• Heyhey

    Ik ga een One Direction stroy maken. Ik heb al meerdere story's gedaan op wattpad.
    En ik heb totaal no inspiration dus ik ga geen verhaallijn erop zetten. Zodra ik iets heb laat ik het zeker weten. :D

    Rollen :

    - Girlfriend Harry
    - Girlfriend Zayn
    - Girlfriend Louis
    - Bestfriend girlfriend Harry
    - Styliste
    - Kapster
    - Vijand One Direction
    - Vijand Girlfriend Zayn
    - Girlfriend Niall
    - Girlfriend Liam
    - Beroemde persoon
    - Straatmeisje/jongen
    - Ex-grilfriend Liam
    - als je nog ideetjes hebt voor rollen, mag ook altijd

    invullen :

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (liefst met foto) :
    Lievelingssport:
    Lievelingsmuziek:
    Kledingstijl (mag ook met foto :) ):
    extra:

    Je mag ook meerdere rollen invullen ( Hint Hint ) :p

    xxxx Laure

    Heb je nog meer rollen nodig?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    1951 schreef:
    Heb je nog meer rollen nodig?


    Ja eigelijk wel

    Rol: Girlfriend Harry
    Naam: Melissa Hunter Williams
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Brits/Iers
    Innerlijk: Vroeger was ze echt een studienerdje, maar ze kreeg de laatste jaren veel haat. Ze werd veel gepest, en ze is echt veranderd. Maar toen Harry in haar leven kwam, kwam er een eind aan al dat gepest en gehaat. Iedereen werd jaloers op hun relatie

    Verder is ze een emo, maar wel een heel lieve. Ze lacht en straalt altijd. ze is er van overtuigd dat Harry haar niet zou bedriegen.
    Uiterlijk (liefst met foto) : :

    en haar tattoo:


    Lievelingssport: Skaten :)
    Lievelingsmuziek: Rock, Punk
    Kledingstijl (mag ook met foto ): Zoals een emo, soms draagt ze een slipje en een lange pull (geen broek)
    extra: Ze houdt veel te veel van haar Harry!!

    [ bericht aangepast op 1 nov 2013 - 22:15 ]

    Rol: Styliste
    Naam: Ruby Aimeé Edwards
    Leeftijd: 35
    Nationaliteit: Amerikaans
    Innerlijk: Ze is heel vriendelijk en sociaal. Ze zit de laatste tijd in een depressie, omdat alles niet zo goed gaat. Ze is slim en een perfectionist.
    Uiterlijk (liefst met foto) :



    Audrina Partidge
    Lievelingssport: Paardrijden.
    Lievelingsmuziek: Klassieke muziek
    Kledingstijl (mag ook met foto ): Ze houdt haar kledingstijl casual of chic
    extra: Ze is pas gescheiden van haar man en haar moeder is gestorven aan kanker, dus ze zit nu in een depressie. Haar dochter Sarah moet haar werk als stylist nu doen.

    De dochter komt er ook aan (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Rol: Dochter van de styliste
    Naam: Sarah Amelia Robertson
    Leeftijd: 15 jaar
    Nationaliteit: Amerikaan/ Iers
    Innerlijk: Ze is heel creatief en sociaal. Altijd vrolijk en is heel vaak een beetje gek aan het doen, maar als het er op aan komt, is ze serieus.
    Uiterlijk (liefst met foto) :



    Sarah Ellen
    Lievelingssport: Paardrijden zoals haar moeder
    Lievelingsmuziek: R&B, pop
    Kledingstijl (mag ook met foto ):


    extra: Ze is heel erg met de mode mee en kan het werk van haar moeder makkelijk over pakken.


    Ik hoop dat je hier iets mee kunt (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Amaretto schreef:
    Rol: Dochter van de styliste
    Naam: Sarah Amelia Robertson
    Leeftijd: 15 jaar
    Nationaliteit: Amerikaan/ Iers
    Innerlijk: Ze is heel creatief en sociaal. Altijd vrolijk en is heel vaak een beetje gek aan het doen, maar als het er op aan komt, is ze serieus.
    Uiterlijk (liefst met foto) :



    Sarah Ellen
    Lievelingssport: Paardrijden zoals haar moeder
    Lievelingsmuziek: R&B, pop
    Kledingstijl (mag ook met foto ):


    extra: Ze is heel erg met de mode mee en kan het werk van haar moeder makkelijk over pakken.


    Ik hoop dat je hier iets mee kunt (:


    Dankje :)

    Rol: Bestfriend girlfriend Harry
    Naam: Rosalie (Rose) Winslow Smith
    Leeftijd: 16
    Nationaliteit: Rus/ Brits
    Innerlijk: Van innerlijk lijkt Rosalie een beetje op Melissa, ze probeert zich ook een beetje te gedragen als een Emo. Alleen is ze een jongensversierder, niet zoals Mel dus. Ze luistert naar haar ouders, en is een heel intelligent meisje. Omdat ze zo slim is, is ze in de kleuter en basisschool een klas mogen overslagen. ze zit in haar laatste jaar middelbare school. een meisje dat niet veel kwaad doet dus.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Lievelingssport: Skaten met haar Bestie en Foto's trekken.
    Lievelingsmuziek: Hard Rock
    Kledingstijl (mag ook met foto ): http://data1.whicdn.com/images/71976789/large.jpg
    extra: Toen ze hoorde dat Melissa mee ging op tour met 1D, wilde Rosalie ook mee. Toen ze in België kwamen met de groep, leerde ze de Belgische Harry Styles (marius) kennen. Het was liefde op het eerste gezicht.. het duurde nog geen maand of Marius kwam al naar Londen om 'zijn meisje' te zien. Ze verbrak al haar banden met haar ex. Ze hoopt op een oneindig lange relatie met Marius.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 11:18 ]

    Rol:
    Ex-Girlfriend Liam
    Naam:
    Dennise McCharty
    Leeftijd:
    19
    Nationaliteit:
    Britse
    Innerlijk:
    Dennise heeft een erg hoge dunk van zichzelf. Ze vind zichzelf "perfect" en snapte dus ook niet dat Liam het uitmaakte. Dennise haat de nieuwe vriendin van Liam met heel haar hart en zal er alles aan doen om de relatie te dwarsbomen. Verder is Dennise een erg sportief meisje dat je bij haar imago niet echt zou verwachten, ze voetbalt en probeert ook wekelijks haar conditie op pijl de houden door te gaan hardlopen.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Lievelingssport:
    Voetbal
    Lievelingsmuziek:
    Pop, jazz
    Kledingstijl (mag ook met foto ) :


    ze draagt vooral merkkleding en dure schoenen
    extra:
    haar tattoo:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2013 - 21:17 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Rol: Vijand Girlfriend Zayn
    Naam: Charlize Stephanie Reed
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Schots
    Innerlijk: Charlize vindt het leuk om op haar telefoon te zitten en ze houdt vreselijk veel van shoppen, kleding en schoenen. Ze is een echt meisje-meisje en ze zal zich niet graag mannelijk gedragen. Ze kan al zeuren over een gebroken nagel, maar ze blijft een hele lieve meid. Ze probeert anderen heel vaak over te halen om te gaan winkelen met haar. Ze heeft elke dag make up op. Charlize houd niet van insecten, mensen die haar negeren, mensen die een overtreding of misdrijf begaan.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Taylor Spreitler
    Lievelingssport: Volleybal
    Lievelingsmuziek: R&\
    Kledingstijl (mag ook met foto ): Jurkjes
    extra: Ze was beste vrienden met [girlfriend Zayn] tot haar 12e. Ze kwamen in andere klassen te zitten, kregen andere vrienden maar ze heeft nooit geen hogere status gekregen als [girlfriend Zayn]. Toen bleek dat Zayn niet voor haar koos, was het de druppel die te veel werd en probeert ze alles om de relatie te dwarsbomen.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Rol: Straatmeisje
    Naam: Sunanda
    Leeftijd: 5
    Nationaliteit: Indisch
    Innerlijk: Sunanda is een vrolijk meisje. Ze kan blij zijn met het minste dat ze vindt of ziet. Zo houdt ze er bijvoorbeeld heel erg van om de zonsopgang en zonsondergang te zien omdat ze het prachtig vindt hoe de zon een nieuwe dag aankondigt en zorgt voor nieuw leven.
    Sunanada is vriendelijk, maar ook schuw. Ze zal iemand niet zo maar vertrouwen en is altijd op haar hoede.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Lievelingssport: Voetbal
    Lievelingsmuziek: Alles, maar vooral country en pop
    Kledingstijl (mag ook met foto ): Ze draagt meestal vrij eenvoudige kleren, die ze dan combineert met elkaar tot een leuke outfit. Ze vindt het geweldig leuk om nieuwe stijlen te creëren. Ze ziet er soms speciaal uit, maar het siert haar.
    extra: Ondanks dat ze niet veel heeft (van geld, kleren,...) is ze toch heel gelukkig. Elke dag staat ze met een glimlach op, blij om een nieuwe dag te mogen beginnen. Ze is van niemand afhankelijk en dat vindt ze geweldig.

    ps.: laat je me even weten als je het verhaal begint

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 13:30 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    liz1Dxx schreef:
    (…)

    ps.: laat je me even weten als je het verhaal begint


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Windlesss schreef:
    (...)


    komt in orde :)

    Had je nog rollen nodig?


    A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

    Misschien handig om neer te zetten welke rollen nog over zijn en welke niet!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.