• En nou vraag ik me toch af wat het precies betekent.



    Dit balkje staat op alle profielen en bij stories. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar als ik het goed begrijp, is het bedoeld om dingen via social media te delen, toch? Normaal gesproken staat er altijd een nul, maar laatst viel me op dat er op mijn profiel een één staat.
    Nou vraag ik me dus af of dit inderdaad betekent dat iemand mijn profiel ergens heeft gelinkt of gedeeld, en zo ja, of ik zou kunnen uitvinden wie of waar. Ik snap er zelf namelijk vrij weinig van en ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er over mij roddelt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Watdafuq. Ik heb ook een 1. Okay turn that shit off.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt Mitchell, dankzij jou ben ik te weten gekomen dat mijn verhaal gewoon gekopieerd was door iemand.


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    Bedankt Mitchell, dankzij jou ben ik te weten gekomen dat mijn verhaal gewoon gekopieerd was door iemand.

    Alsjeblieft, denk ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Alsjeblieft, denk ik.


    Ik had zoals je had uitgelegd opgezocht op internet en toen heb ik dat dus ontdekt


    16 - 09 - '17

    Cenation schreef:
    (...)

    Ik had zoals je had uitgelegd opgezocht op internet en toen heb ik dat dus ontdekt

    Ah okay, ja dat snapte ik :Y) Maar het kwam op mij een beetje sarcastisch over.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Whut, de één was daarnet opeens weg, maar als ik nu op mijn profiel klik is hij er wel. Ik dacht al eens eerder dat er opeens weer een nul stond, maar ging er toen vanuit dat ik me had vergist.
    ... Blijkbaar gaat hij zo nu en dan op vakantie. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Titan schreef:
    (...)
    Ah okay, ja dat snapte ik :Y) Maar het kwam op mij een beetje sarcastisch over.


    Oh ok .. was dus niet zo bedoeld


    16 - 09 - '17