Oké zoo..
Deze week, maandag.. ik had een gesprek met de maatschappelijkwerkster over hoe het gaat enzo.
Nou, het ging eigenlijk wel goed en ik zou een curcus gaan volgen voor betere weerbaarheid en shit.
Die twee dagen erop werd ik ziek, verkouden, griepje.. sure.
Die woensdag begon ik al weer down te worden, en dat random na een week - EEN WEEK - vrolijk zijn.
De dag erna ging ik weer naar school, ik was opzich gewoon blij.. me engels ging goed enzo.
Tot dat ik het zevende terug kwam na een tussenuur. Mijn beste vriendin D, kwam naar me toe.
Om te zeggen dat ze met m'n crush had gepraat, M. Hij had tegen haar gezegd dat Ne & Ni hadden verteld dat ik hem leuk vind.
Terwijl Ni hem ook leuk vond.
Opzich had ik er geen problemen mee dat hij het wist, maar ik was boos op Ne, omdat ze een goede vriendin was.
En ik vertrouwde haar..
De laatste twee uur, moest ik proberen niet in huilen uit te barsten.. Ik heb het mijn moeder overgelegd zover dat kon..
Ik had via whatsapp met haar afgesproken dat ik de dag erna mijn proefwerk zou doen - het eerste uur- en dan weer naar huis ging.
Ik werd wakker, die vrijdag, huilend. Ik was kapot en ik wou echt niet. precies toen, kon ik haar niet bereiken.
Nouja, ik ging naar school. En bij het lokaal zag ik D. Ik wou haar vertellen wat er was, maar ik begon toen weer te huilen.
Maar zij had dus dat proefwerk ook. Ze moest weg en toen kwam mijn leraar, ik moest een half uur in het kabinet zitten.
Rustiger worden. Ik ben daarna naar huis gegaan, na dat uur. En heb mijn proefwerk niet gemaakt.
Ik spreek Ne op dit moment niet, maar ik moet mijn sector werkstuk met mij doen.
Nouja, Ni whatsappte mij en die zei dat ze het kut voor me vond en dat ze wou praten, terwijl zij alles had aangericht.
Ik ga dus woensdag met Ni&Ne praten.
Maar, ik had het dus met Marron erover wie ik leuk vond. Ik zei zijn naam enzo.
En ik zei: ja, op donderdag werkt ie hier (in de ah, waar we liepen)..
Dan gaan we wel eens samen, maar één keer raden wie de hoek om kwam lopen.
Hij dus, en ik schrok me eigen rot. + Marron kent hem dus blijkbaar. hmm.
Maar nu heb ik dus hele erge gevoelens terwijl het bijna 100% is dat ie me niet leuk vind.
Want hij heeft gezegd dat ie niemand van school leuk vind.
Dus daar heb ik gemengde gevoelens over.
Verdomme..
En ik ben zo'n pussy, dat ik niet tegen hem durf te praten..
En ik heb dus net een preek gehad van me ouders, joepie.
Hele avond naar de klote.. :c