time, waar die precies over gaat weet ik niet 100% zeker en of ik het ook echt online ga zetten weet ik ook nog niet 100% zeker waarschijnlijk wel.

    Een deel van dit verhaal speelt zich af voor de vloek van de Evil Queen en begint dan gelijk ook bij Rumplestiltskin zijn ex vrouw komt smekend terug met het nieuws dat hun pasgeborene dochter is meegenomen door vreemde mensen, Rumple beloofd haar om te zoeken maar zijn ex vrouw zal hun dochtertje dan nooit meer zien en terug krijgen. Echter zoekt Rumple niet al na vier dagen gaat hij weer terug naar zijn huis, hij zou anders een gebied in moeten gaan waar hij verschrikkelijke verhalen heeft gehoord en dat wilt hij liever niet, het is trouwens zo wie zo onmogelijk om een pasgeborene kind te zoeken als je niet weet waar je moet beginnen. Hij ontmoet bij een herberg wel de mooie, lieve en de voor zich zelf opkomende Milah, waar hij mee gaat samen wonen en een zoon krijgen Baelfire. Milah verdwijnt dan ook meegenomen door de piraten. De leeftijdsgrens dat de soldaten je ophalen om te strijden in de oorlog is verlaagd naar 14 en Baelfire is dat al over drie dagen, van een oude bedelaar hoort hij over een dolk die als je die hebt dat je dan macht hebt over de Dark One of als je de Dark One vermoord word je er zelf een. en dat is wat hij doet, hij wordt de Dark One, en vermoordt de bewakers die Baelfire wilde mee nemen, Baelfire wilt met hem naar een wereld zonder magie, maar als die tijd aanbreekt haakt Rumple af, maar Baelfire is dan weg.
    Nu is hij Milah kwijt zijn dochter en Baelfire en een paar maanden later... wilt ook de Evil Queen een vreselijke vloek uit spreken over dit land, die iedereen naar een land brengt waar geen magie bestaat....Maine, Storybrooke....

    Een snelle, misschien wat verwarrende beschrijving over waar het verhaal over gaat, dit is niet de officiële inleiding alleen zodat jullie ongeveer een beeld hebben waar het over gaat en het misschien makkelijk is met een personage aan te maken.

    Rollen die ik nodig heb
    Dochter van Rumplestiltskin (Deze moet tussen de 16 en de 25 jaar zijn, en ze woont niet in Storybrooke, ze heeft niet dezelfde moeder als de zoon van Rumple)
    Dochter/zoon van Snow & Charming (Weet niks af van Storybrooke en haar echte ouders)
    Stiefzoon/dochter van de Evil Queen echte zoon van de dochter/zoon van Snow en Charming
    Een paar figuurtjes die in Storybrooke wonen.
    Een paar figuurtjes die in de Enchanted Forest, Neverland of welk land dan ook wonen.
    Vrienden en vijanden van een paar karakters.
    Moeder van de dochter van Rumple

    Invullijstje
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Sprookjesfiguur: (Wie is de personage in de Enchanted Forest etc.)
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Woont: (Als ze nog in de sprookjeswereld zitten, en in Amerika/Storybrooke, dus voor en na de vloek. of als je personage niet is vervloekt dan alleen in de sprookjeswereld)
    Ouders:
    Ouders:
    Geschiedenis:
    Vrienden met:
    Heeft een hekel aan:
    Extra:


    Alvast bedankt:)

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 18:22 ]

    SPObabbby schreef:
    Ik heb mijn rol wat aangepast maar ik snap er nog steeds niks van :S



    Zal ik je dan eens helpen? en laten zien hoe ik het zou doen?

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Zal ik je dan eens helpen? en laten zien hoe ik het zou doen?

    Ja hoor


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ik doe mee....

    Maak snel mogelijk mijn rol aan


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol: Dochter Rumple
    Naam+Achternaam: Emarald Diana Gold
    Leeftijd: 20
    Karakter: Emarald is een strijdlustige vrouw en zou niet zomaar opgeven. Ze is ook erg slim en heeft vaak bij benarde situaties een oplossing bij de hand. Emarald kan heel goed met een zwaard overweg. Ze is iemand die niet snel iemand vertrouwd en je moet haar vertrouwen echt winnen. Maar dit zegt niet als je haar vertrouwen gewonnen hebt dat ze ook meteen je vriend is. Nee door haar leven in Neverland op te groeien alleen, samen met de Lost boys en Peter Pan heeft ze geleerd dat je alleen op jezelf kan vertrouwen en niemand anders. Door Peter Pan kan ze wel een paar toverkunsten die ze van hem had geleerd.
    Uiterlijk:


    Woont: Neverland
    Ouders: (Alleen bij de dochter van Rumple, Snow en Charming en hun kleinkind) Rumple and De moeder
    Geschiedenis: Eigenlijk weet Emarald niks van haar verleden, want toen ze een baby was, was ze ontvoerd. Waarom dat weet ze eigenlijk nog steeds niet.
    Ze kwam in het land dat Neverland hete en daar groeide ze op als een strijdlustige vrouw. Nog steeds woont ze op deze plek samen met de Lost boys en haar leider Peter Pan, ze is eigenlijk zijn rechterhand.
    Vrienden met: Eigenlijk heeft ze eigenlijk niemand die ze echt 'vrienden' noemt
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 18:45 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.