Het spijt me Linde als het niet mag.
[ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 20:27 ]
I don't want you to die, I want you to suffer.
No worries, ik ga 'm zo even aanpassen De wind hier is echt sterk en ik word ziek :x
Klopt 'ie nu? :')
Purfect
Bowties were never Cooler
Hallo iedereen
Spoiler alert: you will save yourself
Ik moet morgen naar school fietsen met tachtig kilometer per uur wind. Wauw. Wat een voordeel van de westkust >_<
Ik woon helemaal in het oosten, en i kga met de bus Niet odmat ik dat zelf wil, maar ik had met een vriendin afgesproken dat we samen naar school gaan, en toen mocht ze van haar ouders niet fietsen
Oeeehh regenboog *.*
Because I love him, do I need another reason?
xAlways schreef: Ik woon helemaal in het oosten, en i kga met de bus Niet odmat ik dat zelf wil, maar ik had met een vriendin afgesproken dat we samen naar school gaan, en toen mocht ze van haar ouders niet fietsen
Ja mij lijkt fietsen ook echt leuk 't is wel 24 kilometer
Meh, in mijn laatste dag als 12-jarige moest ik door de kei harde regen fietsen. Mijn hele witte broek scheen door.
Do what people say you can't.
Ik voel me nu oud... Maar ik reageer met Sansa als Megan heeft gereageert
Pirouette schreef: Meh, in mijn laatste dag als 12-jarige moest ik door de kei harde regen fietsen. Mijn hele witte broek scheen door.
ahah ik voel me ook echt oud hiero Ik ga na de vakantie op maandg en dinsdag 11 minutren trein en 6 minuten bus en 1 minut te voet voor stage Morgen gesprek dan weet ik van hoelaat tot hoelaat Nu nog fixen dat ik 24 juli eerder weg mag voor het concert maar ik vermoed dat dat helemaal goed komt
Change is for weirdos ~ Niall Horan
Jij bent niet over 2 maanden 18
En ik voel me jong - dertienjarige sinds juni :')