• Ik heb net dat topic gelezen dat mijn ex heeft gemaakt en we hebben ook gepraat. Ik wist al dat dat meisje niet goed was, daarom had ik ook een hekel aan haar, maar hij had nooit naar mij geluisterd. Nu komt hij met allerlei excuses bij me en kan hier gewoon niks mee. Bij mij zijn alle gevoelens gewoon weg, omdat hij toen destijds mij de volle laag gaf toen het uitging. Er werden nogal wat lelijke dingen gezegd en die ga ik hier niet meer herhalen, maar daardoor zijn mijn gevoelens gewoon weg. Nu wil hij wel verder met mij, maar ik zie dat echt niet meer zitten. Ik vind het überhaupt al verdomde moeilijk dat we nog vrienden zijn en dat het allemaal zo slecht gaat met hem enz. Ik voel me schuldig, ik voel me ontzettend rot. Vooral omdat ik de laatste dagen zo optimistisch was. Ik voel me nu een vreselijke persoon en ik weet gewoon niet meer wat ik moet nu.


    26 - 02 - '16

    Ik zou het gewoon laten zoals het nu is. Als hij zo laag is om jou de volle laag te geven en jij uiteindelijk toch gelijk hebt, of ook al had je zelfs niet eens gelijk, dat is gewoon vreselijk. Het gaat lastig zijn om hem zulke dingen te vergeven.
    Ik vind het trouwens ook erg lullig dat hij nu juist hier een topic erover aan gaat maken.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 20:17 ]


    Your make-up is terrible

    Naw meid, wat lullig voor je. Als je eens nood hebt om je hart te luchten, wil ik altijd je klaagmuur zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Michonne schreef:
    Ik zou het gewoon laten zoals het nu is. Als hij zo laag is om jou de volle laag te geven en jij uiteindelijk toch gelijk hebt, of ook al had je zelfs niet eens gelijk, dat is gewoon vreselijk. Het gaat lastig zijn om hem zulke dingen te vergeven.


    Ik vind het ook hartstikke moeilijk, eigenlijk kan ik het gewoon niet vergeven, omdat ik nog steeds met zoveel opgekropte dingen zit.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het raar om hier iets over te zeggen, wetende dat je ex dit ook gewoon kan lezen, maar als de gevoelens weg zijn, dan zou ik het gewoon zo laten. Vooral niet teveel de schuld op jezelf schuiven.


    Take me to wonderland

    Als de gevoelens compleet weg zijn... Dan houdt het op :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Twist schreef:
    Ik vind het raar om hier iets over te zeggen, wetende dat je ex dit ook gewoon kan lezen, maar als de gevoelens weg zijn, dan zou ik het gewoon zo laten. Vooral niet teveel de schuld op jezelf schuiven.


    Hij maakte ook een topic over mij, wetende dat ik het kon lezen. Maar ik voel me gewoon ineens zo slecht. Net alsof alle vrolijke emoties weg zijn, als sneeuw voor de zon.


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    Hij maakte ook een topic over mij, wetende dat ik het kon lezen. Maar ik voel me gewoon ineens zo slecht. Net alsof alle vrolijke emoties weg zijn, als sneeuw voor de zon.
    Dat is ook best logisch. Het is nooit leuk als je vriend je niet vertrouwt in wat je zegt en blind is voor een ander zijn verraad. Ik zou me ook crappy voelen als ik dit zou meemaken en waarschijnlijk ook al het positieve even kwijt zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orianna schreef:
    (...)

    Hij maakte ook een topic over mij, wetende dat ik het kon lezen. Maar ik voel me gewoon ineens zo slecht. Net alsof alle vrolijke emoties weg zijn, als sneeuw voor de zon.
    Daar kunnen wij niet over oordelen, wij weten niet wat er is gebeurd. Maar als je niks voor hem voelt, so be it. Laat je er niet door beïnvloeden en ga gewoon verder met.. het leven.

    <3


    I live for the applause, you will die for it.

    Laat het rusten. Het is logisch dat je je hierom rot voelt en dat je het niet leuk vind om hem te kwetsen, maar je voelt niets meer voor hem en jullie zijn niet voor niets uit elkaar. Hij heeft een fout gemaakt en daar moet hij zelf overheen zien te komen, hoe lullig het ook is. Laat het zoals het is en zoek wat afleiding. Ga lekker winkelen met vriendinnen en gun jezelf wat nieuwe spullen. Bak iets lekkers (cake/koekjes/boterkoek/brownies), schrijf het van je af, praat erover met mensen die je vertrouwt. Blijf er niet mee rond lopen. Zoals je zelf al zei vond je het fijn dat je de laatste dagen zo optimistisch was, blijf dat aanhouden meis en laat je niet van het veld slaan. :) Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Michonne schreef:
    Ik zou het gewoon laten zoals het nu is. Als hij zo laag is om jou de volle laag te geven en jij uiteindelijk toch gelijk hebt, of ook al had je zelfs niet eens gelijk, dat is gewoon vreselijk. Het gaat lastig zijn om hem zulke dingen te vergeven.
    Ik vind het trouwens ook erg lullig dat hij nu juist hier een topic erover aan gaat maken.

    Precies dit.


    •*• Lululu •*•

    Slotje -> Op aanvraag van topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.