Iedereen met zijn/haar interpunctie :'D Dan kan je meteen half Quizlet hier gaan weren, aangezien er zoveel zijn die geen correcte interpunctie en grammatica gebruiken, al stoor ik me er ook wel aan, maar goed, het is nog altijd mijn keuze om het niet te lezen en hun keuze om zo te schrijven. Dus ik zie interpunctie in deze niet bepaald als een 'big deal' :'D
Daarbij is schrijven in mijn opinie absoluut niet leeftijd gerelateerd. Ik heb inmiddels hier op Q al zeker gezien dat 12jarige zoveel beter kunnen schrijven dan 16jarige. Zowel interpunctie, grammaticaal als plotuitwerking en schrijfstijl.
Afin, ik vind dus zeker wel dat iedereen die een liefde voor schrijven heeft, hier welkom moet zijn, ongeacht de leeftijd. Dit stimuleert ook zeker in de schrijversgroei en ontwikkeling, wat Mullingford al zegt. Al ben ik ook zeker wel van mening dat kinderen onder de 10 wel onder toezicht van een ouder moeten staan, ook op Q. (Maar goed, in dat opzicht vind ik dat er eigenlijk zelfs tot 16 jaar ouderlijke toezicht behoort te zijn, natuurlijk op een vrijere manier als bij een 10 jarige, maar het moet er wel zijn. Maar dit laatste is verder offtopic en niet van belang :'D)
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”