• Heyy!
    Ik ga weer een story schrijven omdat ik vol inspiratie zit maar ik wil het dit keer anders doen dan anders,
    Ik heb nog geen enkel idee hoe mijn personages qua persoonlijk en uiterlijk eruit zien, daarom wil
    graag dat jullie rollen indelen ! ook heb ik zelf nog geen idee over wie ik het ga schrijven maar aan de hand
    van de karakters wil ik pas bedenken over wie ik schrijf.

    - Ik heb dus geen specifieke rollen nodig.
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto ( liefst bekend iemand)
    karakter:
    Likes:
    Dislikes;
    Extra:

    Naam: Liz Lauren Latifo

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk:



    Selena Gomez
    Liz is een mooi slank meisje die ervan houd om mooie kleding aan te doen en er op en top uit te zien! Ze is 1,70 en houd van hakken! Ze heeft Bruin lang haar en mooie grote Bruine ogen. Ze is een echt meisje meisje

    karakter: Liz is best verlegen en onzeker omdat ze vroeger is gepest! daarom doet ze er alles aan om er op en top uit te zien! Ze is een meid met een vlotte babbel. Heeft vele humor en weet mensen te vermaken! Dit alles zorgt ervoor dat je haar verlegen en onzekere kant niet zo snel tegen komt, die kom je alleen tegen als je haar echt erg breekt.

    Likes: Dieren, Chocola, Fotograferen en Gitaar spelen

    Dislikes; Arrogantie, Muizen en Spinnen

    Extra: Haar vader is overleden en haar moeder geef haar alles en is als haar beste vriendin!

    Wil je waarschuwen? haha en als je nog meer rollen nodig heb zeg je het maar!^^ ik weet er nog wel watt haha is het goed zo? x

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 19:05 ]


    Naam: Skye Brandson

    Leeftijd:16

    Uiterlijk + foto ( liefst bekend iemand)






    Taylor Swift
    karakter: Skye is een echte bitch. Je kan het niet aan haar zien maar ze was vroeger dik en daar werd ze om gepest. Ze is heel hard gaan werken en is nu prachtig. Ze doet heel veel om haar vrienden gelukkig te maken maar als ze je niet mag laat ze dat merken.

    Likes:
    Shoppen
    Dieren
    Sport
    Make up
    Flirten

    Dislikes;
    Mensen die de zelfde kleren als haar dragen
    School
    Luie mensen

    Extra: Ze heeft een keer iemand een klap gegeven omdat ze hetzelfde shirt droeg.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 17:28 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Omdat je hierom vroeg xx

    Naam: Isa Lauren Ponticorvo

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk:



    karakter: Isa is een meisje met een rot verleden... ze had de verkeerde vrienden, ouders die haar mishandelden noem het maar op en zij heeft het meegemaakt! maar dat dit allemaal gebeurt is zie je niet aan haar, nee ze is juist keihard vanbuiten en laat niemand toe! ze praat ook niet over zichzelf en haar gevoelens en kat mensen af die ernaar vragen! Wat de meeste mensen niet weten is dat ze hartstikke lief vanbinnen is echt een schat van een meid die verandert is door wat er is gebeurt met haar

    Likes: Zingen, Dansen, Jongens

    Dislikes; Haar ouders, Vies worden en spruiten

    Extra: Ze heeft een eigen appartement en woont op zichzelf

    Naam: Rich Harrison

    Leeftijd: 22, geboren op 31 Oktober

    Uiterlijk + foto:



    karakter: Rich is een echte grappenmaker en toch zeker een jongen die je niet altijd serieus moet nemen, tenzij je echt aan zijn gezicht kunt zien dat hij het meent. Hij maakt het dan ook snel wel duidelijk dat hij nu even geen grappen maakt en wanneer je dan niet serieus terug kunt doen, kan je maar beter weggaan, want een geïrriteerde Rich is niet bepaald gezellig. Gelukkig is hij het grootste gedeelte van de tijd gewoon zijn irritante zelf en is het onmogelijk om een serieus gesprek met hem te voeren zonder een flauwe opmerking op je afgevuurd te krijgen.
    Rich is buiten zijn vrolijkheid toch een persoon dat zijn emoties graag voor zich houdt. Verdriet is niet iets dat hij zomaar aan iedereen laat zien en hij zal pas zeggen dat hij om je geeft, als hij merkt dat je dat écht nodig hebt. Hij voelt zichzelf dan namelijk kwetsbaar en dat is iets wat hij liever niet is.
    Rich is niet iemand die graag luistert naar mensen, maar zal directe orders altijd opvolgen. Hij is verder dus niet de persoon die allemaal klusjes voor je oplost en hem commanderen is niet bepaald een goed idee. Hij trekt het liefst gewoon zijn eigen plan en kan soms nog wel eens koppig en roekeloos zijn.
    Verder is Rich erg beschermend over de mensen waar hij om geeft. Hij is ook niet de slapste en lost zijn woede en problemen vaak op door klappen uit te delen, dus je kunt beter maar gewoon van zijn familie en vrienden afblijven. Hij is ook handig en als hij dus door zijn uitbarstingen in de problemen komt, weet hij zich hier toch meestal ook wel uit te redden.

    Likes: Oude Amerikaanse auto's, grappen maken, avontuur en knappe dames.

    Dislikes; Zich kwetsbaar opstellen, verdriet, mensen verliezen, ruzie.

    Extra: Rich heeft een auto, waar hij helemaal weg van is. Klik.


    Happy Birthday my Potter!

    Naam:
    Allison Brooke Woods
    Leeftijd:
    17
    Uiterlijk + foto ( liefst bekend iemand) :




    Jade Thirlwall
    Karakter:
    Allison kan voor mensen die haar niet (goed) kennen op een verlegen meisje lijken. Maar eigenlijk is ze een heel erg druk en gek meisje. Ze kan wel last van de groepsdruk in haar groepje vrienden hebben. Allison is wel erg lief en betrouwbaar, maar kan soms moeilijk haar emotie's onder controle te houden. Ze heeft haar moeder op jonge leeftijd verloren en was dus jong al erg zelfstandig. Ze zorgde toen all voor haar oudere broers en haar vader die door de dood van zijn vrouw depressief was geworden. Allison is erg sportief en houd van voetbal.
    Likes:
    Friends, Food, Family and Soccer
    Dislikes:
    Bitches, Bullying and Homework
    Extra:
    -


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Naam: Phoebe Ally Adams
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk + foto ( liefst bekend iemand)



    Candice Accola
    karakter: Ze is heel vriendelijk en sociaal. Ze kan echt de drama queen uit hangen en is vaak over emotioneel. Ze doet alles voor haar vrienden. Ze is heel zelfstandig, omdat haar moeder en haar broer zijn omgekomen in een auto ongeluk wanneer ze 11 was. Haar vader begon stomme dingen te doen en zit daardoor in de gevangenis en woont ze bij haar oma. Ze is erg handig, maar het ongeluk lacht haar toe.
    Likes: Koken, zingen, mode, fotografie, paarden, talen
    Dislikes: grote honden, kleine ruimtes, wiskunde en geschiedenis
    Extra: Ze rijd al paard vanaf ze 7 jaar was en heeft al veel prijzen gewonnen.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare