• The lovely Jcats

    Onze awesome Tinychat







    She sees the world through TV screens
    All of her friends in magazines
    But everyday she lives a broken dream, yeah
    Making her own reality
    There’s lots of make-up on her face
    To cover up an empty space
    But there’s a lot behind those big blue eyes
    She just don’t realize







    Get up off the dark
    Open up your eyes
    You’ll discover there’s a world outside
    To fix a broken heart
    You have to try
    Pick it up, pick it up
    It’s a beautiful life Beautiful life, beautiful life
    It’s a beautiful life, beautiful life.






    Members
    JamesPotter • Femke
    Jinora • Rani
    Scanlon • Gabs
    Carlisle • Jacco
    Cenation • Sylvie
    Minions • Gail
    Cambiare • Samantha
    Shaughnessy • Miriam
    McDreamy • Marlijn

    ''Type Bananas if you can see this"

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 0:01 ]


    -

    Jinora schreef:
    (...)

    Pppfff nou dacht ik even dat je over mijn ex vriendje bezig was xD


    Hhaha whut? xD

    Jinora schreef:
    Ohja Gail ik heb een idee er voor (:

    HhaHa tell me :9~


    -

    Cambiare schreef:
    (...)

    Heb ik af, mag ik nu een snoepje? :{D
    ik heb voor de eerst komende 3 weken alles af :Y) Ze kunnen deze 3 weken alleen nog maar project opdrachten geven dus vandaar :Y)

    Ooh je heb het af. Wel, dat verander alles.

    Kies maar 1 snoepje uit. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:09 ]


    -

    Minions schreef:
    (...)
    HhaHa tell me :9~


    Ja zijn naam is ook Sam... en omdat we onlangs terug contact hebben, denk ik weer sneller aan zijn naam (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Minions schreef:
    (...)
    Ooh je heb het af. Wel, dat verander alles.

    Kies maar 1 snoepje uit. :Y)



    Kersen *.*
    *Pakt bak waar de kersensnoepjes inzitten en rend weg*

    @Rani, ik heb het probleem dat er in mijn klas dus Sem,Sam en dan nog ik dus het is bij ons ook altijd van: Tegen wie hebben ze het xD

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:14 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dus ik had onlangs (het vorige topic) iets geplaatst over een One shot en die ga ik dan gebruiken (:

    Bo en Harry vinden het zalig om elkaar in het geheim te verwennen. Ze vind het dan ook opwindend dat Harry de Badboy uithangt en haar op de eerste plaats zet dan zijn eigen vriendin, Sky, die natuurlijk niets van deze stoeipartijen af weet. Op een avond, wel geteld 27 oktober, kiest Harry weer voor een ruig avondje samen met Bo, dan een gezellige filmavond met zijn eigen vriendin. Ondanks zijn vreemde gedrag vermoed Sky al snel dat er iets niet klopt en besluit dan ook om Harry achter na te gaan. Terwijl Harry en Bo al snel in de slaapkamer zijn belandt, haalt Sky al haar moed bij elkaar e stormt het huis binnen, op naar de slaapkamer. Ze ontdekt dan ook natuurlijk dat haar vriendje niets meer dan een stuk vuil is en eindigt de relatie weldra meteen. Nu heeft Harry, Bo voor hem alleen en mist dan ook geen enkele kans. Maar hoe wil Bo verder nu?


    Deze en dan ga ik verder aan het punt wat ik rood gemarkeerd heb (: En laten we zeggen dat Harry nu alles kan doen wat hij wil ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cambiare schreef:
    (...)

    Kersen *.*
    *Pakt bak waar de kersensnoepjes inzitten en rend weg*

    @Rani, ik heb het probleem dat er in mijn klas dus Sem,Sam en dan nog ik dus het is bij ons ook altijd van: Tegen wie hebben ze het xD


    Hhahaa, die 'Sem' doet me aan iets hilarisch denken ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Krijg ik ineens een mail 'Liam Payne heeft een foto gedeeld op twitter'


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Jinora schreef:
    (...)

    Hhahaa, die 'Sem' doet me aan iets hilarisch denken ^^


    Oke ergens mag dit niet maarnou ja ze hebben nog nooit van deze site gehoord dus:
    Wij hebben ook een Ben in onze klas.Die heet dus Ben van Adel.
    En Sem heet dus Sem Loos xD Wat een grap. Ik weet het is niet grappig :')


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Jinora schreef:
    Dus ik had onlangs (het vorige topic) iets geplaatst over een One shot en die ga ik dan gebruiken (:

    Bo en Harry vinden het zalig om elkaar in het geheim te verwennen. Ze vind het dan ook opwindend dat Harry de Badboy uithangt en haar op de eerste plaats zet dan zijn eigen vriendin, Sky, die natuurlijk niets van deze stoeipartijen af weet. Op een avond, wel geteld 27 oktober, kiest Harry weer voor een ruig avondje samen met Bo, dan een gezellige filmavond met zijn eigen vriendin. Ondanks zijn vreemde gedrag vermoed Sky al snel dat er iets niet klopt en besluit dan ook om Harry achter na te gaan. Terwijl Harry en Bo al snel in de slaapkamer zijn belandt, haalt Sky al haar moed bij elkaar e stormt het huis binnen, op naar de slaapkamer. Ze ontdekt dan ook natuurlijk dat haar vriendje niets meer dan een stuk vuil is en eindigt de relatie weldra meteen. Nu heeft Harry, Bo voor hem alleen en mist dan ook geen enkele kans. Maar hoe wil Bo verder nu?


    Deze en dan ga ik verder aan het punt wat ik rood gemarkeerd heb (: En laten we zeggen dat Harry nu alles kan doen wat hij wil ^^

    Omg whut xD
    Nou die Bo is echt een slet! Ie mag mooi van Harry afblijven want hij is van mij (kudo)


    -

    Minions schreef:
    (...)
    Omg whut xD
    Nou die Bo is echt een slet! Ie mag mooi van Harry afblijven want hij is van mij (kudo)


    In het deeltje wenste ze Harry nooit gekend te hebben (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Cambiare schreef:
    (...)

    Kersen *.*
    *Pakt bak waar de kersensnoepjes inzitten en rend weg*

    @Rani, ik heb het probleem dat er in mijn klas dus Sem,Sam en dan nog ik dus het is bij ons ook altijd van: Tegen wie hebben ze het xD

    *komt met heel Union J achter je aan waardoor je die bak laat vallen en gaat kwijlen*


    -

    Jinora schreef:
    (...)

    In het deeltje wenste ze Harry nooit gekend te hebben (:

    Oh I like her already :Y)


    -

    Cambiare schreef:
    (...)

    Oke ergens mag dit niet maarnou ja ze hebben nog nooit van deze site gehoord dus:
    Wij hebben ook een Ben in onze klas.Die heet dus Ben van Adel.
    En Sem heet dus Sem Loos xD Wat een grap. Ik weet het is niet grappig :')


    Nou, ik heb iemand in mijn klas, die beweerd dat ze uit Amerika komt en dat ze op gegroeid is in Nederland en een paar jaar terug in België is komen wonen. Ze maakt dan ook iedereen wijs dat ze geen Sam kan uitspreken maar alleen Sem. Dus heel de dag hoor je dat, terwijl ze in een school vol Belgen zit en ze vierkant word uitgelachen daar door (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Yeah ik heb de rest van de week zowat allemaal uitval!
    Alleen woensdag-hele dag dus 4 uurtje 2 uur vielen al uits- en vrijdag -3 uurtjes- dank god voor dit :Y) oke dat hoor ik niet te zeggen aangezien er toch 4 gewonde zijn gevallen.



    Het is niet mijn school maar aangezien mijn school bij het school beleid hoort dat de baas is van die school moeten ze ook het dak van onze school nakijken.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Minions schreef:
    (...)
    *komt met heel Union J achter je aan waardoor je die bak laat vallen en gaat kwijlen*


    Bij hun kwijl ik niet Bij mijn 4 gaytjes en .... Wel :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial