• Naam: Sylvie
    Leeftijd: 20
    Woonplaats: België
    Hobby's: Dansen, schrijven, gamen, films en series kijken
    Fandoms: WWE, One Direction, OneRepublic, Kensington, Union J, Nickelback, Bastille, Ellie Goulding, Florrie, Foxes, The Maze Runner, Harry Potter, Divergent, The Hobbit, Disney, Pretty Little Liars, Desperate Housewives, Young & Hungry, Merlin, The 100, Teen Wolf, heel wat YouTubers. Ik vergeet vast nog een heleboel, maar goed.
    Nog vragen? Wees niet bang om ze te stellen.

    Stories
    Onbekende personen
    Zwarte Dagen
    Genre: Thriller, drama, avontuur
    Samenvatting: Finn raakt bezeten. Hij vermoord vervolgens een onschuldige man in bezeten toestand. Hij kan alles zien, maar kan zichzelf niet stoppen. Hij kiest er meteen voor om weg te lopen en dan te onderzoeken wat er met hem aan de hand is. Hij heeft een teken in zijn arm gesneden, ook daar zoekt hij antwoorden achter. Maar het zoeken van antwoorden duurt niet lang eenmaal er een virus uitbreekt. Mensen sterven er aan en staan vervolgens terug op uit de dood. De stad waar Finn woont wordt in twee kampen gesplitst. Iedereen moet binnen het kamp blijven, tenzij je mee moet met de begeleiding. Finn komt tijdens deze zware tijd te weten dat zijn jeugdliefde Isadora in het andere kamp vast zit, ze ontmoeten elkaar tijdens een verhuizing naar een ander dorp waar ze veiliger zijn. Omdat Finn niet alleen wil blijven zoeken naar antwoorden en Isadora hulp nodig heeft met de zoektocht naar haar familie, besluiten ze elkaar in het geheim te helpen. Wat gaat er allemaal gebeuren tijdens hun tocht?
    Status: In ontwikkeling


    Fanfiction
    Metanoia » Dylan O'Brien
    Genre: Fanfiction
    Samenvatting: Wanneer Layla, een dakloos meisje, in de problemen komt, duikt iemand op die haar te hulp schiet. Zonder hem te kennen, vertrouwt Layla hem blindelings doordat hij laat blijken te geven om haar zonder haar echt te kennen. Door zijn doen en laten wordt Layla echter een kluns en loopt ze door schaamte weg. Hij laat haar verbazingwekkend haar gang gaan en doet alsof het hem niks kan schelen.
    Net wanneer Layla denkt opnieuw dakloos te zijn en met rust gelaten wordt, wordt ze opnieuw lastig gevallen, deze keer door meerdere personen. Wanneer ze naar hulp zoekt, terwijl ze op de vlucht slaat, duikt opnieuw diezelfde persoon op. Blijkt dat hij haar stiekem had gevolgd omdat hij toch bezorgd was.
    Hoe gaat het verder en hoe gaat het uiteindelijk aflopen?
    Status: In ontwikkeling

    Revolution • The Maze Runner
    Geschreven met een co-auteur: Kangster
    Genre: Fanfiction, actie, sci-fi
    Samenvatting: Het is donker buiten, het is donker vanbinnen.
    Geen enkele bron van licht te vinden.
    Aarzelend sluit ik mijn ogen.

    Proberend om mijn vergeten gedachten te negeren.
    Het is koud buiten, het is koud vanbinnen
    Nergens geen warmtebron te vinden.

    Langzaam sterft mijn laatste sprankje moed.
    Proberend te vechten tegen de wanhoop.
    Het is mistig buiten, het is mistig in me.

    Geen duidelijk zicht voor kilometers.
    Blindelings het zicht vergeten, zonder in opspraak te komen.
    Verdwenen samen met mijn glimlach.

    Het is donker buiten, het is donker in mijn gedachten.
    Niets is grijs, niets is wit.

    Ooit, zal de ochtend terug herrijzen.
    Tot dan zal ik de nacht moeten overleven.
    Status: In ontwikkeling

    Pretty Little Liars x Another Liar
    Genre: Thriller, drama
    Samenvatting: Zes vriendinnen. Alison, Aria, Emily, Hannah, Spencer en Gail. Ze vormen een kliek op school en Alison is het populairste meisje. Wanneer ze samen besluiten te overnachten, verdwijnt de populairste van de groep en willen haar vriendinnen haar weer vinden. Ze steken de koppen bij elkaar en worden closer dan ooit, vastberaden om hun beste vriendin terug vinden. Maar niets is minder waar, ze blijven met antwoorden achter en hun vriendin niet te vinden. Alsof dat nog niet alles is, beginnen ze allemaal sms'jes te krijgen van ene A, die elk detail over hun weet. Vinden ze Alison ooit terug en zullen ze ooit te weten komen wie er achter die sms'jes zit?
    Zelfde idee als Pretty Little Liars, maar een andere draai er aan.
    Status: In ontwikkeling

    We don't fight, we wrestle
    Geschreven met een co-auteur: Wrestler
    Genre: Actie
    Samenvatting: Worstelen bestaat al een hele tijd, en er zullen altijd mensen zijn die erin geïnteresseerd blijven. Zo ook twee dames die een droom hebben om aan de top te belanden, maar ondertussen ook willen genieten van de weg erheen.
    Zo heb je Ariel, een jonge vrouw van wie je echt niet had verwacht dat ze zo'n passie had voor deze sport. Ze had nooit interesse gehad in wat er om haar heen gebeurde, omdat het ook totaal niet positief was, en probeerde dat te compenseren met worstelen. Ondanks dat ze er totaal niet het type voor is, ze doet het geweldig bij NXT, het trainingscentrum om door te breken.
    En zo heb je ook Faye, een felle jonge vrouw die haar ogen gericht heeft op de Divas titel. Zij is net uit NXT aan het klimmen om in The Main Roster terecht te komen en maakt daar zo haar eigen problemen mee. Ook zij is niet het standaard meisje van wie je zou verwachten dat ze zou gaan worstelen, maar als je haar beter leert kennen merk je dat haar passie ook erg diep zit, evenals die van Ariel.
    Dit is geen verhaal over geweld, dit is een verhaal over twee jonge vrouwen die hun dromen waar willen maken, over twee vrouwen die er alles voor over hebben om de beste te worden, en natuurlijk blijven de nodige vriendschappen, vijanden en romances niet uitgesloten.
    Status: Tijdelijk gepauzeerd

    Beat Of My Heart || One Direction
    Genre: Drama, romantiek
    Samenvatting: Sylvana ontmoet One Direction voor het eerst en mag met hun mee op tour, aangezien ze zelf zingt is dit voor de band en haar een hele ervaring. Ze kampt met liefdesverdriet, ze had een relatie met Taylor Lautner die uitging door Taylor Swift. Sylvana probeert zich erover te zetten en er is één jongen uit One Direction die haar zinnen kan verzetten en uiteindelijk zorgt dat ze opnieuw vlinders in haar buik krijgt.
    Status: Afgelopen

    Secret Admire • Liam Payne • Short Story
    Genre: Romantiek
    Samenvatting: Jenna had al enkele jaren last van gevoelens voor haar knappe buurjongen, die ook nog eens erg charmant, lief en slim was. Hij was nog meer voor haar, hij was namelijk perfect in haar ogen. Alleen durfde Jenna niet eerlijk te zijn tegen hem en het leek alsof haar gevoelens met haar begonnen te spelen, want ze kreeg anonieme brieven en bloemen toegestuurd. Elke brief was ontzettend mooi en elke bloem was ontzettend mooi. Jenna’s gevoelens splitsten zich op. De helft voor haar buurjongen, de helft voor haar geheime aanbidden die zelfs een pedofiel kon zijn. Jenna wilde graag weten wie achter deze brieven en bloemen zat, maar hoe moest ze dat ooit klaarspelen? En dan die andere vraag, wat met die gevoelens voor haar buurjongen?
    Status: Afgelopen

    Prince Charming with a mask || Channing Tatum
    Genre: Drama, romantiek
    Samenvatting: In mijn Catwoman pak en masker liep ik door de zaal. De zaal stond werkelijk vol met verkleedde en natuurlijk gemaskerde mensen. Sommige pakken waren werkelijk prachtig, ik keek dan ook mijn ogen uit naar iedereen. Zelf was ik ook tevreden over mijn pak en ga een beetje aan de kant staan, ik ben niet zo'n feester en hou me liever buiten al die drukte. Ik wil niet opvallen en al zeker niet in het middelpunt van de belangstelling staan, dus dansen in het midden van de dansvloer is ook maar niks voor mij. Mijn oog valt opeens naar iemand die de hele tijd mijn kant opkijkt, ik kan natuurlijk niet weten wie het is, maar op één of andere manier trekt hij me gewoon enorm aan.
    Op een gegeven moment stapt de persoon die steeds naar me keek op me af. Als hij me aanspreekt smelt ik alleen al weg bij zijn stem. Hij vraagt me ten dans en ik kan gewoon geen nee zeggen, hij trekt me te erg aan. Als we op de dansvloer staan te dansen en blijven dansen, echt nummers achter elkaar, heft hij op een gegeven moment zijn masker op en leunt zich wat naar voren ... Denk ik nu echt dat hij gaat doen wat ik denk dat hij gaat doen?
    Status: Afgelopen


    Anders
    De grote OP's verkiezing van 2015
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Op Quizlet zijn al een heleboel verschillende verkiezingen en awards te vinden, en omdat fanfictions voornamelijk de site nog altijd overnemen, vinden wij dat de onbekende personen stories ook eens in de aandacht mogen staan. Daarom presenteren wij jullie de grote onbekende personen stories verkiezing van 2015. Alle stories waar onbekende personen centraal staan mogen deelnemen aan deze verkiezing, het spijt ons dus zeer dat we fanfictions een beetje buitensluiten. Heel wat fanfictions hebben al aandacht gehad door de verschillende soorten awards en verkiezingen het afgelopen jaar, het is nu dus eens tijd voor wat anders.
    Het topic is hier te vinden. Daar kan je stories opgeven voor het desbetreffende genre van de maand en uiteindelijk stemmen op een winnaar.
    Status: In ontwikkeling

    × Text Imagines ×
    Aanvragen zijn altijd welkom.
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Op Tumblr kom ik vaak imagines tegen, maar niet alleen van die korte imagines, ook text imagines. Korte berichtjes tussen jou en je favoriete beroemdheid of karakter uit een film of serie. Zelf begon ik er mee om een vriendin blij te maken, ik vind het best leuk, dus waarom niet voor andere mensen?
    Ik maak geen 16+ text imagines.
    Status: In ontwikkeling

    Interviews met Q'ers
    Met een aantal co-auteurs.
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Wees gegroet allemaal en welkom bij deze story! Quizlet is een tweede thuis voor veel mensen, dus er moet wel aandacht geschonken worden aan al die getalenteerde users van deze website. Iedereen verdient een felbegeerd plaatsje in deze story. Let op, neem je deel aan dit interview, dan kan je niet meer terug! Er worden allerlei vragen gesteld, dit kunnen normale vragen zijn, maar ook erge, domme, saaie, onmogelijke, moeilijke, makkelijke, onzinnige, grappige en blabla zijn. Dus, jullie begrijpen het? Uhu, uhu, ok dan! Laten we dat interviewen starten, banana's!
    Momenteel is inschrijven om geïnterviewd te worden niet mogelijk, dit omdat we nog een lange wachtlijst hebben.
    Status: In ontwikkeling

    Stand Alone's
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Al mijn gedachtespinsels, cadeaus, andere kleine verhaaltjes waarmee ik geen lange stories kan schrijven, ect.
    Status: In ontwikkeling

    Pictures
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Allemaal plaatjes, gifjes, ect. Ook met aanvraag.
    Status: In ontwikkeling

    365 Days Of Writing » 2015
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Stand Alone's, gedachtespinsels, schrijfsels voor andere, quotes, korte zinnetjes, simpele woorden, columns, recensies en andere dingen.
    Status: In ontwikkeling

    Hoe overleef ik school?
    Ook met aanvraag.
    Genre: Stand Alone, verhalenbundel
    Samenvatting: Nee, het is niet Ned Survivalgids, maar het is wel een soort gids die je kan helpen. Na zeventien jaar achter de schoolbanken te hebben gezeten heb ik genoeg meegemaakt. Ja zeventien jaar, je leest het goed. Een lange reis dus, die ik overleefd heb door mezelf en door mensen rondom me. Ik heb heus niet alle slechte dingen meegemaakt op school, maar ik hoorde hier en daar wel eens wat van andere leerlingen, vrienden of klasgenoten. Zelfs leerkrachten lieten wel eens voorvalletjes horen. Naar school gaan lijkt simpel, maar toch komt er heel wat bij kijken. Dan heb ik het over hoe je je moet gedragen in de klas, hoe mensen naar je kijken, hoe je geaccepteerd kan worden, hoe je er bij kan horen, enzovoort. Tijdens deze lange schooljaren kom je af en toe wel eens in bepaalde situaties terecht, je wil niet meedoen aan gym omdat je geen zin hebt, je wordt uitgelachen om die ene trui, je wordt buitengesloten in de klas of de pubertijd die enorm toeslaat. Zoveel dingen kunnen iets kleins zijn, maar lijken groot. Ik wil je helpen, ik wil je persoonlijke gids zijn. Waarmee kan ik je helpen? Heb je een vraag, zit je met iets, wat dan ook, vraag het me, meld het me. Ik wil je proberen te helpen aan de hand van mijn ervaringen en van die van de mensen rondom me. Samen overleven we school wel, want samen staan we sterker! Nogmaals, het is geen Survivalgids van Ned.
    Status: Tijdelijk gepauzeerd

    Hoe een personage ontwikkelen?
    Genre: Stand Alone
    Samenvatting: Iedereen heeft wel eens moeilijkheden met het ontwikkelen van personages in bv. stories. Toch zijn er basisregeltjes die je kunnen helpen met het bedenken van een heel nieuw persoon op de wereld, nou ja, de virtuele wereld dan. Soms zoekt men te ver naar dingen om iets neer te zetten dat men uiteindelijk toch weer niet goed of te standaard vindt. Zelf heb ik een hele hoop research gedaan naar dingen die me kunnen helpen met het bedenken van een personage of meerder personages. Ik wil daarom in deze story iedereen helpen door middel van een paar tips die al veel kunnen betekenen. Ik hoop in deze story dus iedereen te kunnen helpen met het ontwikkelen van personages voor stories of andere dingen.
    Status: Afgelopen


    Quizzen


    Lijstjes


    In bewerking...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 15:36 ]


    16 - 09 - '17

    YEAH, DAT IS VEEL!
    Ik ga is kijken wat ik is kan doen, hehehe


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Herzschmerz schreef:
    YEAH, DAT IS VEEL!
    Ik ga is kijken wat ik is kan doen, hehehe


    Hehe, fijn (:


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Hehe, fijn (:
    Is goed!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Nieuwe Stand Alone: 365 Days Of Writing » 2015


    16 - 09 - '17

    Nieuwe story online.
    Revolution • The Maze Runner


    16 - 09 - '17

    Ziggler > Tylan


    16 - 09 - '17

    Tylan > Reigns > Florrie > Dylazing

    [ bericht aangepast op 15 april 2015 - 22:50 ]


    16 - 09 - '17

    Nieuwe fanfic!
    Metanoia » Dylan O'Brien


    16 - 09 - '17

    Dylazing > Nakama


    16 - 09 - '17