• Wanneer er 21 November 2016 een meteoor de dampkring door komt eindigt deze op de grond. Maar wat zo lijkt blijkt helemaal niet zo te zijn; Het is géén meteoor.
    De grote, groenblauwe, bol blijft hangen boven een grasveld, nabij Nashville, Amerika. De bol komt tot explosie, maar niets vergaat er. Alles dat er over blijft is een groep mensen. Allemaal van andere tijden en culturen. Wát is hier aan de hand?
    Verschillende psychologen en onderzoekers proberen te ontdekken wat er aan de hand is. Want de mensen die uit de bol kwamen, hebben iets meegekregen; Een bepaalde kracht waar ze controle over moeten krijgen. Maar de kracht kan ook controle over hen krijgen.
    Zullen de psychologen en onderzoekers er op tijd achter komen wat er aan de hand is? Of zal de wereld een grote puinhoop worden?


    Lichtelijk gebaseerd op The 4400, je hoeft deze serie niet te kennen om mee te doen!
    In de pilot-aflevering worden 4400 mensen door een vreemde lichtbol, die in eerste instantie voor een komeet wordt aangezien, gedeponeerd op Highland Beach, in de Cascade Range, nabij Mount Rainier, Washington. Alle 4400 mensen zijn in de loop der jaren, vanaf 1946, in een straal wit licht verdwenen. Na hun terugkeer blijkt dat geen van hen ook maar één dag ouder is geworden. Ze zijn gedesoriënteerd en hebben geen idee wat er met hen en met de wereld gebeurd is sinds hun verdwijning. Het blijkt later in de serie dat sommige van de teruggekeerden over speciale gaven beschikken.


    Ik accepteer nu geen mensen meer van het jaar 1925 tot 1946! Erna mag wel!

    Mannen;
    Onderzoekers/Psychologen[max 4]
    - ** Quincy Eric Declan, 32 Onderzoeker - Eternamente
    - ** Waine Aiden Foster, 33 Onderzoeker - Vlahos
    -
    -
    Speciale mensen [max 4]
    - ** James Adam Parcks, 22 ||2003|| Helen - Vlahos
    - **Riddick James Jumper, 25 ||1943|| Onsterfelijk - Ninuturu
    - ** Sumar Rick Foster, 9 ||2011|| Slim - Ninuturu
    -

    Vrouwen;
    Onderzoekers/Psychologen [max 4]
    - Psycholoog - Number
    -
    -
    -
    Speciale mensen [max 4] VOL
    - ** Olivia “Liv” Rosemary Forrest, 21 ||1928|| Telekinese - Luminis
    - ** Marie Jane Elizabeth de Norman d'Audenhove, 17 ||1925|| Toekomst - LittleNinja
    - ** Mai Geneva Mackenzie, 20 ||1979|| Slim - ]Eternamente
    - ** Amelia Burrows, 23 ||1950|| Helen - Smoak

    Invullijstje

    Jaar; Minimale jaar waar je personage uit kan worden meegenomen is 1925. Ze kunnen daarvóór geboren zijn
    Naam;
    Leeftijd; De leeftijd is van het jaar waar ze verdwenen. Hier is niets aan veranderd
    Uiterlijk; Foto+ beschrijving
    Innerlijk; Graag uitgebreid
    Geschiedenis; Een klein stukje over familie o.i.d. Misschien ook leuk om neer te zetten hoe ze leefden
    Extra; Hier schrijf je de kracht van je personage. Of dat je personage een psycholoog of onderzoeker is. Hier mag je ook meerdere dingen formuleren als je dat wil


    Regels

    - Ik wil de mannen en vrouwen gelijk houden! Als er te veel vrouwen zijn zet ik er even een stop op tot de mannen weer bij zijn
    - Leeftijden verschillend graag! Niet allemaal onder de achttien! Graag ook een paar personen in de 20 en 30!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 2 personages per Q
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal regels en dat is 9. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage. Omleggen van ander personages mag alleen met toestemming van de eigenaar
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen Vlahos opent nieuwe topics
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om
    - Let op je Nederlands


    Beschikbare krachten; Elke kracht kan maximaal twee keer gebruikt worden

    - Het bewegen van voorwerpen 2/2
    - Het helen van personen 2/2 Deze personen kunnen ook het levenskracht uit andere mensen halen
    - Erg sterk zijn 0/2
    - De toekomst kunnen zien 1/2 Hieronder valt de regel over het besturen van andere personen! Het is niet te bedoeling de toekomt voor die persoon te regelen. Ga via pb te werk om te vragen of de ander het wil
    - Onsterfelijkheid 1/2 Deze personen kunnen alleen sterven na een bepaalt soort middel dat ze ingespoten krijgen
    - Erg slim zijn 2/2 Deze personen zijn slimmer dan de normale mensheid


    Praattopic 1
    RPG story

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okii, ik zet het erbij!

    Ook helen is volledig bezet! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een vrouwelijke psycholoog voor mij?


    x

    Ik zet je erin


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil eerst weer even een man voor ik de vrouwen weer open!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik reserveer een onsterfelijke jongen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Yeah mooi Lynnie. Ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vrouwen zijn weer open

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 18:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaar; 1943
    Naam; Riddick James Jumper
    Leeftijd; 25, verjaardag op 5 mei
    Uiterlijk;


    Zwarte haren en groene ogen, Riddick draagt altijd zijn 'army tags' en houd zijn haar kort. Hij draagt meestal nog steeds leger kleding, of kleding die daar op lijkt. Riddick is 2 meter lang en heeft behoorlijke spieren door de training van het leger, deze houd hij ook graag fit. Hij is behoorlijk in de war omdat hij opeens ergens terecht kwam waar geen oorlog is en vertrouwt het niet, hij denkt dat het misschien een truc is van de vijand. Riddicks lichaam zit helemaal onder de littekens, krassen en gaten, dit komt van het verleden, hij vind het wel mooi staan en trekt zich er niet zo veel van aan, sommig zijn soms gevoelig.
    Innerlijk; Riddick vertrouwt mensen moeilijk maar is verder wel vriendelijk, hij is moeilijk om mee te praten en is nooit helemaal open tegen iemand. Als hij dat wel is vertrouwt hij je. Hij word verlegen als er heel veel mensen om hem heen staan de vragen aan hem stellen, hij word nog erger als de belagers vrouwen zijn. Riddick houd zich meestal op de achtergrond, zodat hij toch alles kan oppikken maar zich er niet mee hoeft te bemoeien. Hij houd niet van ruzies en zeker niet tussen vrienden, hij gaat dan of weg of mengt zich ertussen, ligt eraan waarover de ruzie gaat. Riddick houd niet van kleine kinderen of baby's maar hij heeft een zwak voor dieren, vooral voor kleine dieren of baby dieren, vroeger wou hij altijd een puppy maar mocht dat nooit. Uiteindelijk heeft hij iemand dood geslagen die zijn hond mishandelde en moest kiezen tussen straf werk of de gevangenis, hij ging voor strafwerk. Riddick praat niet graag over zijn verleden, dus hij moet je mogen wil hij erover praten, soms doet hij het echter wel eens perongeluk als hij zich verveeld. Riddick is nooit echt verliefd geweest en ziet in de liefde niet het verschil tussen man en vrouw, hij is dus Bi seksueel, maar hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan.
    Geschiedenis; Toen Riddick 18 jaar oud was werd hij door zijn vader in het leger gestuurd, hij wou namelijk niet studeren en had geen zin om te werken. Hij hing alleen maar rond op straat met zijn vrienden en kwam altijd pas na middernacht thuis, dan bleef hij tot 3 uur in zijn nest liggen en ging het weer overnieuw.
    In het leger stribbelde hij de eerste paar weken hard tegen, hij is toen goed aangepakt en begon het na 2 maanden eindelijk leuk te vinden. Na een aantal jaar mocht hij een bezoek brengen aan thuis, net op weg naar huis werd het dorp aangevallen en zijn zijn ouders vermoord. Woedend was hij, bijna onmiddellijk werd hij opgepikt door het leger die ook in aantocht was en ging hij mee op oorlogs pad.
    Midden op het slagveld verloor hij bewustzijn maar hij is nooit terug gevonden.
    Extra; Riddick is onsterfelijk, zijn huid is moeilijk te doordringen en hij heelt ook heel snel. Als hij beschoten word zal hij ook gewoon door lopen, hij zal het wel voelen maar niet echt erg.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:56 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Breid je het innerlijk even uit? :)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja ik ben even aan het denken wat ik daaraan zal toevoegen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Geef mij maar een mannelijke onderzoeker. :Y)
    Ik ga mijn rol wel pas maandag kunnen invullen aangezien ik strakjes naar een film ga kijken en dit weekend niet thuis ben.


    kindness is never a burden.

    Is goed. Volgende week Zaterdag open ik het rpg ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Jaar;
    1950
    Naam;
    Amelia Burrows, maar haar showgirlnaam is Lola en zo stelt ze zich ook altijd voor aan vreemden.
    Leeftijd;
    23
    Uiterlijk;
    Amelia is niet zolang, namelijk maar 1.63 meter en daarmee is ze iets kleiner dan de andere showgirls. Als een showgirl beschikt ze ook over het benodigde goede figuur. Ze heeft een schattig gezichtje, met grote saffierblauwe ogen, volle lippen en een licht wipneusje. Haar bruine lokken vallen tot haar borsten en er zit een slag in. Meestal heeft ze het gewoon los hangen, tenzij ze met een show bezig is of daarvoor moet oefenen. Ze heeft een gewoon blanke huidskleur, maar wordt snel bruin in de zon.
    Qua make-up draagt ze mascara, eyeliner en lipbalsem. Foundation vindt ze te veel gedoe en ze gebruikt dat dan ook alleen voor een show, en dan alleen omdat het moet.
    Innerlijk;
    Amelia is altijd al een rebels ding geweest. Voor de oorlog, tijdens de oorlog en nu nog steeds. Ze is nooit goed in luisteren geweest en ergens vast zitten, dat ze tijdens WOII steeds "opgesloten" zat in een ruimte met haar familie en vreemden op haar nek, dat vond ze dan ook maar niks. Liever was ze gewoon te voorschijn gekomen en had ze met haar brutale mondje de Duitsers flink uitgescholden, ook al zou dat haar dood betekenen. Ze is dan ook wel iemand die van uitdagen houdt, stilletjes op de achtergrond blijven is niks voor haar.
    Door de oorlog is ze slecht van vertrouwen geworden. Dat komt vooral doordat de man waar ze onderdook haar aanrandde, terwijl hij toen één van de enige weinig was die ze vertrouwde. Ze kon er niks van zeggen, want de man dreigde haar en haar gezin over te dragen aan de Duitsers. Dat er iets met haar zou gebeuren, maakte haar niet zoveel uit, maar ze wilde niet haar familie in de problemen brengen. Doordat ze slecht van vertrouwen is neemt ze eigenlijk ook niet de tijd om mensen te leren kennen en is er praktisch niemand die ze mag. Degene die ze vooral niet vertrouwt zijn mannen. Daarom wilt zij degene zijn die hen verleidt en niet andersom. Tegenover mannen is ze haatdragender en sarcastischer dan tegen vrouwen. Tegen de laatste durft ze soms haar zachte kant te laten zien. Dan kan je zien dat ze niet zo oppervlakkig en zelfverzekerd is als ze overkomt.
    Geschiedenis;  Tijdens de Tweede Wereldoorlog moest ze onderduiken omdat ze van Joodse komaf was. Zodra het kon, emigreerde ze naar Amerika waar ze naar Las Vegas verhuisde om geld te verdienen door een showgirl te worden.
    Extra; Ze rookt en drinkt, maar doet niet aan drugs.
    Na de oorlog heeft ze haar geloof afgezworen. Ze denkt dat het alleen maar voor narigheid zorgt en is van mening dat als er echt een god zou bestaan, dat hij hen en de andere Joden wel geholpen zou hebben. Dat is niet gebeurd en dat is voor Amelia het bewijs dat hij niet bestaat, of dat hij anders in ieder geval niks om hen geeft.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 19:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou ook graag meedoen :)

    Ik plaats vlug even mijn persoontjes, maarreuh, moeten het één van die krachten zijn die jij ons voorstelde of mag ik er zelf kiezen?


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    LittleNinja schreef:
    Ik zou ook graag meedoen :)

    Ik plaats vlug even mijn persoontjes, maarreuh, moeten het één van die krachten zijn die jij ons voorstelde of mag ik er zelf kiezen?


    Dat zijn de beschikbare krachten, dus daar moet je uit kiezen ja. (en helen en telekinese zijn dus al bezet)

    (als ik iets verkeerd zeg moet de topichouder mij maar verbeteren)

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 9:27 ]


    Happy Birthday my Potter!