• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:19 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 okt 2013 - 22:24 ]


    -

    Stoooorm! Ohyes! This is so wonderful!


    No growth of the heart is ever a waste

    Melk en wagenziek is nog steeds geen goede combinatie. ugh!


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik heb het koud.


    'Darling, just hold on'

    Is het zo moeilijk om normaal te doen? Wat heb ik je ooit misdaan bitch.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Say whut... zo goed ben ik echt niet hoor. o.o


    Yes it is.

    Ik ben niet gauw bang, maar damn die wind is creepy. Zeker omdat ik op zolder zit, nu kraakt het hele dak.

    Damn, die ene scene in die nieuwe episode van Revenge liet me huilen. ;c


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben bang dat mijn depressies weer op aan het komen zijn en alles bedreigen waar ik tot nu toe mee bezig geweest ben. Sucks to be manic.


    Til hug og blod.

    I just want to go back in time, and be a child... know my faults I made in the future, and don't do them again.

    En toen waaide mijn broer met tak en al in de sloot.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die wind is zo hard, en best eng ._.

    Ugh, stomme sims. Update gewoon zodat ik een familiedrama kan maken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Omfg, eindelijk die anime terug gevonden! *O*

    Hashirama schreef:
    Stoooorm! Ohyes! This is so wonderful!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''