• Vul de poll hier in.

    Het is iets wat ik me al een hele tijd afvraag: wat is jullie mening over de minimumleeftijd op Quizlet? Vinden jullie dat leeftijd een grote rol speelt, of heb je er geen problemen mee dat ook jongere users op de site komen?
    Persoonlijk ben ik van mening dat dit niet veel uitmaakt, zolang de user in kwestie zich maar volwassen kan gedragen. Ik kan me ook soms behoorlijk ergeren aan twaalfjarigen die niet eens van het bestaan van komma's afweten of die zich ontzettend kinderachtig gedragen, hoewel ik zelf twaalf ben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Avarosa schreef:
    Ik vind 14 jaar. Misschien ben ik nog een beetje van de oude stempel, maar ik had pas een pc toen ik 14 jaar was en buiten msn, was er eigenlijk nog niet veel aan. Op sites zoals Quizlet of Facebook weet ik veel wat zat ik dus nog niet. Ik vind het internet eigenlijk echt gevaarlijk voor 'kinderen' onder de 14.


    Het licht eraan hoe iemand zich op internet gedraagt. Ik zelf ben twaalf (en een half ;-) en ik voel me niet zoals de meeste twaalf-jarige uit mijn klas.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    18+. Kinderen van 11 kunnen nog depressief gaan worden van al die topics hier :')


    -

    Genius schreef:
    18+. Kinderen van 11 kunnen nog depressief gaan worden van al die topics hier :')


    Haha xD
    ik vraag me eigenlijk af of het een grapje was of dat je serieus was xD


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Het licht eraan hoe iemand zich op internet gedraagt. Ik zelf ben twaalf (en een half ;-) en ik voel me niet zoals de meeste twaalf-jarige uit mijn klas.
    Mja dan nog. Er zijn altijd uitzonderingen, maar de lijn trek ik toch op 13-14 en niet lager eigenlijk. Hier worden ook te veel topics aangemaakt die gewoon niet echt geschikt zijn voor alle leeftijden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:55 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Mja dan nog. Er zijn altijd uitzonderingen, maar de lijn trek ik toch op 13-14 en niet lager eigenlijk. Hier worden ook te veel topics aangemaakt die gewoon niet echt geschikt is voor alle leeftijden.


    Ja oke, dat wel. Maar ik ben jonger dan 13 en kan overal gewoon tegen :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik kan hier geen leeftijd opplakken. Ik denk dat het kan vanaf de moment dat een persoon instaat is op deze site iets te vinden dat hij/zij oprecht leuk of interessant vindt. Natuurlijk zou ik het niet fantastisch vinden mochten er ineens een hele hoop acht jarigen op het forum zitten, maar er zijn ook quizzen, die zeker wel geschikt zijn voor achtjarigen. Ik denk trouwens dat de meeste achtjarigen geen behoefte zullen hebben aan ene site zoals deze en waarschijnlijk wat afgeschrikt zullen zijn door al het geschrijf hier.
    Aan de andere kant is het natuurlijk ook wel een feit dat er veel 16+ zaken hier te vinden zijn, dat maakt het natuurlijk iets minder geschikt, maar kinderen tegenwoordig weten zelf goed genoeg hoe een computer werkt en kunnen zelf naar nog serieus wat 'ergere' sites gaan, mochten ze er behoefte aan hebben.

    Misschien, voor het algemene beeld van de site (kwestie van het proberen te beschermen van een kind) zou een minimum leeftijd van 12 niet slecht zijn.

    Het lijkt me verder ook niet belangrijk of de persoon al dan niet al goed Nederlands kan typen. Natuurlijk vind ik het zelf ook storend als iemand slecht schrijft, maar uiteindelijk ben je nooit verplicht te lezen wat die persoon schrijft. (sowieso denk ik dat je wel snel genoeg doorkrijgt als je op quizlet zit dat AN typen hier zowat de norm is)


    effort never betrays you

    Miss dat 12 jarige of jonger gewoon niet op het forum mogen ofzo :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat gelul over interpunctie vind ik 'n beetje lame. Dan zou het juist goed zijn dat ze hier komen, kunnen ze wat leren. :Y) Ik heb hier wel het één en ander geleerd.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Dat gelul over interpunctie vind ik 'n beetje lame. Dan zou het juist goed zijn dat ze hier komen, kunnen ze wat leren. :Y) Ik heb hier wel het één en ander geleerd.

    Whoa ik heb hier ook wat geleerd. Eigenlijk heel erg veel en ben ik opbouwende kritieks erg dankbaar. Toen ik hier was dacht ik echt ksmpioen in nederlands te zijn maar tegenwoordig weet iedereen wel beter :Y)


    -

    Rivaille schreef:
    Miss dat 12 jarige of jonger gewoon niet op het forum mogen ofzo :')


    Opzich vind ik dat er wat overgaan. En hoe wou je dat instellen? Om een voorbeeld te geven: op Facebook is de minimale leeftijd dertien, maar ik ken er genoeg die jonger zijn. Zoiets kun je niet onder controle houden.:')


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Het gaat er meer om hoe oud mensen zich gedragen. Ik erger me wel aan 11 jarigen die totaal niet kunnen typen, maar zo was ik zelf ook. Toen ik net op quizlet zat gebruikte ik msn taal...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Het gaat er meer om hoe oud mensen zich gedragen. Ik erger me wel aan 11 jarigen die totaal niet kunnen typen, maar zo was ik zelf ook. Toen ik net op quizlet zat gebruikte ik msn taal...


    Br33z4hhh. Hahaha, vroeger typte ik de O altijd als een hoOfdletter in elke zin.

    Ik denk 13, aangezien je dan naar de middelbare school gaat. Meestal kan je op die leeftijd ook wel redelijk spellen, typen etc. Sowieso zijn er hier dingen (16+) die je niet graag zou laten lezen aan iemand van 9.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.