• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Ik accepteer nu geen mensen meer van het jaar 1925 tot 1946! Erna mag wel!

    Mannen;
    Onderzoekers/Psychologen[max 4]
    - ** Quincy Eric Declan, 32 Onderzoeker - Eternamente
    - ** Waine Aiden Foster, 33 Onderzoeker - Vlahos
    -
    -
    Speciale mensen [max 4]
    - ** James Adam Parcks, 22 ||2003|| Helen - Vlahos
    - **Riddick James Jumper, 25 ||1943|| Onsterfelijk - Ninuturu
    - ** Sumar Rick Foster, 9 ||2011|| Slim - Ninuturu
    -

    Vrouwen;
    Onderzoekers/Psychologen [max 4]
    - Psycholoog - Number
    -
    -
    -
    Speciale mensen [max 4] VOL
    - ** Olivia “Liv” Rosemary Forrest, 21 ||1928|| Telekinese - Luminis
    - ** Marie Jane Elizabeth de Norman d'Audenhove, 17 ||1925|| Toekomst - LittleNinja
    - ** Mai Geneva Mackenzie, 20 ||1979|| Slim - ]Eternamente
    - ** Amelia Burrows, 23 ||1950|| Helen - Smoak

    Invullijstje

    Jaar; Minimale jaar waar je personage uit kan worden meegenomen is 1925. Ze kunnen daarvóór geboren zijn
    Naam;
    Leeftijd; De leeftijd is van het jaar waar ze verdwenen. Hier is niets aan veranderd
    Uiterlijk; Foto+ beschrijving
    Innerlijk; Graag uitgebreid
    Geschiedenis; Een klein stukje over familie o.i.d. Misschien ook leuk om neer te zetten hoe ze leefden
    Extra; Hier schrijf je de kracht van je personage. Of dat je personage een psycholoog of onderzoeker is. Hier mag je ook meerdere dingen formuleren als je dat wil


    Regels

    - Ik wil de mannen en vrouwen gelijk houden! Als er te veel vrouwen zijn zet ik er even een stop op tot de mannen weer bij zijn
    - Leeftijden verschillend graag! Niet allemaal onder de achttien! Graag ook een paar personen in de 20 en 30!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 2 personages per Q
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal regels en dat is 9. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage. Omleggen van ander personages mag alleen met toestemming van de eigenaar
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen Vlahos opent nieuwe topics
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om
    - Let op je Nederlands


    Beschikbare krachten; Elke kracht kan maximaal twee keer gebruikt worden

    - Het bewegen van voorwerpen 2/2
    - Het helen van personen 2/2 Deze personen kunnen ook het levenskracht uit andere mensen halen
    - Erg sterk zijn 0/2
    - De toekomst kunnen zien 1/2 Hieronder valt de regel over het besturen van andere personen! Het is niet te bedoeling de toekomt voor die persoon te regelen. Ga via pb te werk om te vragen of de ander het wil
    - Onsterfelijkheid 1/2 Deze personen kunnen alleen sterven na een bepaalt soort middel dat ze ingespoten krijgen
    - Erg slim zijn 2/2 Deze personen zijn slimmer dan de normale mensheid


    Praattopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jaar; 2011
    Naam; Sumar Rick Foster
    Leeftijd; 9, geboren op 2/2/2002
    Uiterlijk;


    Zwart haar en blauw - grijze ogen, Sumar is niet zo groot en best mager, nu hij zo slim is heeft hij eet problemen, hij verteld geen rede waarom hij dingen niet wilt eten of juist wel.
    Innerlijk; Vroeger speelde hij graag spelletjes, zoals verstoppertje en tikkertje, hij kon moeilijk stil zitten en moest altijd wel wat doen. Nu is hij bijna het tegenovergestelde, hij kan uren stilzitten en naar hetzelfde lege blaadje staren, of een spel met zichzelf spelen en het dan elke keer anders doen net zolang hij alles heeft gedaan wat mogelijk is. Hij kan ook naar een plant blijven staren zonder nog door te hebben wat er om hem heen gebeurt. Hij is heel goed in spelletjes, als je nu vraagt verstoppertje met hem te doen zal hij je makkelijker vinden, hij berekent wat er is verplaatst en hoever je zou kunnen rennen in het aantal seconden en vind je zo. Hij tekent figuren op alles, in zijn kamer zul je allerlei rare krabbels en figuren tegen komen op de muren, hij krijgt af en toe aanvallen waardoor hij alles wat hij binnen krijgt echt moet opschrijven, hij heeft ook altijd een zwarte stift bij zich voor het geval dat. Sumar weet vanalles maar vertelt bijna niks, hij laat de mensen om hem heen graag zelf uitzoeken hoe het zit, maar hij geeft wel vaak hints mocht het echt niet lukken.
    Geschiedenis; Sumars ouders heten Anna-Rose en Waine. Op school was Sumar altijd super druk en liep hij wel eens weg op uitjes, hij kwam meestal altijd weer terug maar het maakte de leraren altijd nerveus als hij weer eens verdwenen was, in zijn tweede jaar in kleuter klas had hij wet wel gezien, hij genoot natuurlijk van al het spelen en de aandacht maar hij wou ook andere dingen doen, hij had een soort clubje opgericht en samen 'verdwenen' ze altijd in de pauzes. Hij heeft zijn ouders nooit iets vertelt over het clubje, het was altijd veel te leuk samen. Hij had een beste vriend, die was een stuk ouder dan hemzelf maar niet zo slim, samen haalden ze graag streken uit, zijn vriend verhuisde naar Duitsland na een tijdje en sinds dien heeft Sumar hem nooit meer gezien, zo trouw als hij is heeft hij nooit een andere beste vriend gehad. Sumar verdween tijdens een storm, hij zat steeds gefascineerd tegen het glas aan geplakt maar zijn vader kwam steeds kijken of alles wel goed met hem was, hij racede dan naar bed en deed alsof hij sliep. De laatste keer struikelde hij echter en het laatste dat hij zich kan herinneren is dat hij viel en een schuiver maakte over zijn buik door zijn speelgoed.
    Extra; Super intelligent, weet dingen die hij niet hoort te weten, kent talen zonder dat hij die geleerd heeft en kan zomaar heel moeilijke dingen oplossen. Hij hoeft maar even iets te zien voor hij weet wat het is en hoe het werkt, ook kan hij heel snel een boek doorlezen of oude taal ontcijferen. Hij is door de intelligentie erg stil geworden en praat nu minder, hij tekent/schrijf heel veel zodat hij alles daar in kwijt kan, dit is echter niet in gewone letters of tekens dit zijn allerlei rare figuren zodat alleen hij het kan lezen. Sumar heeft altijd twee grote knikkers bij zich, deze heeft hij van vroeger op een of andere manier meegenomen.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2013 - 21:58 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    De vrouwen zijn weer open!

    Ik wil uiterst Zaterdag beginnen!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Als iemand niet de gereserveerde vrouw invult, zou ik de rol dan mogen?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Welke bedoel je? De psycholoog?


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Welke bedoel je? De psycholoog?


    Nee, zo'n speciale.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Er is nog een plek open :)


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Er is nog een plek open :)


    Vergeef mij voor mijn scheelheid. Zou ik die mogen?


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Ik doe mijn best vandaag alvast een deel van het innerlijk te vullen, maar het hangt er vanaf hoelang ik nog nodig heb op mijn SE's te leren...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Is goed voor beiden vam jullie


    Ich liebe dich 27.12.23

    Jaar; 1979
    Naam; Mai Geneva Mackenzie
    Leeftijd; 20
    Uiterlijk; Mai is niet zo groot en erg smal. Ze is maar 1,61 en ziet er behoorlijk breekbaar uit. Ze heeft een ongezond bleke huidskleur en is erg mager. Dit omdat ze gewend is te leven op drugs en fastfood, wat maar weinig voedingswaarde voor haar lichaam heeft. Ze verzorgt zich niet goed en dat zie je ook wel aan haar. Ze heeft dan ook maar weinig tot geen vrouwelijke vormen. Kleine borsten, heupen die amper vrouwelijk te noemen zijn, noem het maar op. Ook als ze minder mager word heeft ze dit niet.
    Verder draagt Mai erg aparte kleding. Ze komt uit de punk rock periode en is daar helemaal op gekleed. Haar kleding heeft overal spikes en veiligheidsspelden op, patches van bands zoals The Ramones en ze draagt veel leer en zwart, vaak gecombineerd met rood en meestal maar weinig verhullend. Haar rare schoenen hebben altijd plateauzolen waardoor ze toch altijd enkele centimeters groter is. Ze heeft geen tatoeages en piercings, wel enkele littekens. Deze zijn niet opzettelijk aangebracht.
    Ook het gezicht van Mai is erg fijn gevormd. Ze heeft een rechte neus die op het einde een beetje op een wipneusje lijkt, voor haar gezicht redelijk volle, rozige lippen en hoge jukbeenderen. Haar ogen zijn donkerbruin, net zoals haar wenkbrauwen. Om haar ogen vind je altijd heel wat zwarte make-up. Haar korte lokken heeft ze altijd geverfd. Ze komen tot net over haar schouders. Van oorsprong heeft ze donkerblond haar, maar ze verft het altijd zo licht mogelijk en heeft er vaak andere kleuren doorheen, maar meestal roze omdat ze houd van het contrast met haar kleding.
    Innerlijk; Mai komt vaak over als iemand die constant verveeld is en niks kan interesseren of interessant genoeg is om haar aandacht te trekken. Dit is meestal ook zo. Dit komt mede omdat ze zo slim is dat bijna niks meer haar verbaasd of iets kan leren. Ze is zelf dan ook niet heel leergierig en wil het liefst gewoon hetzelfde als de rest zijn en weet het hierdoor behoorlijk goed te verbergen. Het is niet zo dat ze wilt dat iedereen haar aardig vind of normaal vind, maar ze wilt zelf kunnen bepalen waarin ze zich onderscheid. Door haar muzieksmaak, haar haarkleur of haar kleding. Niet omdat ze slim is.
    Ze is dan ook niet heel sociaal en al die poespas hoeft van haar niet helemaal. Nieuwe vrienden hoeft ze niet perse. Als je wel bevriend met haar raakt is ze erg aardig en spontaan. Ze doet gekke dingen met haar vrienden en kan erg hyperactief zijn, heel anders dan tegen vreemden waar ze zich in stilte afzondert. Het is niet zo dat ze verlegen is, als ze wilt kan ze het wel. Ze stelt zich alsnog niet helemaal aan hen open, maar zal wel naar je luisteren mocht dat nodig zijn. Ze vind het leuk om grapjes te maken, die anders zijn dan het botte of sarcasme wat ze normaal gebruikt.
    Mia heeft af en toe wel last van woede uitbarstingen. Als je haar uitlokt kan ze soms ineens helemaal uit haar vel springen en woedend worden. Dan scheld ze je uit, vloekt ze, kan ze met dingen gooien of ze word ineens heel erg agressief. Dan gaat ze een gevecht niet uit de weg en is het heel erg moeilijk om haar te kalmeren. Haar stem verheffen is heel normaal en ze kan behoorlijk schreeuwen en gillen. Als het voorbij is zal ze je ook niet zomaar vergeven en gewoon negeren, als je tenminste nog tegen haar wilt praten. Ze luistert naar niemand en neemt ook geen raad aan van anderen. Je kan wel zeggen dat ze normaal al koppig is, maar op zulke momenten is het nog erger.
    Geschiedenis; Mai is in een redelijk normaal gezin opgegroeid. Het typische middenstandsklasse, twee kinderen en twee ouders die beide werkten. Dit tot haar ouders scheidde, een groot fenomeen in die tijd. Daarvoor ging ze altijd gewoon naar school, maar daarna ging het niet meer zo goed. Ze kreeg andere vrienden, ging andere muziek luisteren en begon aan de drugs. Haar moeder, waarbij ze woonde, heeft haar uit huis gezet en ze ging bij haar vader wonen die het niet veel kon schelen wat ze deed. Hij werkt veel, heeft een klein huisje en moet alimentatie betalen voor haar broertje. Ze heeft vele concerten bijgewoond en heeft ondertussen overal wel geslapen als het haar uitkwam. Zelf heeft ze hier geen problemen mee, hoewel ze wel wat vervelende ervaringen gehad heeft. Van de meeste weet ze toch de helft niet meer omdat ze meestal stoned was, maar 's nachts kan ze nogal eens nachtmerries hebben.
    Extra; Mai is echt heel erg slim. Ze pikt dingen gemakkelijk op en kan alles onthouden wat er gebeurd is, als ze tenminste 100% erbij is. Alles wat je tegen haar zegt kan nog al eens tegen je gebruikt worden, ook al is het van jaren geleden. Mai is geen maagd meer, maar gelooft niet in liefde en heeft ook geen seks meer. Niet dat ze celibaat wilt leven, maar ze vind niemand waardig genoeg om haar lichaam aan te geven.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    @ Eternamente

    Die Misha Collins, is dat niet een acteur uit Supernatural?
    Zo ja, is dat een leuke serie?
    Want anders heb ik wel zin om die serie eens te kijken :)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    @ Eternamente

    Die Misha Collins, is dat niet een acteur uit Supernatural?
    Zo ja, is dat een leuke serie?
    Want anders heb ik wel zin om die serie eens te kijken :)


    Ja, inderdaad! Hij is nu wel al bij seizoen 9 en het is echt mijn lievelingsserie. Je raakt er heel snel verslaafd aan.


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Oh, geen spoilers vertellen hoor. Ik ben pas begonnen met kijken en zit pas in seizoen 2 en het is inderdaad zeer verslavend c:


    Happy Birthday my Potter!

    Eternamente schreef:


    Ja, inderdaad! Hij is nu wel al bij seizoen 9 en het is echt mijn lievelingsserie. Je raakt er heel snel verslaafd aan.


    Wel ik heb een hele zak popcorn en een paar blikjes frisdrank in mijn kamer staan, let's get this started xD


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Goodluck! En ik ga niks spoilen hoor. Je moet het zelf kijken, dat is veeel leuker.


    Eternamente, everlastingly, for all time