• Hallo iedereenn,

    Ik heb een probleem, wat me best wel dwars zit.

    Ik en mijn vriendin vinden dezelfde jongen leuk.

    En wij zijn niet de enige, want als je bijvoorbeeld op zijn Instagram kijkt zie je allemaal reacties zoals
    'Cutie' 'Perfect'

    Maar wat nou echt het probleem is, is dat mijn vriendin hem ineens leuk vond.

    Het begon toen we begin dit jaar in een hele nieuwe klas kwamen, en ik vond hém eigenlijk meteen al leuk. (laten we hem omdopen tot Jantje). Jantje had op dat moment nog met een meisje die op een ander niveau zit, maar toen dat uit ging vond mijn vriendin Jantje ook ineens leuk. En nu trekt ze de hele tijd zijn aandacht en begon ook ineens tegen hem te praten op Whatsapp. Dat duurde niet lang, want na een paar berichten ging hij al 'slapen' (om half 10, wat hij nooit doet). Ik kwam ongeveer een uur later op zijn twitter een bericht tegen met iets als 'Slapen, goodnight', dat betekend dus dat hij niet meer met haar wilde praten ofzo (zo vang ik het op). Dan komen er ook nog momenten op school bij dat Jantje en een vriend bij ons in het groepje kwamen zitten. Ze maakte 'ruzie' om de stoel bij mij en uiteindelijk zat Jantje daar dus. We waren een beetje aan het praten en toen de volgende les kwamen ze weer bij ons zitten.

    ((Sorry voor het zeurverhaal))

    Maar ik vind het best irritant en raar dat mijn vriendin hem ook ineens leuk vind, terwijl ze weet dat ik al best lang een crush op hem heb. Dan is het ook nog zo dat ze een andere jongen ook leuk vond/vind, maar hij ineens gemeen ging doen tegen haar. Ik heb al geprobeerd om er met haar over te praten, maar ze negeert het...

    Hebben jullie misschien tips om ervoor te zorgen dat hij niet tussen onze vriendschap in komt te staan? Want ik wil mijn vriendin echt niet kwijt.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 16:20 ]


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Ik vind ook niet dat je het recht hebt om een jongen te 'claimen', maar het zou wel verstandig zijn als jullie met elkaar gaan praten. Samen een oplossing vinden en zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Imzz schreef:
    Ik zou er eens met je vriendin over praten als het je dwars zit en dat je niet wil dat jullie vriendschap hierdoor kapot gaat. Maar geeft die jongen eigenlijk signalen af dat hij jou wel leuk/leuker vindt dan je vriendin?


    Hij heeft hij ge'appt.. Om iets wat hij ook aan zijn beste vriend had kunnen vragen..
    En hij ging naast me zitten, maar mijn andere vriendinnen (die in een andere klas zitten) zeggen dat hij mij leuk vind..
    Ik denk zelf van niet, want hij kan alle knappe meiden ook krijgen..


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    BabyLuxLover schreef:
    (...)

    Hij heeft hij ge'appt.. Om iets wat hij ook aan zijn beste vriend had kunnen vragen..
    En hij ging naast me zitten, maar mijn andere vriendinnen (die in een andere klas zitten) zeggen dat hij mij leuk vind..
    Ik denk zelf van niet, want hij kan alle knappe meiden ook krijgen..

    Wie weet heeft hij het ook wel aan zijn beste vriend gevraagd :')
    En het feit dat andere mensen zeggen dat hij je leuk vind zegt niks. Vraag het hem gewoon zelf en dan weet je het pas.


    -

    En jullie zijn.. Hoe oud?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    En jullie zijn.. Hoe oud?


    113, dat zie je toch?


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    113, dat zie je toch?


    UGH. Sorry hoor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Genius schreef:
    (...)
    Wie weet heeft hij het ook wel aan zijn beste vriend gevraagd :')
    En het feit dat andere mensen zeggen dat hij je leuk vind zegt niks. Vraag het hem gewoon zelf en dan weet je het pas.


    (Hij vroeg me of ik een foto wilde maken van het AK schrift, omdat de zijne nog op school lag)

    Ja, ik zeg ook steeds tegen mijn vriendinnen dat hij me niet leuk vind.. Ze zitten niet bij me in de klas, dus ze kunnen niet kijken of hij ook naar mij kijkt (bijvoorbeeld)


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Deilia schreef:
    En jullie zijn.. Hoe oud?


    .. Niet dat ik dat niet wil vertellen, maar maakt dat iets uit?


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    Deilia schreef:
    (...)

    UGH. Sorry hoor.


    I was just kidding ^^


    26 - 02 - '16

    BabyLuxLover schreef:
    (...)

    .. Niet dat ik dat niet wil vertellen, maar maakt dat iets uit?

    Ja. Als je onder de 13/14 bent neem ik dit soort problemen niet helemaal serieus.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Orianna schreef:
    (...)

    I was just kidding ^^


    Goedzo, ik ook :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)
    Ja. Als je onder de 13/14 bent neem ik dit soort problemen niet helemaal serieus.


    We zijn beide 13/14


    Stay Strong, Good Things Will Happen

    BabyLuxLover schreef:
    (...)

    (Hij vroeg me of ik een foto wilde maken van het AK schrift, omdat de zijne nog op school lag)

    Ja, ik zeg ook steeds tegen mijn vriendinnen dat hij me niet leuk vind.. Ze zitten niet bij me in de klas, dus ze kunnen niet kijken of hij ook naar mij kijkt (bijvoorbeeld)


    Zoiets kan ook gevraagd zijn omdat je een klasgenoot bent. Vorig schooljaar op mijn opleiding vroegen gasten uit mijn klas me altijd of de lessen doorgingen of niet, en of ik een foto kon maken van het rooster. Omdat ik een klasgenoot was en een goede student. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Deilia schreef:
    (...)

    Goedzo, ik ook :Y)


    Haha I like you (pirate)


    26 - 02 - '16

    Requille schreef:
    (...)

    Zoiets kan ook gevraagd zijn omdat je een klasgenoot bent. Vorig schooljaar op mijn opleiding vroegen gasten uit mijn klas me altijd of de lessen doorgingen of niet, en of ik een foto kon maken van het rooster. Omdat ik een klasgenoot was en een goede student. :')


    Ja, alleen raar dat hij het dan aan mij vraagt, met mij had hij nog nooit gepraat en de andere helft van de klas, daar is hij mee bevriend..


    Stay Strong, Good Things Will Happen