• Vul de poll hier in.

Het is iets wat ik me al een hele tijd afvraag: wat is jullie mening over de minimumleeftijd op Quizlet? Vinden jullie dat leeftijd een grote rol speelt, of heb je er geen problemen mee dat ook jongere users op de site komen?
    Persoonlijk ben ik van mening dat dit niet veel uitmaakt, zolang de user in kwestie zich maar volwassen kan gedragen. Ik kan me ook soms behoorlijk ergeren aan twaalfjarigen die niet eens van het bestaan van komma's afweten of die zich ontzettend kinderachtig gedragen, hoewel ik zelf twaalf ben.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Michonne schreef:
    Ik ben van mening vanaf 13 jaar, maar niet omdat andere mensen zich misschien kunnen gaan ergeren aan ze, maar door de inhoud van de site.

"Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

Ik vind 'volwassen gedragen' nou niet echt de beste omschrijving. Dat kan je niet verwachten van een 12 jarige en ook niet van een 16 jarige. Volwassen zijn is echt heel wat anders dan gewoon respectvol met elkaar omgaan. En dat is het enige wat ik belangrijk vind. Ook is niet iedereen even ver op het gebied van taal en sommigen zijn er gewoon niet goed in, die kan je dan niet zomaar buitensluiten of daar een uitspraak over doen.

[ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 18:57 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Ik was hier met 14 jaar dus rond die leeftijd?

[ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 18:59 ]

-

Mullingford schreef:
    Van mij part is diegene 8 jaar oud. Ik vind dat leeftijd geen rol mag spelen, want het is een creatieve site en dat is voor elke leeftijd goed voor de ontwikkeling.

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Maakt mij niet uit.:')

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Michonne schreef:
    Ik ben van mening vanaf 13/14 jaar, maar niet omdat andere mensen zich misschien kunnen gaan ergeren aan ze, maar door de inhoud van de site.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Mullingford schreef:
    Van mij part is diegene 8 jaar oud. Ik vind dat leeftijd geen rol mag spelen, want het is een creatieve site en dat is voor elke leeftijd goed voor de ontwikkeling.

De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

Toen ik zelf startte op Q was ik 11 jaar.. maar de gemiddelde leeftijd lag naar mijn idee toentertijd ook een stuk lager. Je was al oud als je 13 was, om het zo maar even te zeggen.
    Inmiddels is dit natuurlijk wel veranderd, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat je geen grenzen kan stellen. De één is ouder en de ander is jonger. Zolang we maar respectvol met elkaar omgaan vind ik het allemaal best. Ik heb er geen problemen mee in ieder geval. Ik kijk dan ook niet zo naar leeftijd.

Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

Om eerlijk te zijn boeit het me niet zo hoe mensen spellen/interpunctie gebruiken/hun zinnen formuleren. Klinkt misschien een beetje vreemd uit de mond van een bèta, maar zolang ze niet vijfhonderd topics in twee minuten aanmaken en netjes met andere users omgaan, ben ik allang blij. Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb, is hoe prettig het zou zijn voor een tienjarige om hier op het forum te zijn. Veel users kunnen namelijk ontzettend bot overkomen en gewoonweg gemeen zijn tijdens discussies en ik zou het verschrikkelijk vinden als een jong kind daar slachtoffer van zou worden.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Mullingford schreef:

Zolang ze zich maar wel weten te gedragen. Qua schrijven dan.

[ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:33 ]

Tijd voor koffie.

Ik vind 14 jaar. Misschien ben ik nog een beetje van de oude stempel, maar ik had pas een pc toen ik 14 jaar was en buiten msn, was er eigenlijk nog niet veel aan. Op sites zoals Quizlet of Facebook weet ik veel wat zat ik dus nog niet. Ik vind het internet eigenlijk echt gevaarlijk voor 'kinderen' onder de 14.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

maakt mij niet uit..

©1998

Wiarda schreef:
    Om eerlijk te zijn boeit het me niet zo hoe mensen spellen/interpunctie gebruiken/hun zinnen formuleren. Klinkt misschien een beetje vreemd uit de mond van een bèta, maar zolang ze niet vijfhonderd topics in twee minuten aanmaken en netjes met andere users omgaan, ben ik allang blij. Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb, is hoe prettig het zou zijn voor een tienjarige om hier op het forum te zijn. Veel users kunnen namelijk ontzettend bot overkomen en gewoonweg gemeen zijn tijdens discussies en ik zou het verschrikkelijk vinden als een jong kind daar slachtoffer van zou worden.

Precies wat jij zegt.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Ik begon hier ook zo: Ja isgoed. Ff wachten. En die shit. Nu gebruik ik keurige Nederlandse zinnen :Y)

'The best way to predict the future is to create it'.

Als ze mij niet irriteren, mij best.

Take me to wonderland