• Ik heb zojuist een cover gemaakt voor een story waar ik eigenlijk pas mee ben begonnen, voor het eerst in een wel héel lange tijd. :Y)
    Nu wil ik graag van jullie weten of jullie het wat vinden (en zo ja, links of rechts?) en wat jullie advies zou zijn qua lettertype om te gebruiken voor een titel. Wil namelijk een mooie titel die niet meteen de hele foto verkloot, maar die er mooi in op kan gaan. (Rood zijde uit Piack of Het rode zijde van Piack; ben ik nog niet helemaal over uit...). :]



    Links: ||
    Rechts: |||| |||

    Het rode zijde van Piack: ||
    Rood zijde uit Piack: ||

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:31 ]


    Til hug og blod.

    Wauw! Zelf zou ik voor rechts gaan, maar ik vind ze beiden prachtig. :3 Aangezien je cover best 'elegant' is, zou ik een elegant lettertype gebruiken in italic, zegmaar. ^^' Heb zo even geen voorbeeld.


    We need a bigger boat.

    Ik vind links het mooiste! En ik zou inderdaad ook voor een sierlijk lettertype gaan. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heel mooi, vooral de linkse. Ik zo voor een krullerig en elegant lettertype gaan (:


    26 - 02 - '16

    Ik vind de rechtse het mooist! En de titel: Het rode zijde van Piack, met een lettertype als Perpetua (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik zou voor de rechtse gaan met een sierlijk maar toch dik lettertype. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, echt prachtig!
    Ik zou een sierlijk, krullerig lettertype doen, wat niet te veel aandacht trekt, maar net genoeg, als je begrijpt wat ik bedoel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik vind rechts mooier door de kleurcombinatie van de rok en de achtergrond. Bij de linker vind ik de rond wat vloeken bij de achtergrond ofzo..
    Misschien zo'n soort lettertype? Of Zoiets, die zogenaamde handgeschreven dingetjes.
    Ik zou in ieder geval gaan voor "Het rode zijde van Piack", omdat het completer klinkt (: Anyway, ik vind je cover erg mooi!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind rechts het mooiste. Daar komt het rood het mooist in uit naar mijn mening.

    Zoals al eerder gezegd: bij een elegante cover, hoort een elegant lettertype. Ik zou ook voor iets sierlijks gaan.

    Rood zijde uit Piack klinkt het leukste. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Link deed het niet meer, nu wel. :]
    Bedankt voor de reacties dus ver. Vind vooral die lettertypes een leuk voorbeeld. :]


    Til hug og blod.

    Eigenlijk ben ik het met iedereen hierboven eens: Rechts, en een elegant lettertype. Je zou echter misschien ook voor zoiets kunnen gaan, als contrast. Al staat iets sierlijks waarschijnlijk beter.
    En ik zou ook gaan voor Het rode zijde van Piack.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:08 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oh dat heeft eerlijk gezegd ook wel wat, gezien er in het verhaal ook wel wat contrasten voorkomen. :]
    Ik sla hem op, bedankt! ^^


    Til hug og blod.

    Ik vind het verschil eigenlijk niet heel groot, maar ik zou inderdaad voor rechts gaan. Het ziet er erg mooi uit. ^^

    Het is wel "de zijde" en "rode zijde", volgens mij, dus zou de titel "Rode zijde uit Piack" of "De rode zijde van Piack" moeten zijn. Als Piack een plaats is zou ik overigens eerder voor "uit" dan "van" gaan, want dan is er tenminste geen kans dat iemand denkt dat het om een persoon gaat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik vind het verschil eigenlijk niet heel groot, maar ik zou inderdaad voor rechts gaan. Het ziet er erg mooi uit. ^^

    Het is wel "de zijde" en "rode zijde", volgens mij, dus zou de titel "Rode zijde uit Piack" of "De rode zijde van Piack" moeten zijn. Als Piack een plaats is zou ik overigens eerder voor "uit" dan "van" gaan, want dan is er tenminste geen kans dat iemand denkt dat het om een persoon gaat.


    Dankjewel! ^^

    Het gaat zowel om een plaats als de personen ervandaan (en de persoon waar het naar vernoemd is), die uiteindelijk een hoofdrol spelen in het terugbrengen van een verloren stuk land. :]
    Rode zijde uit Piack vind ik overigens niet fijn klinken ... Als ik in een winkel sta vraag ik ook om rood zijde, niet om "mag ik rode zijde eens zien". :]
    (De titel gaat uit van een indruk die een kledingstuk van rood zijde maakt en waar vanuit een groot deel van het verhaal afspeelt.)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 12:27 ]


    Til hug og blod.

    Scandal schreef:
    Ik vind rechts het mooiste. Daar komt het rood het mooist in uit naar mijn mening.

    Zoals al eerder gezegd: bij een elegante cover, hoort een elegant lettertype. Ik zou ook voor iets sierlijks gaan.

    Rood zijde uit Piack klinkt het leukste. =)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Wauw! Erg mooi, allebei! Persoonlijk is rechts mijn favoriet.
    En misschien een idee, omdat de cover heel erg elegant is, om met een wat bolder lettertype te doen?