• Hi iedereen. Ik weet zeker dat niet iedereen me kent, maar ik wil gewoon even zeggen dat ik na 2/3 maanden weer terug ben gekomen. Ik heb een harde tijd gehad en ik heb vorige week eindelijk hulp gezocht. Ik dacht vandaag weer eens aan Quizlet, dus ik ging er meteen weer op om verder te schrijven aan mijn story’s. Ik wil weer een frisse start en ik hoop dat ik hier weer lol ga hebben zoals vroeger om alle stomme dingen achter me te laten. Hoi Quizlet! (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dank jullie wel! (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Welkom terug!
    Ik herken je niet één, twee, drie maar goed. :Y)

    Welkom terug! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Spooklinson schreef:
    Ik herken je nog wel. Welcome back! *O*


    † Love? I want to sleep.

    Ik vraag me af hoe handig is om te zeggen dat je de dingen van vroeger achter je wilt laten, want dan denken mensen er juist weer aan.
    Anyway, ik heb verder geen idee wie je bent, maar wil je toch wel even welkom terug wensen :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik vraag me af hoe handig is om te zeggen dat je de dingen van vroeger achter je wilt laten, want dan denken mensen er juist weer aan.
    Anyway, ik heb verder geen idee wie je bent, maar wil je toch wel even welkom terug wensen :3


    Hi Mitchell. :Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.