• Hallo iedereenn,

    Ik heb een probleem, wat me best wel dwars zit.

    Ik en mijn vriendin vinden dezelfde jongen leuk.

    En wij zijn niet de enige, want als je bijvoorbeeld op zijn Instagram kijkt zie je allemaal reacties zoals
    'Cutie' 'Perfect'

    Maar wat nou echt het probleem is, is dat mijn vriendin hem ineens leuk vond.

    Het begon toen we begin dit jaar in een hele nieuwe klas kwamen, en ik vond hém eigenlijk meteen al leuk. (laten we hem omdopen tot Jantje). Jantje had op dat moment nog met een meisje die op een ander niveau zit, maar toen dat uit ging vond mijn vriendin Jantje ook ineens leuk. En nu trekt ze de hele tijd zijn aandacht en begon ook ineens tegen hem te praten op Whatsapp. Dat duurde niet lang, want na een paar berichten ging hij al 'slapen' (om half 10, wat hij nooit doet). Ik kwam ongeveer een uur later op zijn twitter een bericht tegen met iets als 'Slapen, goodnight', dat betekend dus dat hij niet meer met haar wilde praten ofzo (zo vang ik het op). Dan komen er ook nog momenten op school bij dat Jantje en een vriend bij ons in het groepje kwamen zitten. Ze maakte 'ruzie' om de stoel bij mij en uiteindelijk zat Jantje daar dus. We waren een beetje aan het praten en toen de volgende les kwamen ze weer bij ons zitten.

    ((Sorry voor het zeurverhaal))

    Maar ik vind het best irritant en raar dat mijn vriendin hem ook ineens leuk vind, terwijl ze weet dat ik al best lang een crush op hem heb. Dan is het ook nog zo dat ze een andere jongen ook leuk vond/vind, maar hij ineens gemeen ging doen tegen haar. Ik heb al geprobeerd om er met haar over te praten, maar ze negeert het...

    Hebben jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat hij niet tussen onze vriendschap in komt te staan? Want ik wil mijn vriendin echt niet kwijt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 16:20 ]


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    nerveus schreef:
    Ik snap dat je haar niet kwijt wilt. Het is ook een lastige situatie. Als ze echt een goede vriendin is zou ik met haar gaan praten. Laat nooit een jongen tussen jou en een goede vriendin komen! Dat is het niet waard, echt niet, ook al lijkt die jongen nog zo perfect. De uitspraak is niet voor niets: Vriendjes zijn voor even, vriendinnen voor het leven. ;)
    Praat er met je vriendin over. Stel dezelfde vraag aan haar. Vindt ze die jongen belangrijker dan jullie vriendschap? Ik denk het niet als ze echt om jullie geeft! Jullie moeten hem dan maar beide uit je hoofd zetten. Er zijn nog genoeg andere leuke jongens op deze planeet, echt waar. :)


    oke, dankjewell (:
    x


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Iedereen heel erg bedankt voor het reageren :)


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Okee, misschien klinkt dit lastig. Maar of gun het haar of spreek af dat jullie beide voor een andere jongen gaan (dus alle twee iemand anders zoeken dan deze jongen).

    Word niet boos! Zij is ook maar een mens. Mensen worden verliefd op mensen en die kunnen ze niet kiezen!

    Als je nog hulp nodig hebt pb je me maar!

    xx Mar

    En wij zijn niet de enige, want als je bijvoorbeeld op zijn Instagram kijkt zie je allemaal reacties zoals
    'Cutie' 'Perfect'

    Dus omdat iemand hem cutie of perfect noemt vind diegene hem meteen leuk. Logisch :Y)

    En daarbij, liefde is een van die dingen die lekker doet waar het zin in heeft. Als zij dus hem leuk vind kun jij daar niks aan doen en vica versa. Uiteindelijk ligt het aan hem, het kan best zijn dat hij jullie beide niet leuk vind :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 19:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)
    Dus omdat iemand hem cutie of perfect noemt vind diegene hem meteen leuk. Logisch :Y)

    En daarbij, liefde is een van die dingen die lekker doet waar het zin in heeft. Als zij dus hem leuk vind kun jij daar niks aan doen en vica versa. Uiteindelijk ligt het aan hem, het kan best zijn dat hij jullie beide niet leuk vind :'D


    Nee, hij is populair.. En ik weet dat er meer meiden zijn die hem leuk vinden


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    BabyLuxLover schreef:
    (...)

    Nee, hij is populair.. En ik weet dat er meer meiden zijn die hem leuk vinden

    Dus? Betekend nog steeds niet dat iedereen die dat zeg hem ook leuk vind.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chekhov schreef:
    Ben je er zeker van dat ze wel zo'n goede vriendin is? Want, het lijkt nu alsof ze totaal niet om jou of je gevoelens geeft én je kan niet eens deftig met der praten over de situatie. Misschien moet je eens een duidelijk monoloog met der voeren en haar vertellen dat jij het echt niet leuk vindt op die manier maar dat je haar ook niet kwijt wilt? Misschien komt er dan wel iets uit. Hou ook in gedachten dat zij hem ook al langer leuk kan vinden maar dat ze er gewoon niets over zei en geen stappen ondernam omdat hij al een vriendin had. Veel sterkte en succes iig.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Father schreef:
    (...)
    Dus? Betekend nog steeds niet dat iedereen die dat zeg hem ook leuk vind.


    Weet ik, maar ik weet zelf ook dat een paar van die meiden hem leuk vinden.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 20:54 ]


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Ik heb ook zoiets gehad, maar ze wist niet dat ik iets voor hem had. Ze wist wel dat ik hem geweldig vond als vriend, nu zij ook, we zijn nu vaak met ons drieën, maar ik mis hem, ze is een aandachtopeiser.
    Maak je nog geen zorgen, je weet nooit hoe het eindigd, als ze een goede vriendin is, zal ze in het geval dat je echt een kans maakt, wel achteruit gaan. Bij mijn vriendin heeft hij haar vlakaf gezegd geen gevoelens voor haar te hebben. Ik hoop dat deze jongen niet voor niets tegen haar blijft liegen en zo eerlijk is als mijn goede vriend, we zijn beiden over hem en allemaal goede vrienden nu.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    Ik heb ook zoiets gehad, maar ze wist niet dat ik iets voor hem had. Ze wist wel dat ik hem geweldig vond als vriend, nu zij ook, we zijn nu vaak met ons drieën, maar ik mis hem, ze is een aandachtopeiser.
    Maak je nog geen zorgen, je weet nooit hoe het eindigd, als ze een goede vriendin is, zal ze in het geval dat je echt een kans maakt, wel achteruit gaan. Bij mijn vriendin heeft hij haar vlakaf gezegd geen gevoelens voor haar te hebben. Ik hoop dat deze jongen niet voor niets tegen haar blijft liegen en zo eerlijk is als mijn goede vriend, we zijn beiden over hem en allemaal goede vrienden nu.


    Ik ben blij voor je dat het uiteindelijk toch nog goed is gekomen (denk ik ^^)
    Mijn vriendin en ik hebben een beetje met elkaar gepraat en tegen elkaar gezegd dat ALS hij een van ons leuk vind we elkaar het beste gunnen (:


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Orianna schreef:
    Jongens zijn geen voorwerpen die je zomaar kan claimen, helaas heb jij net de pech dat zij op dezelfde jongen valt. Ik heb nog nooit in zo'n situatie gezeten en kan je dan ook helaas niet helpen. Ik vind het wel vervelend voor je.


    We're all mad here.