Ik ben donor en zonder een aantal dingen uit omdat dat van mij is, en ik vind dat niemand anders daar aan mag komen ^^
Ik ben het al op mijn veertiende geworden, omdat ik de Ja of Nee reclames zag op tv. Toen kwam ik erachter dat ik mijzelf ook al kan aanmelden, als veertienjarige zijnde en dat heb ik ook direct gedaan ^^
Mijn reden is trouwens eigenlijk: waarom niet? Is eigenlijk een drogreden voor mijzelf, maar ik vind dat ik het gewoon moet geven, als ik dat kan. Mijn botten, bloedvaten, pezen, hoornvlies en huid heb ik uitgezonderd omdat ik dit te persoonlijk vind. Vraag me niet waarom, maar daar blijven ze gewoon vanaf.
Ik wordt trouwens in januari achttien en dan wil bloeddonor worden. En ik heb gekeken en ik heb genoeg kilo'tjes ^^
Over de mensen die zitten te zeuren over een openbaring van een persoon tijdens een begrafenis: wanneer je donor bent, zorgen ze ervoor dat je er normaal uitziet. Ze gaan niet ineens huid van je gezicht halen, terwijl dat net zo goed van een plek kunnen halen die niet zichtbaar zal zijn, zoals je buik of iets dergelijks. Wees daar maar niet bang voor ;P
[ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 19:05 ]
Deep inside, I've never felt alive