• En nou vraag ik me toch af wat het precies betekent.



    Dit balkje staat op alle profielen en bij stories. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar als ik het goed begrijp, is het bedoeld om dingen via social media te delen, toch? Normaal gesproken staat er altijd een nul, maar laatst viel me op dat er op mijn profiel een één staat.
    Nou vraag ik me dus af of dit inderdaad betekent dat iemand mijn profiel ergens heeft gelinkt of gedeeld, en zo ja, of ik zou kunnen uitvinden wie of waar. Ik snap er zelf namelijk vrij weinig van en ik ben eigenlijk wel benieuwd wie er over mij roddelt. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm vreemd... bij mij staat er inderdaad wel gewoon een 0.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Haha, ja dat betekend dat iemand het gedeeld heeft, volgensmij kan je niet zien wie. Ik had net even gekeken, staan echt superveel sites waarmee je het kan delen. Geen idee, maar wel leuk dat iemand iets van je gedeeld heeft, want ik zie het over het algemeen wel positief dat iemand iets wil delen.

    Whaha, grappig! ;D
    Je bent dus interessant genoeg om te delen. Das positief, toch? (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Guitarros schreef:
    Haha, ja dat betekend dat iemand het gedeeld heeft, volgensmij kan je niet zien wie. Ik had net even gekeken, staan echt superveel sites waarmee je het kan delen. Geen idee, maar wel leuk dat iemand iets van je gedeeld heeft, want ik zie het over het algemeen wel positief dat iemand iets wil delen.

    Stapper schreef:
    Whaha, grappig! ;D
    Je bent dus interessant genoeg om te delen. Das positief, toch? (:


    Ja, het is waarschijnlijk wel iets positiefs, en ik denk dat ik het maar als een soort compliment zal opvatten. Het maakt me alleen wel heel erg nieuwsgierig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja, het is waarschijnlijk wel iets positiefs, en ik denk dat ik het maar als een soort compliment zal opvatten. Het maakt me alleen wel heel erg nieuwsgierig. :'D


    Snap ik. Ik zou ook willen weten wie het was. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik heb het bij een story zo'n 1. Ik vroeg me eerste ook af wat het was en kwam er toen achter dat het gedeeld was, toen probeerde ik er ook achter te komen wie het had gedeeld en waar, maar kon het ook niet vinden.


    16 - 09 - '17

    Ik heb dat balkje niet eens? xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zie het op mijn profiel niet. Vast omdat ik geen derden wilt hebben en het ook zo is ingesteld bij mij. Pff gelukkig maar.


    -

    Cenation schreef:
    Ik heb het bij een story zo'n 1. Ik vroeg me eerste ook af wat het was en kwam er toen achter dat het gedeeld was, toen probeerde ik er ook achter te komen wie het had gedeeld en waar, maar kon het ook niet vinden.


    Ik vind het best wel vreemd dat je dat nergens kunt zien. Ik snap dat het misschien prettig is voor de persoon die het gedeeld heeft, privacy enzo, maar het is toch ook het profiel of de creatie van iemand, en ik zou het eigenlijk wel graag willen weten als iemand iets over mijn Q-leven op hun FB account postte of iets dergelijks. Als je iets deelt lijkt me toch ook dat je het juist niet geheim probeert te houden, eigenlijk. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik vind het best wel vreemd dat je dat nergens kunt zien. Ik snap dat het misschien prettig is voor de persoon die het gedeeld heeft, privacy enzo, maar het is toch ook het profiel of de creatie van iemand, en ik zou het eigenlijk wel graag willen weten als iemand iets over mijn Q-leven op hun FB account postte of iets dergelijks. Als je iets deelt lijkt me toch ook dat je het juist niet geheim probeert te houden, eigenlijk. :')


    Ja, ik wou het ook heel graag weten, maar ondertussen was ik het eigenlijk al vergeten tot ik je topic zag en nu komt de nieuwsgierigheid wat terug. Maar ach, we zullen het nooit weten vrees ik.


    16 - 09 - '17

    waar staat dat dan?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als je die niet wilt bij je creaties + profiel + whatever ga dan naar "Mijn Instellingen", daar naar "Privacy" en zet "Verberg de social media buttons onder mijn creaties" aan.
    Als je echt paranoia bent, kun je "Verberg mijn profiel voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl" en "Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl" ook nog aanzetten.

    Anyway, als ik jou was zou ik gewoon iets als:

    "Square" "Quizlet" -quizlet.nl -quizlet.com
    zoeken op Google. Misschien vind je dan waar het geshared is. ("-quizlet.nl -quizlet.com" heb ik erin gezet, zodat je geen resultaten van Quizlet.nl en Quizlet.com krijgt).

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 0:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RavensMoon schreef:
    waar staat dat dan?


    Normaal gesproken staat het aan de rechterkant van je profiel, onder de statistieken, maar bij jou zie ik het inderdaad niet. Je hebt het waarschijnlijk uitgeschakeld bij je instellingen. (:



    Titan schreef:
    Als je die niet wilt bij je creaties + profiel + whatever ga dan naar "Mijn Instellingen", daar naar "Privacy" en zet "Verberg de social media buttons onder mijn creaties" aan.
    Als je echt paranoia bent, kun je "Verberg mijn profiel voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl" en "Verberg mijn creaties voor mensen die niet ingelogd zijn op Quizlet.nl" ook nog aanzetten.

    Anyway, als ik jou was zou ik gewoon iets als:
    (...)zoeken op Google. Misschien vind je dan waar het geshared is. ("-quizlet.nl -quizlet.com" heb ik erin gezet, zodat je geen resultaten van Quizlet.nl en Quizlet.com krijgt).


    Ik wil niets verbergen. ^^ Ik vind het niet erg dat die buttons daar staan of mensen mijn profiel kunnen zien, ik vind het alleen jammer dat ik blijkbaar zelf niet kan zien wie het was, of tenminste om welke site het gaat.
    En ik heb wel al eens gegoogled en weet hoe ik Google moet gebruiken, maar Square is helaas geen woord dat weinig voorkomt, dus er komen nog steeds heel veel resultaten naar voren die me niet interesseren. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blijkbaar vind iemand het leuk om je profiel te delen, ik was het niet in elk geval. Ik gebruik dat never^^

    [Ik ben trouwens Calypse onder een ander acc]

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 17:40 ]


    ''Everytime I close my eyes, It's like a dark paradise.'' - Lana Del Rey.

    Ja, zoiets had ik al verwacht. Ik heb ook al even gezocht, maar helaas no luck.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.