• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Deze lijst moet je invullen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Voorkeur:


    De rollen:
    De jongens:
    - Louis William Tomlinson. (Script.)
    - Zayn Javadd Malik. (Gereserveerd door Arratay.)
    - Liam James Payne. (Lilarry.)
    - Niall James Horan. (Aquari.)
    - Harry Edward Styles. (xAlways.)

    De meiden:
    - Loënné Roselle Garcia. (Days.)
    - Mia Olympe Blossom. (Bronze.)
    - Jacelyn Madison Underwood. (Averalda.)
    - Amanda Adeline Conté. (JustLovegood.)
    - Kathy Rose Jones. (Dobreva.)

    De regels:
    - Minimaal vier regels volschrijven
    - OOC tussen haakjes
    - Maximaal twee rollen, waarvan maximaal één meisje.
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    - Geen Powerplay. Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Probeer wel eens in de drie dagen te posten
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping. Hier mogen ze zelden vanaf.
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 10:55 ]


    Reality's overrated.

    Days schreef:
    (...)

    Handig, liever dat je het even zegt dan dat ik er pas over een week achter kom of zo.
    Maar het klinkt als Noeknerd :-(


    Ghehe. ;3
    N'awh, maar ik vind 't cute dus het blijft zo. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als het goed is dat ik mee doe wil ik graag nog een vraagje stellen XD
    Hoe oud moeten de meisjes ongeveer zijn ?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Averalda schreef:
    Jace is klaar, is ze goed? :3


    Ja hoor.


    Reality's overrated.

    JustLovegood schreef:
    Als het goed is dat ik mee doe wil ik graag nog een vraagje stellen XD
    Hoe oud moeten de meisjes ongeveer zijn ?


    Niet te jong. Onthoud dat ze in een tv-programma zitten, en aantrekkelijk voor de jongens moeten zijn.


    Reality's overrated.

    Mag ik een meisje? :3


    Because I love him, do I need another reason?

    Days schreef:
    (...)

    Niet te jong. Onthoud dat ze in een tv-programma zitten, en aantrekkelijk voor de jongens moeten zijn.


    A oki ik begin er zo aan.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Dobreva schreef:
    Mag ik een meisje? :3


    Tuurlijk.
    Nu alleen Zayn nog.


    Reality's overrated.

    Rol: Een van de meiden
    Naam: Kathy Rose Jones
    Leeftijd: 18 jaar, jarig op 23 maart
    Nationaliteit: Brits/Bulgaars
    Innerlijk: Kathy is van zichzelf een bitchy meid, maar met vrienden of familie erg lief en beschermend. Met haar leren jasjes en hoge hakken is ze best intimiderend, wat ze graag zo heeft, omdat ze niet echt van mensen houd. Een beetje een eenzaat dus, ook al kijken veel mensen tegen haar op. Ze is dol op haar beste vrienden, en zal letterlijk alles voor ze doen. Wat niet veel mensen weten, is dat Kathy ontzettend veel houd van zingen, dat doet ze dan onder de douche en bijna altijd als ze alleen is. Je zal absoluut moeite moeten doen met haar vertrouwen te winnen, omdat ze vroeger erg naïef was en daardoor vaak gekwetst is door personen van wie ze hield. Als je eenmaal haar vertrouwen hebt, zal ze eerst nog wat argwanend zijn, maar daarna als snel losser worden. Haar vader komt uit Bulgarije, dus zij spreekt ook vloeiend Bulgaars. Dat komt haar altijd van pas als ze wil vloeken maar het niet mag, en als ze zeer emotioneel is of kwaad kan ze terugvallen en plots Bulgaars spreken.
    Uiterlijk: Kathy heeft lang, chocoladebruin krullend haar tot net onder haar schouderbladen. Ze heeft een mooie olijfkleurige huid, dankzij haar Bulgaarse afkomst en chocoladebruine ogen die doen denken aan een hert, maar toch gevaarlijk. Ze is ongeveer 1.69 maar lijkt langer door haar hakken en grote mond.






    Nina Dobrev


    Extra: -
    Voorkeur: Harry Styles


    Because I love him, do I need another reason?

    Yaaay.
    Mijn topicjes ^^ Ik ga zo die rol even zo ver mogelijk invullen.
    I'm so slow.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    -

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:52 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Naam: Mia Olympe Blossom
    Leeftijd: 17
    Innerlijk: Mia is iemand die heeft geleerd om mensen om haar vingers te winden en te verleiden. Ze kan best wel gemeen zijn, en ziet graag anderen onderuitgaan voor haar eigen vermaak. Ze zal er dan ook alles aan doen om -wie van de jongens ze ook krijgt- aan te sporen om iets bij haar te proberen. Ze heeft oog voor detail, en ziet dan ook niet snel iets over het hoofd. Ook is ze vrij behendig, waardoor ze makkelijk ontwijkt. Helaas is ze iets minder slim, en denkt dus niet altijd na over wat ze doet.
    Uiterlijk:


    Ze heeft een egale, zongebruinde huid. Mia haar haren vallen tot ongeveer onder haar schouderbladen, en er zit een lichte slag in. Deze omlijsten haar poppengezichtje, met mooie blauwe ogen en lange, volle wimpers. Haar lengte is 1,71m. Omdat ze vond dat ze veel te kleine borsten had, heeft ze deze op zestienjarige leeftijd illegaal laten vergroten naar cup D. Hiervan is bijna niks meer te zien.
    Voorkeur: Harry Styles
    Extra: Ze heeft een infinity tattoo op haar pols met "Time" er in. Er is geen sport die ze niet leuk vindt, speelt ze elektrisch en acoustisch gitaar en zing ook aardig.



    Holy freaking shit wat een oud topic. Dat was nog van voor de vakantie :'D
    Anyways, dit was mijn oude rol, heb 'm niet meer doorgelezen. Sorry voor mijn luiheid c:
    Als er iets niet goed is, zeg je het maarrrrrrrrr.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik denk niet dat Harry het hiet lang vol gaat houden...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ahahahaha we zien wel :'D


    Because I love him, do I need another reason?

    Een gemene gedachte. Twee voorkeuren voor Harry. Straks krijgen ze beiden Harry niet :'D Sorry, ik ben in mijn rare bui.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Dobreva schreef:
    Ahahahaha we zien wel :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.