• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Ik accepteer nu geen mensen meer van het jaar 1925 tot 1946! Erna mag wel!

    Mannen;
    Onderzoekers/Psychologen[max 4]
    - ** Quincy Eric Declan, 32 Onderzoeker - Eternamente
    - ** Waine Aiden Foster, 33 Onderzoeker - Vlahos
    -
    -
    Speciale mensen [max 4]
    - ** James Adam Parcks, 22 ||2003|| Helen - Vlahos
    - **Riddick James Jumper, 25 ||1943|| Onsterfelijk - Ninuturu
    - ** Sumar Rick Foster, 9 ||2011|| Slim - Ninuturu
    -

    Vrouwen;
    Onderzoekers/Psychologen [max 4]
    - Psycholoog - Number
    -
    -
    -
    Speciale mensen [max 4] VOL
    - ** Olivia “Liv” Rosemary Forrest, 21 ||1928|| Telekinese - Luminis
    - ** Marie Jane Elizabeth de Norman d'Audenhove, 17 ||1925|| Toekomst - LittleNinja
    - ** Mai Geneva Mackenzie, 20 ||1979|| Slim - ]Eternamente
    - ** Amelia Burrows, 23 ||1950|| Helen - Smoak

    Invullijstje

    Jaar; Minimale jaar waar je personage uit kan worden meegenomen is 1925. Ze kunnen daarvóór geboren zijn
    Naam;
    Leeftijd; De leeftijd is van het jaar waar ze verdwenen. Hier is niets aan veranderd
    Uiterlijk; Foto+ beschrijving
    Innerlijk; Graag uitgebreid
    Geschiedenis; Een klein stukje over familie o.i.d. Misschien ook leuk om neer te zetten hoe ze leefden
    Extra; Hier schrijf je de kracht van je personage. Of dat je personage een psycholoog of onderzoeker is. Hier mag je ook meerdere dingen formuleren als je dat wil


    Regels

    - Ik wil de mannen en vrouwen gelijk houden! Als er te veel vrouwen zijn zet ik er even een stop op tot de mannen weer bij zijn
    - Leeftijden verschillend graag! Niet allemaal onder de achttien! Graag ook een paar personen in de 20 en 30!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 2 personages per Q
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal regels en dat is 9. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage. Omleggen van ander personages mag alleen met toestemming van de eigenaar
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen Vlahos opent nieuwe topics
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om
    - Let op je Nederlands


    Beschikbare krachten; Elke kracht kan maximaal twee keer gebruikt worden

    - Het bewegen van voorwerpen 2/2
    - Het helen van personen 2/2 Deze personen kunnen ook het levenskracht uit andere mensen halen
    - Erg sterk zijn 0/2
    - De toekomst kunnen zien 1/2 Hieronder valt de regel over het besturen van andere personen! Het is niet te bedoeling de toekomt voor die persoon te regelen. Ga via pb te werk om te vragen of de ander het wil
    - Onsterfelijkheid 1/2 Deze personen kunnen alleen sterven na een bepaalt soort middel dat ze ingespoten krijgen
    - Erg slim zijn 2/2 Deze personen zijn slimmer dan de normale mensheid


    Praattopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil wel graag een mannelijke onderzoeker. Is het goed als ik de rol zondagavond invul?

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 14:05 ]


    Eternamente, everlastingly, for all time

    Dat is goed. Ik wil volgende week Zaterdag beginnen. Dus tijd zat ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit klinkt erg interessant! Zou ik een vrouwelijk, speciaal mens mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    Dit klinkt erg interessant! Zou ik een vrouwelijk, speciaal mens mogen reserveren?


    Helemaal goed. Welke kracht zou je haar willen geven?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Helemaal goed. Welke kracht zou je haar willen geven?


    Daar moet ik nog even over nadenken. Ik twijfel nog tussen helen, toekomst zien en bewegen voorwerpen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    (...)

    Daar moet ik nog even over nadenken. Ik twijfel nog tussen helen, toekomst zien en bewegen voorwerpen.


    Nou neem de tijd ^^ We zien het vanzelf wel (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een vrouwelijk persoon dat voorwerpen kan bewegen (Telekinese :') )


    Happy Birthday my Potter!

    Is goed ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaar;
    Verdween 7 oktober 2003
    Naam;
    James Adam Parcks
    Leeftijd;
    22 jaar jong. Verjaart 1 februari
    Uiterlijk;


    James heeft een opvallende rode haarkleur. Hij is hier trots op en het maakt hem niet uit wat mensen hierover zeggen. Hij is over al die beledigingen heen gegroeid, en rolt alleen maar even met zijn ogen wanneer mensen weer eens wat zeggen.
    Hij heeft een donkergroene oogkleur en een zeer licht huid dat meer roze uitslaat. James is ongeveer 182 lang en is gewoon blij met zijn lengte. Hij is niet te klein en ook niet te groot.
    Qua kleding kleed hij zich graag casual. Hij is graag net gekleed en houd niet zo van slordigheid. Men moet er verzorgd uitzien en hier ook wat tijd aan besteden, vindt hij. Jules zal nooit een baardje of snorretje laten staan, hij vindt dit een beetje een afknapper als het om uiterlijke verzorging gaat. Daarom scheert hij zijn gezicht netjes iedere morgen bij het opstaan.
    James heeft brede schouders en een slank onderlichaam. Hij heeft wel wat spieren maar is niet één van de krachtigste mensen die je tegen zult komen. Hij heeft altijd een bril bij zich voor als hij iets moet lezen. Zijn ogen zijn niet zo goed met dingen van dichtbij bekijken, maar hij hoeft zijn bril ook niet de hele dag op.
    Innerlijk;
    James is een vriendelijke jongen die soms wel eens bijdehand kan zijn. Hij wil mensen nooit opzettelijk beledigen, en wanneer hij iemand heeft beledigd biedt hij vaak zijn excuses wel aan. Soms spreekt hij wel eens dingen uit zonder erbij na te denken, dit komt doordat hij dan gewoon sneller is dan zijn gedachten gaan. Hoewel James een erge hekel heeft aan opscheppers, merkt hij zelf niet dat hij het ook wel een béétje is. Hij schept op in verhalen, soms wel een beetje over zijn uiterlijk en over zijn familie.
    James is een kalme jongen, maar wanneer iemand iets doet dat hem ziedend maakt, kan diegene zich beter snel uit de voeten maken. Tijdens zijn woede ziet James niet wat goed en slecht is en zal alles dat op zijn pad komt aanvliegen. En omdat hij nu de kracht heeft het leven bij iemand weg te nemen, is het voor hem veel minder makkelijk om zich in toom te houden wanneer hij ziedend is.
    James is een sociale gozer die graag naar andermans verhalen luistert. Wanneer iemand de waarheid niet spreekt lijkt hij dit te voelen, maar het echt luidop uitspreken doet hij niet. Hij houd zich liever uit de problemen.
    James is netjes en zal ook niet zijn troep zomaar ergens laten slingeren. Wanneer er iets niet echt net uitziet, zal hij het opknappen. Hij vindt het ook helemaal niet erg om te doen. Maar om nou op te gaan ruimen als andere dat vragen, vindt hij ook weer zo stom. Hij zegt dat gerust dat hij je slaaf niet is en laat je met de troep zitten.
    James is een échte doorzetter, wanneer hij iets wil, hoe lastig het ook te verkrijgen is, hij gaat ervoor. Wat hij ook moet doen. Hij moét en zál het voor elkaar krijgen. Hij heeft geleerd zich te richten op de doelen die je voor ogen hebt, en daar op af te gaan.
    James is een jongen waar je beter je geheimen niet aan kunt vertellen. Hij krijgt altijd de drang het geheim door te lullen of het flapt er zo uit. James meld echter niet dat hij geheimen niet kan bewaren. Hij vindt het verdoen van zijn tijd. Zelf zal hij zijn geheimen niet snel vertellen, hij heeft lichtelijk moeite met mensen te vertrouwen.
    [Ik heb een beetje geknipt en geplakt van mijn andere personages in andere rpg's en kreeg dit. Het is snert, maar in het rpg komt natuurlijk altijd meer ^^]
    Geschiedenis;
    James groeide op een een gemiddeld gezin, hij heeft één oudere broer, Evan, van 26 [39 bij terugkomst van James] jaar oud, en één jongere zus, Sophie, van 17 [30 bij terugkomst van James] jaar jong. Het is een echte roodharige familie, hun ouders hebben ook een dieprode haarkleur. James heeft het nooit zo goed kunnen vinden met Evan, maar bleef wel gewoon beleefd tegen zijn broer. Met Sophie kan hij een heel stuk meer opschieten, omdat zij hetzelfde karakter als James heeft.
    James heeft op een school gezeten voor jongens. Zijn ouders waren erg strikt en wilde dat hun kinderen zich alleen maar concentreren op hun schoolwerk en het slagen ervan. Evan heeft ook op die school gezeten en Sophie zat op een school voor alleen maar meiden. Hierdoor loopt James, wat liefde betreft, een flink stuk achter en heeft nog nooit iets voor iemand gevoeld. Omdat hij alleen maar met school bezig was. Toen James afstudeerde, op de leeftijd van 18, besloot hij een opleiding in sport te gaan doen. Toen hij eindelijk in de laatste week van zijn opleiding zat, en bijna examen moest afleggen, is hij van de aardbodem verdwenen. Niemand heeft meer iets van hem vernomen, en niemand weet wat er is gebeurd...
    Extra;
    Wanneer James de aardebodem opnieuw bereikt, krijgt hij de speciale kracht om mensen -en eventueel dieren- te helen en het leven van hen af te nemen. James heeft op zich wel een goed geheugen maar hij herinnerd zich niets meer van de dag dat hij verdwenen is.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 17:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaar; Verdwenen op 1 Januari 1928

    Naam; Olivia “Liv” Rosemary Forrest

    Leeftijd; 21, geboren op 15 December 1906

    Uiterlijk; Liv heeft natuurlijk blonde haren met wat slag erin. Haar ogen hebben een blauwgrijze kleur. Ze heeft een ovaal gezicht met appelwangetjes wanneer ze lacht. Hoewel ze er toch vaker arrogant of verbitterd uitziet dan dat haar mondhoeken omkrullen tot een oprechte lach. Haar huid is egaal en is ietwat getint, maar niet super bruin. Gewoon een gemiddelde kleur die tussen zonnebruin en bleek in ligt. Haar lippen zijn redelijk vol en haar wenkbrauwen hebben een donkerdere kleur dan haar haren.
    Liv heeft geen abnormale lichaamsbouw. Ze is 1,68m lang is niet dik, maar ook niet mager en heeft gemiddelde vrouwelijke rondingen. Wel weet ze zich altijd sierlijk en statig voort te bewegen. Haar houding maakt haar dan ook echt Liv. Ze prefereert natuurlijk uitziende make-up. Ze zal niet snel opvallende kleuren dragen en heeft meestal bruinige tinten wat betreft oogschaduw en lippenstift op. Ze vindt het wel leuk om zich op te maken, dus gaat dit wel boven de puur natuur look, die ze op zich ook mooi vindt. Ook wat betreft kleren is ze niet van de super felle kleuren.




    Innerlijk; Liv is eigenlijk verbitterd en heeft vlak voor haar twintigste verjaardag alle hoop op een mooi leven opgegeven. Omdat ze altijd alles heeft gehad wat ze wilde, is ze in arrogantie en rijkdom opgevoed. Dit zorgt ervoor dat nu ze haar optimisme kwijt is, ze zich als een arrogant egoïstisch kreng gedraagt. Behulpzaam is ze niet en als mensen pijn hebben, zal ze hier eerder lacherig op reageren dan dat ze medelijden heeft. Vaak heeft ze ook van die buien dat ze mensen zelf pijn doet, gewoonweg om zichzelf wat beter te voelen. Dan heeft ze niet meer zo het idee dat ze helemaal alleen is, want dan heeft die persoon ook pijn net als zij.
    Omdat Liv gevuld is met woede en verdriet, heeft ze haar emoties niet echt goed onder controle. Eigenlijk is ze gebroken en ze gedraagt zich als een kille dame om dit weg te stoppen. Ze wilt namelijk ook niet dat de mensen doorhebben dat ze helemaal kapot is gemaakt. Hierdoor kan ze op de vreemdste momenten hard beginnen te lachen, huilen of heeft ze een woedeaanval. Gewoonweg omdat ze dan zoveel heeft opgekropt dat ze even ontploft. Vaak duurt dat maar een uurtje en daarna kan ze weer normaal doen. Voor zover je haar gedrag normaal kunt noemen.
    Hiertegenover staat dat er misschien nog wel hoop is op de terugkeer van de oude Olivia. Ze is immers wel ooit behulpzaam en zorgzaam geweest voor de mensen die ze mocht. Ook al zal ze altijd wel een beetje verwend, arrogant en snel jaloers blijven, maar dat is de normale hoeveelheid slechte eigenschappen die ieder mens wel heeft. Eigenlijk heeft ze gewoon echte liefde nodig, om haar hoop weer terug te krijgen, maar dit lijkt voor haar nogal problematisch te zijn, gezien ze nou niet echt het voorbeeld is van een geliefd persoon op het moment.

    Geschiedenis; Olivia Forrest is als een soort prinsesje opgegroeid. Haar familie was zeer rijk en had flink wat macht door deze rijkdom. Ze had altijd alles wat haar hartje begeerde, maar naarmate ze ouder werd, nam dit ook verantwoordelijkheden met zich mee. Ze moest zich ten alle tijden naar haar stand gedragen en mocht niet met mensen omgaan van lagere klassen. Dit ging redelijk goed tot Olivia op zeventienjarige Jesse leerde kennen. Een aardige maar arme jongeman. Omdat de twee het zeer goed met elkaar konden vinden en hij Olivia tot een aardiger behulpzamer persoon maakte, wat haar goed deed, bleven de twee stilletjes en stiekem met elkaar omgaan. Ze werden verliefd en wilden steeds vaker bij elkaar zijn, waardoor het moeilijker werd om het geheim te houden. Vooral toen Olivia’s vader zijn dochter aan een rijke jongeman wilde koppelen, kwamen de twee in de problemen. Uiteindelijk kwam het gezien Forrest achter het geheim van hun prinsesje en werd woedend. Een viertal dagen erna werd Jesse dood in de rivier gevonden. Olivia was ontroostbaar. Dit was vlak voor haar twintigste verjaardag. Sindsdien is Olivia haar vertrouwen in de liefde kwijtgeraakt.

    Extra; Olivia kan voorwerpen bewegen. Wanneer ze handbewegingen maakt gaat het het makkelijkst, maar ze zou het op zich ook kunnen met haar gedachte. Haar krachten worden heel erg beïnvloed door haar emoties en omdat ze wat dat betreft niet bepaald stabiel is, beweegt ze over het algemeen per ongeluk voorwerpen en maakt ze ook dikwijls dingen (of mensen, als die te dichtbij staan) stuk.


    (Is Liv zo goed?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ze staat erbij! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Onderzoekers of psychologen worden zeer gewaardeerd! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luminis schreef:
    Mag ik een vrouwelijk persoon dat voorwerpen kan bewegen (Telekinese :') )


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Is goed ik zet je erbij .

    Telekinese is volledig bezet nu! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe voor mijn char maar helen ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered