• Hoihoi iedereen!

    Naar aanleiding van het vele offtopic gaan in het Nederlandse praattopic, besloten wij om een gezellig kletscafé te openen in het offtopic-subforum!
    Wil je een baantje hebben? Dat kan! Zeg gewoon even welk baantje je hebben wilt, dan zet ik je erbij. (:

    Wie werkt er allemaal in het kletscafé?

    Lotta • Rosarum • Cafébazin
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin
    "Tom" • Dooddoenervo • Barman
    Sofie • Amaretto • Barvrouw
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast
    Erieka • Orianna • Frisdrankverslaafde
    Gail • Minions • Colaverslaafde
    Kim • Plenilunium • Entertainer

    Onze prijslijst

    Vodka-Jus • € 3.00
    Lipton Ice Tea • € 2.50
    Coca-Cola • € 2.00
    Coca-Cola Zero • € 2.00
    Coca-Cola Light • € 2.00
    Coca-Cola Light Lemon • € 2.50
    Coca-Cola Cherry • € 2.50
    Fanta Orange • € 2.00
    Fanta Lemon • € 2.00
    Duvel • € 3.00
    Jupiler • € 3.00
    Omdat het van Tom moest Heineken • € 3.00

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 18:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minions schreef:
    Ooh gelukkig maar. Fail zeg. Ik kan altijd lezen als het grappig/sarcastisch bedoeld is maar deze keer niet. (no_chears)


    Bad minion!

    Ik heb ook ooit een test gedaan en toen had ik een slang.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Deze is heel goed om achter je Patronus te komen ^^ Je moet enkel aan een krachtige herinnering denken (en geen muziek aan hebben staan)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Plenilunium schreef:
    Deze is heel goed om achter je Patronus te komen ^^ Je moet enkel aan een krachtige herinnering denken (en geen muziek aan hebben staan)

    Ik zie alleen een zwart scherm met onderin "Terms of use" en "Privacy Policy".


    From these ashes, I will rise

    Ik haat dat raadsel op facebook van dat je je profiefoto drie dagen in een giraf moet veranderen als je het fout hebt. Ik ga mij nu drie dagen girafachtig voelen :(


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Amaretto schreef:
    Ik haat dat raadsel op facebook van dat je je profiefoto drie dagen in een giraf moet veranderen als je het fout hebt. Ik ga mij nu drie dagen girafachtig voelen :(


    Stuur door!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    ok dat is dit raadsel:

    Ik kreeg een raadseltje, als ik een fout antwoord gaf moest ik 3 dagen een giraf als profielfoto hebben. Als ik het juiste antwoord gaf mocht ik mijn profielfoto behouden. Als je me een antwoord stuurt mag je het enkel naar mij sturen, zodat je geen antwoorden verklapt!!!
    Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei,honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet? Denk eraan, enkel naar mij sturen... Als je het juist hebt zet ik je naam hieronder, anders moet je je profielfoto veranderen


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Amaretto schreef:
    ok dat is dit raadsel:

    Ik kreeg een raadseltje, als ik een fout antwoord gaf moest ik 3 dagen een giraf als profielfoto hebben. Als ik het juiste antwoord gaf mocht ik mijn profielfoto behouden. Als je me een antwoord stuurt mag je het enkel naar mij sturen, zodat je geen antwoorden verklapt!!!
    Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei,honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet? Denk eraan, enkel naar mij sturen... Als je het juist hebt zet ik je naam hieronder, anders moet je je profielfoto veranderen

    k weet het!!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:16 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Amaretto schreef:
    ok dat is dit raadsel:

    Ik kreeg een raadseltje, als ik een fout antwoord gaf moest ik 3 dagen een giraf als profielfoto hebben. Als ik het juiste antwoord gaf mocht ik mijn profielfoto behouden. Als je me een antwoord stuurt mag je het enkel naar mij sturen, zodat je geen antwoorden verklapt!!!
    Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei,honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet? Denk eraan, enkel naar mij sturen... Als je het juist hebt zet ik je naam hieronder, anders moet je je profielfoto veranderen

    Ha, ik denk dat ik 'm weet. =)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Amaretto schreef:
    ok dat is dit raadsel:

    Ik kreeg een raadseltje, als ik een fout antwoord gaf moest ik 3 dagen een giraf als profielfoto hebben. Als ik het juiste antwoord gaf mocht ik mijn profielfoto behouden. Als je me een antwoord stuurt mag je het enkel naar mij sturen, zodat je geen antwoorden verklapt!!!
    Het raadseltje: op een nacht om 3 uur in de ochtend gaat de bel en word je wakker. Onverwacht bezoek, je ouders die komen ontbijten. Je hebt in huis: aardbeiengelei,honing, wijn, brood en kaas. Wat is het eerste dat je opendoet? Denk eraan, enkel naar mij sturen... Als je het juist hebt zet ik je naam hieronder, anders moet je je profielfoto veranderen

    Hihi, ik heb je een PB gestuurd


    From these ashes, I will rise

    Wij Quizletters zijn nog niet zo dom xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Wij Quizletters zijn nog niet zo dom xD

    Straks hebben we het allemaal fout :')


    From these ashes, I will rise

    Ik ga je ook pb'en, haha.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Iedereen die hem fout heeft moet zijn profielfoto in een giraffe veranderen!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Daarom ga ik het niet doen.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ik weet hem, ik weet hem. Omdat ik hem op What'sapp al had gehad en hem daar fout had om drie seconden na een antwoord te hebben gegeven het goede antwoord te roepen :'D

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 21:23 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis