• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Ik accepteer nu geen mensen meer van het jaar 1925 tot 1946! Erna mag wel!

    Mannen;
    Onderzoekers/Psychologen[max 4]
    - ** Quincy Eric Declan, 32 Onderzoeker - Eternamente
    - ** Waine Aiden Foster, 33 Onderzoeker - Vlahos
    -
    -
    Speciale mensen [max 4]
    - ** James Adam Parcks, 22 ||2003|| Helen - Vlahos
    - **Riddick James Jumper, 25 ||1943|| Onsterfelijk - Ninuturu
    - ** Sumar Rick Foster, 9 ||2011|| Slim - Ninuturu
    -

    Vrouwen;
    Onderzoekers/Psychologen [max 4]
    - Psycholoog - Number
    -
    -
    -
    Speciale mensen [max 4] VOL
    - ** Olivia “Liv” Rosemary Forrest, 21 ||1928|| Telekinese - Luminis
    - ** Marie Jane Elizabeth de Norman d'Audenhove, 17 ||1925|| Toekomst - LittleNinja
    - ** Mai Geneva Mackenzie, 20 ||1979|| Slim - ]Eternamente
    - ** Amelia Burrows, 23 ||1950|| Helen - Smoak

    Invullijstje

    Jaar; Minimale jaar waar je personage uit kan worden meegenomen is 1925. Ze kunnen daarvóór geboren zijn
    Naam;
    Leeftijd; De leeftijd is van het jaar waar ze verdwenen. Hier is niets aan veranderd
    Uiterlijk; Foto+ beschrijving
    Innerlijk; Graag uitgebreid
    Geschiedenis; Een klein stukje over familie o.i.d. Misschien ook leuk om neer te zetten hoe ze leefden
    Extra; Hier schrijf je de kracht van je personage. Of dat je personage een psycholoog of onderzoeker is. Hier mag je ook meerdere dingen formuleren als je dat wil


    Regels

    - Ik wil de mannen en vrouwen gelijk houden! Als er te veel vrouwen zijn zet ik er even een stop op tot de mannen weer bij zijn
    - Leeftijden verschillend graag! Niet allemaal onder de achttien! Graag ook een paar personen in de 20 en 30!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 2 personages per Q
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal regels en dat is 9. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage. Omleggen van ander personages mag alleen met toestemming van de eigenaar
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen Vlahos opent nieuwe topics
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om
    - Let op je Nederlands


    Beschikbare krachten; Elke kracht kan maximaal twee keer gebruikt worden

    - Het bewegen van voorwerpen 2/2
    - Het helen van personen 2/2 Deze personen kunnen ook het levenskracht uit andere mensen halen
    - Erg sterk zijn 0/2
    - De toekomst kunnen zien 1/2 Hieronder valt de regel over het besturen van andere personen! Het is niet te bedoeling de toekomt voor die persoon te regelen. Ga via pb te werk om te vragen of de ander het wil
    - Onsterfelijkheid 1/2 Deze personen kunnen alleen sterven na een bepaalt soort middel dat ze ingespoten krijgen
    - Erg slim zijn 2/2 Deze personen zijn slimmer dan de normale mensheid


    Praattopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luminis schreef:
    (...)

    Dat zijn de beschikbare krachten, dus daar moet je uit kiezen ja. (en helen en telekinese zijn dus al bezet)

    (als ik iets verkeerd zeg moet de topichouder mij maar verbeteren)


    Okkish :) bedankt


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Jaar: Verdwen op 23 maart 1925

    Naam: Marie Jane Elizabeth de Norman d'Audenhove (kort; Jane)

    Leeftijd: 17, verjaart 14 februari

    Uiterlijk:




    Ze heeft een mooie lange haardos van sierlijke bruine krullen, haar ogen zijn van een diep bruinachtige tot zwarte kleur waar er een speelse fonkeling in verschijnt. Jane meet ongeveer 1m75 en heeft een slank figuur.

    Innerlijk: Jane is van nature heel speels maar ze houdt het deftig, zoals het hoort voor een dame. Slim is ze ook, ze heeft heel rap de dingen door, maar dat toont ze niet te hard, haar moeder heeft haar namelijk geleerd dat mannen een beetje afgeschrikt worden door slimme vrouwen en dat wil Jane niet. Ze heeft een zacht karakter en kan urenlang doorbabbelen. Ze is dol op paardrijden maar haat cricket, wat best wel een afwijking is als je weet dat cricket één van de belangrijkste sporten was voor de rijkere kringen, maar toch vertikt Jane het om daaraan mee te doen. Ze kan ook niet tegen onweer, dat maakt haar bang en ze voelt zich dan zo klein en machteloos tegen de grote krachten van de natuur. Ze is allergisch aan melk en haat de kleur geel. Haar lievelingsdieren zijn paarden en ze zou wel uren met hun bezig kunnen zijn moest haar moeder haar niet bevelen om minder met paarden bezig te zijn en meer met borduren. Jane is heel sociaal maar als het erop aankomt is ze ook heel verlegen met de jongens, wat je niet zou verwachten van haar. Ze is ook enorm in de ban van sterrenkunde en moest ze een man zijn geweest, zou ze zeker Sterrenkundige zijn geworden. Maar Jane is blij dat ze geen man is, nu ze erover nadenkt, heel blij zelfs.

    Geschiedenis: Marie Jane Elizabeth woont met haar twee zussen en drie broers in het kasteel van Audenhove, haar vader heeft een eigen autobedrijf opgestart waardoor ze rijk zijn geworden en van allerlei luxe kunnen genieten. Haar moeder wil natuurlijk dat ze trouwt met andere rijke familiesl. Jane heeft hier geen problemen mee en houdt van haar eenvoudige maar toch luxueuze leventje. Van kleins af aan is ze geboeid door de hemellichamen en probeert die dan ook zoveel mogelijk te bestuderen maar haar moeder houdt haar tegen omdat ze niet wil dat haar dochter zich bezig houdt met zulke mannelijke zaken maar met borduren of cricket spelen. Elke zondag gaan ze met de koets naar de kerk, haar familie en zijzelf zijn enorm gelovig. Zaterdag heeft ze meestal een theekrans met haar vriendinnen of moet ze met haar moeder mee om een huwelijkskandidaat te bezoeken. Tot nu toe heeft Jane, ondanks haar schoonheid, nog altijd geen verloofde. Dat komt deels omdat haar moeder elke keer vindt dat ze beter kan krijgen en omdat Jane enorm verlegen is tegenover de jongens. .

    Extra: Helderziende

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 11:23 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    1825 Is niet mogelijk.. En ik heb ook niet graag dat je persoon van Adelijke afkomst is. Je kan wel doen dat ze van een rijk gezin is

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 10:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    1825 Is niet mogelijk


    Sorry ik bedoelde 1925 ;)

    Maar mag ik meedoen?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Als nog even naar mijn reactie van net kijkt en het aanpast (ik had de reactie aangepast)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Als nog even naar mijn reactie van net kijkt en het aanpast (ik had de reactie aangepast)


    Maar het is goed, ik heb net ook gezien dat je liever ervaren schrijvers hebt en dat ben ik dus niet, misschien een andere keer als ik al wat meer gevorderd ben.
    ;)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    De adel was in 1925 toch al een stuk minder belangrijk en uithuwelijken gebeurde toen ook niet echt meer in die kringen volgens mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je kan het toch proberen? Iedereen begint ergens ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mensen, het is mogelijk dat er familie van de speciale mensen in het onderzoekteam of psycholoog zijn! Denk alleen wel na over de tijd waar je persoon uit komt en de leeftijd van de familieleden


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het wat aangepast :)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik ga even mijn hondje uitlaten en wat in huis opruimen, en dan kan ik gaan kijken :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Ik ga even mijn hondje uitlaten en wat in huis opruimen, en dan kan ik gaan kijken :)

    Haha chillz ;p


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Oké, ik vind Marie nu wel een heel stuk beter, dus ik zet je in de lijst ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yeah !

    *vreugdesdansje*
    (yeah) (dance) (yeah)


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Mannen hard nodig!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.