• Ik spreek als moedertaal Spaans, en krijg nu te horen dat het volgens de regels niet is toegestaan! Wat is dit voor racisme? Hoezo Engels, Frans en Duits wel? Omdat je dat toevallig in Nederland op scholen leert? Ik eis dat ik gewoon in mijn eigen taal mag spreken. Of alle talen of alleen Nederlands!

    En nee ik doet dit niet via PB, ik wil dat hier over gesproken word. Ik stel een discussie namelijk zeer op prijs. Want dit vind ik serieus raar.


    We're all mad here.

    HUILEN.


    I live for the applause, you will die for it.

    nerveus schreef:
    Konden jij en Vanity gewoon niet wegblijven van Quizlet? xD
    Zou echt een stuk rustiger en minder irritant zijn!


    Kan jij niet gewoon stoppen met je negativiteit? Zou een stuk leuker zijn!


    To infinity and beyond •

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ik begin me echt te ergeren aan jouw onvriendelijke posts.

    Nou, om te beginnen mag je enkel hele lappen tekst in het Nederlands of Engels zetten. Dit omdat dit een Nederlandse site is en Engels gewoon zo ontzettend veel gebruikt wordt. Een Spaans tekstje op je profiel mag natuurlijk wel.


    Volgens mij is Nerveus het meeste van de tijd wél gewoon vriendelijk..


    OT: Het is niet zo dat je helemaal geen Spaans mag spreken. Het is alleen zo dat je dat alleen mag doen in het ''Taal'' forum. Waarom? Omdat Spaans geen taal is dat veel users kunnen spreken. Dit is een Nederlandse site en iedereen spreekt Nederlands en/of Engels omdat dat een wereldtaal is. Maar als je bij ''Taal'' een Spaans topic aan maakt, kun je gerust proberen met andere mensen in contact te komen die ook Spaans kunnen spreken. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Volgens mij is Nerveus het meeste van de tijd wél gewoon vriendelijk..


    OT: Het is niet zo dat je helemaal geen Spaans mag spreken. Het is alleen zo dat je dat alleen mag doen in het ''Taal'' forum. Waarom? Omdat Spaans geen taal is dat veel users kunnen spreken. Dit is een Nederlandse site en iedereen spreekt Nederlands en/of Engels omdat dat een wereldtaal is. Maar als je bij ''Taal'' een Spaans topic aan maakt, kun je gerust proberen met andere mensen in contact te komen die ook Spaans kunnen spreken. (:


    Kijk bedankt voor dit antwoord! Ik zal gewoon Nederlands of Engels reageren dan maar. Er mag slotje op aangezien ik me neerleg bij de uitkomst. Als mensen er alleen maar ruzie achter gaan zoeken.


    We're all mad here.

    People, fighting is really not nesccary. ^^

    Ik vind persoonlijk dat te veel talen niet een goed idee zijn. Als we een Spaanse Moderator krijgen, misschien. Tot dan is Engels en Nederlands goed genoeg, dan kunnen de Mods tenminste een oogje houden op alles.

    Meanwhile, I still think German is a terrible language to learn! :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    People, fighting is really not nesccary. ^^

    Ik vind persoonlijk dat te veel talen niet een goed idee zijn. Als we een Spaanse Moderator krijgen, misschien. Tot dan is Engels en Nederlands goed genoeg, dan kunnen de Mods tenminste een oogje houden op alles.

    Meanwhile, I still think German is a terrible language to learn! :'D

    Moeten ze me aannemen als MOD! (Y) HAHA


    We're all mad here.

    Escritura schreef:
    People, fighting is really not nesccary. ^^



    HAHAhahaahahahahahhahahahahahha

    Ik wil graag alle topics een beetje kunnen begrijpen. En ik denk dat de meeste mensen hier geen Spaans kunnen. Oftewel je sluit dan een heleboel mensen buiten en dat is niet zo goed voor de sfeer ben ik bang.


    Physics is awesome

    WAAR IS MIJN POPCORN?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Json schreef:
    (...)
    Moeten ze me aannemen als MOD! (Y) HAHA


    Haha, je weet maar nooit, misschien komen er binnenkort weer mod-verkiezingen. (:


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Volgens mij is Nerveus het meeste van de tijd wél gewoon vriendelijk..


    OT: Het is niet zo dat je helemaal geen Spaans mag spreken. Het is alleen zo dat je dat alleen mag doen in het ''Taal'' forum. Waarom? Omdat Spaans geen taal is dat veel users kunnen spreken. Dit is een Nederlandse site en iedereen spreekt Nederlands en/of Engels omdat dat een wereldtaal is. Maar als je bij ''Taal'' een Spaans topic aan maakt, kun je gerust proberen met andere mensen in contact te komen die ook Spaans kunnen spreken. (:


    Klopt, ik probeer geen ruzie te zoeken. Maar die topics van hem en Vanity worden gewoon fucking irritant. Ze proberen hier gewoon interessant te doen.
    Misschien komt het inderdaad wel onvriendelijk over, maar ik erger me hier gewoon kapot aan.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga mu de badass uit hangen; Hehe.. Te llamo?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Escritura schreef:
    (...)

    Haha, je weet maar nooit, misschien komen er binnenkort weer mod-verkiezingen. (:


    Zo'n mod kunnen we missen als kiespijn.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Zo'n mod kunnen we missen als kiespijn.:')


    Dat is wel een beetje gemeen. ^^ Misschien is hij juist wel heel aardig?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb Spaans op school en in me familie zitten dus ik spreek t een beetje maar zie t nut er niet van in als t hier zou mogen. Het is toch een Nederlandse site? Tsjah dat Engels kan ik nog wel begrijpen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]