• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    KUT FRUITVLIEGJES. GA GEWOON WEG, JA.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Fuck. Ik sta vast in een gat en de bussen mogen ook niet rijden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh crap, I think I like him.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Net bijna van mijn fiets gewaait. Ik zou nu boodschappen moeten doen en straks weer naar college, maar ik durf niet meer naar buiten.. :S


    Valar Morghulis.

    Goooodver. Beter duurt het niet tot 3/4 uur.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat is dit nou weer voor een anime... I lol'd so hard.

    ´Misschien staan we hier vanavond nog wel.´ Dankje, conducteur, dankje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Schiet eens op trein, ik wil graag mijn enige les van vandaag nog wel halen!


    It's never gonna happen, Guys.

    En in Friesland rijden de bussen niet. AAAA.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shit. :c

    Smoak schreef:
    Ik wil stormvrij (cat)

    Dat heb ik wel eens gehad :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me gewoon zwaar kut


    'The best way to predict the future is to create it'.

    die whatsapp bullshit ;'3 volgensmij blijft het gewoon gratis als je het al gebruikt, right ?

    onder kopje 'Betalen' ;

    De huidige WhatsAppers kunnen opgelucht ademhalen. De wijziging geldt alleen voor nieuwe gebruikers.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Irritatie...

    Ik moet eigenlijk boodschappen doen maar ik heb geen zin om te lopen en fietsen is gevaarlijk atm :'D


    -