• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door Arratay.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 10:55 ]


    Reality's overrated.

    Rol:1 van de meisjes.
    Naam:Amanda Adeline Conté.
    Leeftijd:18 jaar jarig op 19 mei.
    Nationaliteit: brits/frans
    Karakter: Amanda is een vrolijk maar best stil en gesloten meisje. Ze heeft vrij veel meegemaakt in haar jeugd maar probeert het gewoon allemaal te vergeten. Voor de buiten wereld is ze gewoon dat vrolijke en behulpzame meisje maar eigenlijk zit ze nog steeds heel hard in de knoop met haar zelf. Amanda is iemand die snel denkt dat ze iets fout heeft gedaan gewoon weg omdat ze denkt dat ze niet echt veel goeds kan doen.
    Uiterlijk: Amanda heeft lange golvende donker bruine lokken. Ze heeft ook helder blauwe ogen.
    Amanda is best tenger is 1 meter 73 en is best slank.



    Extra: Amanda heeft nogal een depressief verleden ze sneed zich zelf maar probeert het allemaal te vergeten.
    Ze schilderd ook graag en is best goed in realistische portretten en schetsen maken en is daar ook best trots op.
    Amanda speelt ook viool en zingt graag.
    Voorkeur: Maakt niet echt uit.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 16:49 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins


    Rol:
    Our little Irish leprechaun.
    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Twintig jaar, 13 September.
    Nationaliteit:
    Iers, Mullingar.
    Karakter:
    Niall is een redelijke spontane en grappige jongen. Hij is ook erg druk en maakt meestal grapjes, nooit zal het een gemeen grapje zijn. Hij is dan ook alleen serieus op de momenten dat het moet en verstandig is. Niall speelt sinds hij klein was al gitaar en kan het erg goed, bijna de hele dag wilt hij bezig zijn met muziek en muziek maken. Ook is hij snel enthousiast over dingen en ideeën, en wilt het dan ook gelijk uitvoeren. Hij praat niet graag over zijn gevoelens en doet dit dan ook niet zo snel, als hij het wel doet, praat hij alleen met mensen die hij echt vertrouwt. Zoals met zijn vrienden en familie. Verder is Niall erg zorgzaam en beschermend, wanneer het om dierbare gaat. Zijn vrienden en familie zijn het meest belangerijkst voor hem. Niall probeert alles positief te zien en van veel het beste te maken, zo ver het lukt.
    Uiterlijk:



    Extra:
    x
    Voorkeur:
    Jacelyn.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2013 - 22:56 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Zou ik Zayn mogen?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Louis Tomlinson.

    Naam: Louis William Tomlinson.

    Leeftijd: 21, 24-12-1991.

    Nationaliteit: Brits.

    Karakter: Louis is vaak een vrolijke en aanwezige jongen, behalve wanneer hij zijn dag niet heeft. Dan heeft hij werkelijkwaar nergens zin in en kan je ook maar beter ver bij hem uit de buurt blijven. Louis houd er niet van als mensen hem verbeteren, of zeggen dat hij iets niet goed heeft gedaan, dan kan hij aardig kwaad op je worden. Ook is hij standvastig in zijn mening, als Louis iets wilt, dan moet het ook allemaal volgens zijn regeltjes gaan, hij accepteert niet snel de goede bedoelingen van andere, vaak heeft hij hierdoor snel een meningsverschil. Louis is absoluut niet gierig, hij houd er van om alles met iedereen te delen.

    Uiterlijk:




    Extra: Louis is biseksueel.

    Voorkeur: -

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Arratay schreef:
    Zou ik Zayn mogen?


    Natuurlijk!


    Reality's overrated.

    Days schreef:
    Naam: Loënné Roselle Garcia. Er zijn meerdere variaties op haar naam nodig en vaak word het meisje dan ook niet bij haar gehele naam genoemd, maar bijvoorbeeld 'Lowen', 'Lowan', 'Low,' of simpelweg 'Lo' al komt die laatste toch het minst voor.
    Leeftijd: Zeventien.
    Nationaliteit Half Italiaanse, half Spaanse.
    Innerlijk: Loënné is een erg koppig meisje. Heeft zij iets in haar hoofd gehaald kun je het er niet meer uitpraten. Hoe stom het ook is. Loënné is soms een beetje moeilijk in omgang. Ze kan af en toe wat botte opmerkingen maken, maar is verder best wel aardig. Voor vrienden is ze heel lief en ze is erg betrouwbaar, ze is een makkelijk iemand om mee te praten al gaan sommigen toch liever niet naar haar toe, vanwege haar vrij gesloten houding. Ze is heel erg onhandig, wat haar vaak in de weg zit, zo hebben haar acties haar al regelmatig tot het ziekenhuis geleid. Loënné is slim, maar laat dat niet altijd merken door middel van iimpulsieve acties en overmoed. Ze is vrij rommelig - zeg maar gerust verschrikkelijk gaotisch - en ook in haar hoofd word het regelmatig een puinhoop. Ze is emotioneel niet altijd de stabielste, juist omdat ze dat wel wilt zijn. Ze probeert alles wat ze voelt voor zich te houden, maar af en toe ontploft ze gewoon. Dit is enkel alleen voor haarzelf en je zult haar dan ook nooit zien huilen.
    Uiterlijk:


    Dawn is een knappe, jonge vrouw met een slank en vrij atletisch lichaam. Al ziet ze er wat apart uit, zeker niet als een normale Britse. Ze is bijna 1.80 lang en heeft een getinte huid. Ze heeft lange, donkerbruine krullen. En geen slag of wat mensen anders onder de term 'krullen' zien, nee, échte krullen. Haar lokken gaan dan ook hun eigen gang en ze stijlt ze (zoals op de foto) regelmatig. Haar ogen zijn bijzonder, beiden een andere kleur, de één lichtgroen en de ander lichtgroen met bruin. Het groen doet aan mint denken, de bruin aan hazelnoot. Haar ogen zijn omringd door lange, volle wimpers. Vroeger vond ze haar verschillend gekleurde ogen raar, schaamde zich er zelfs een beetje voor en camoufleerde het zo goed en kwaad als het kon, maar met de tijd heeft ze het geaccepteerd. Op haar neus zijn wat sproetjes te vinden. Maar verder is haar huis op een paar littekens na egaal. Ze heeft een heel klein beetje een wipneusje. Wat haar samen met de sproetjes een beetje schattig laat ogen. Ze heeft hoge jukbeenderen.
    Loënné ziet er heel natuurlijk uit, weinig make-up, simpele maar wel leuke kleding. Ze haat rokjes en jurkjes. Dus als het niet hoeft dan niet. Hakken zijn ook niks voor haar. Sterker nog, ze kan er amper tot niet op lopen.
    Voorkeur: Liam James Payne.
    Extra: Al heeft ze een vrij gellukige jeugd gehad, in haar leven hebben zich al een paar hevtige ervaringen voorgedaan. Loënné is misbruikt en mishandeld in haar verleden, waardoor ze zich niet veilig voelde thuis. Je zou natuurlijk denken dat ze het slachtoffer van haar vader was of misschien van één van haar broers. Het was enkel haar moeder die niet van haar af kon blijven. De vrouw is uiteindelijk in de gevangenis gekomen en Loënné bleef achter bij haar vader en welgeteld zeven oudere broers. Op haar zestiende is ze het huis uit gegaan, want hoeveel ze ook van haar familie hield, het zou daar nooit helemaal goed voor haar voelen. Waarschijnlijk is dit de reden voor het feit dat ze nog nooit een relatie heeft gehad en bang word als een (jonge) vrouw haar te dichtbij komt. Eigenlijk heeft ze gewoon simpelweg een fobie voor het vrouwelijke geslacht in het algemeen. Haar angst voor haar moeder is namelijk nooit weggetrokken, ze had enkel broers en een vader en had ook eigenlijk alleen maar vrienden van het mannelijke geslacht. Door dit programma probeert ze op de één of andere manier weer vertrouwen in zichzelf en de wereld te krijgen. En hierdoor ook aan haar moeder te laten zien dat ze sterk is.




    Done. Ze is nog redelijk het zelfde, alleen een verandering in haar naam en verleden + ogen. Oh en een iets uitgebreidere beschrijving.


    Reality's overrated.

    Ik denk niet dat Harry dit lang vol houdt xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben benieuwd :') En ik ben benieuwd met wie ik zit, hehe.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nouja, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, het is maar een voorkeur :')


    Because I love him, do I need another reason?

    Heb ik ook :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ghehe. Ik heb niet echt een voorkeur, als diegene maar reageert :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    waneer gaan we ongeveer beginen niet dat ik wil Pushen ofzo maar dan weet ik dat al XD

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 16:58 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    JustLovegood schreef:
    waneer gaan we ongeveer beginen niet dat ik wil puchen ofzo maar dan weet ik dat al XD

    Pushen *


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    (...)
    Pushen *


    Oeps XD sorry ik heb een spelling stoornis en ik schrijf vrij veel fouten maar ik probeer er op te letten XD


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    I want to start.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.