• Er is over het algemeen overal wel liefde, of het nou van je vriendje komt of van je zus. Alle cupido's en cupido's in opleiding zorgen daarvoor en proberen iedereen van elkaar te laten houden. Een cupido in opleiding komt naar de aarde toe om met haar begeleider te beginnen aan zijn opleiding en aan om mensen verliefd op elkaar te worden. Ze gaan naar school en doen zich voor als normale studenten, net als ieder ander. Al gauw merken ze mensen op die elkaar niet mogen, zo nodig zelfs haten. Dit bemoeilijkt het erg. Maar terwijl ze daarmee bezig zijn, groeien ze steeds meer naar elkaar toe. Wat gebeurt er als de mensen die elkaar haten steeds meer van elkaar beginnen te houden, en een cupido in opleiding verliefd word op haar begeleider?


    Cupido in opleiding/cupido:
    - Chardine Valeraine Favre ll 1,1 ll ICantChange
    - Jack Brian Underwood ll 1,2 ll ZaynNiall

    Jongens:
    - Kendall Francis Jackson ll 1,2 ll Kendizzzzle
    - Scott 'Scotty T' Tyne ll 1,2 ll KiliOfDurin
    - Nathaniël 'Nathan' Andrew Lockwood ll 1,2 ll ICantChange
    - Shin Woo Hyun Afterlife ll 1,3 ll ZaynNiall
    - Thomas "Tom" Jared Jones ll 1,3 ll xAlways

    Meiden:
    - Eira Niamh Turner ll 1,1 ll KiliOfDurin
    - Gereserveerd door Cambiare ?
    - Damianne Abigail Stavros ll 1,3 ll BarnOwl
    - Mary-Ann Lissandra Burke ll 1,1 ll Orianna
    - Rhoda Celeste Valencia ll 1,2 ll Adamo

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - ABN praten.
    - Geen perfecte personages, niemand is namelijk perfect
    - Minstens 5 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - OOC tussen [] () of {}
    - Topics worden aangemaakt door ZaynNiall of ICantChange
    - Reserveringen blijven max. 48 uur staan.
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Het mag bromance, maar hou hetero en bromance gelijk. Net als de jongens en meisjes.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:46 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Owja hellemaal vergeten. Ga wel zometeen mijn notebook aanzetten en beginnen met mijn personage aangezien ik mijn ipad niet vertrouw :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal ook proberen vanavond te doen (:

    Mensen, ik wil niet gemeen zijn of zo. Maar als jullie je rol morgenavond niet af hebben liggen jullie eruit. Jullie kunnen dan wel weer opnieuw reserveren maar dan moet het echt binnen twee dagen. En daar hoor ik zelf ook bij want ik weet dat ik mijn rol ook nogen niet af heb maar dat zal ik morgen sowieso ook af hebben.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Mijn rol is af, aangezien ik geen inspiratie meer heb voor verdere invulling en ik had alles sowieso al ingevuld.


    26 - 02 - '16

    Mag ik de laatste jongen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    @Orianna: Is goed.(:
    @xAlways: Ik zal je erbij zetten.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Rol:
    Naam: Damianne Abigail Stavros
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:


    Ze heeft bruin haar en blauwe ogen, ze heeft een heel licht getinte huidskleur en is 1.66 lang, ze draagt vrijwel nooit make-up misschien alleen soms wat mascara.
    Karakter: Damianne is een aardige vrouw, dat voor zich zelf en haar vrienden opkomt, maar als je een grote mond opentrekt en gemeen tegen haar doet dan zal ze ook gemeen tegen jou doen, als ze je in de vriendekring opneemt dan zal ze je niet gelijk vertrouwen, maar langzaam aan komt die vertrouwen wel. Als je gelijk iets doet wat haar en haar vrienden niet aanstaat wordt je er dan ook uitgegooit.
    Extra: Ze is half grieks

    Uiterlijk doe ik morgen als ik wakker ben en tijd heb, en de karakter maak ik morgen wat uitgebreider

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 9:41 ]


    Rol: Meisje.
    Naam: Rhoda Celeste Valencia.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Uiterlijk:



    Karakter:
    Extra:

    De laatste 2 puntjes komen vanavond.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:37 ]

    Rol: Een van de jongens.
    Naam: Shin Woo Hyun Afterlife
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:



    Shin heeft half lange bruine haren die eigenlijk altijd wel in model zijn. Zijn ogen hebben een bruine kleur en zijn huid is ook licht getint. Shin heeft een kalm uiterlijk en over het algemeen is hij ook altijd wel kalm. De kleren die hij draagt moeten matchen met zijn huid en haar dus meestal zijn het wat donkerdere kleren. Meestal is het zwart omdat hij altijd zo kalm is. De kleren moeten lekker zitten, maar toch hip zijn.
    Shin lijkt misschien geen jongen die vecht, toch is hij wel sterk en heeft en redelijk veel spieren. Doordat hij slank is valt dat niet heel erg op.
    Hij heeft van die oorbellen waar je doorheen kan kijken, maar voor een jongen staat hem dat toch wel goed.
    Innerlijk: Shin is een aardige jongen die over het algemeen nog geen vlieg kwaad doet. Toch moet je wel uitkijken met wat je doet. Als je zijn familie/vriendin uitscheldt of pijn doet, dan heb je de poppen aan het dansen want hij laat dat niet zomaar gebeuren.
    Shin houdt ervan om lol te maken met zijn vrienden en hij trekt zich er niets van aan wat anderen van hem denken. Ze kunnen van hem denken wat ze willen. Het maakt hem niet uit.
    Vaak is hij de kalmheid zelve en wordt hij niet snel boos, of je kunt het niet zien. Als hij een vriendin heeft of iemand leuk vindt zal hij er alles aan doen om haar te beschermen, zelfs als het hem zelf pijn doet. Shin is geen opgever en zal volhouden tot het niet meer kan.
    Shin houdt niet van mensen die arrogant zijn al denken sommige dat hij dat wel is ook al is hij dat niet. In de ochtend heeft hij meestal een ochtendhumeur al merk je dat niet aan hem.
    Als Shin echt verdrietig, gekwetst is kun je dat wel goed merken al zal hij zijn best doen om dat te verbergen. Toch kun je het dan wel goed bij hem zien, en dan weet je ook dat je het verkloot hebt bij hem. Alhoewel je het dan verkloot hebt is hij heel vergevingsgezind, al helemaal als hij je leuk vindt. Maar je moet niet verwachten dat hij je altijd vergeeft.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 21:34 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Rol:
    Een van de jongens
    Naam:
    Thomas "Tom" Jared Jones
    Leeftijd:
    18
    Geslacht:
    Man
    Uiterlijk:






    Karakter:
    Thom is een lieve jongen die het liefst de hele dag muziek maakt. Hij is dan ook erg muzikaal en speelt Gitaar, piano, drumt en zingt. Dit is eigenlijk wat hij het allerliefste doet, en hij praat ook nergens anders over. Als je vrienden met hem wil zijn, dan moet je erg veel van muziek houden, want anders dan kan hij kapot vervelend zijn. Hij kan er niet tegen als iemand vervelend doet tegen iemand anders, maar heeft het lef nooit om in te grijpen. Hij is niet iemand die op durft te komen voor waarvoor hij op wilt komen, maar juist iemand die op de achtergrond staat. Zijn grootste droom is om later een beroemd artiest te worden, maar zelf denkt hij niet dat hij dat ooit gaat worden aangezien hij verlegen is en dus nooit op zo een groot podium surft te stappen.
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Max Schneider :D


    Bowties were never Cooler

    Ik wil nog voor woensdag beginnen dus degene die hun rol dan nog niet afhebben schrijf ik uit. En nog even een vraagje:
    Willen jullie zelf bepalen met wie jullie gekoppeld worden, of moet ik jullie koppelen?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Maakt mij niet uit, al is kiezen ook wel weer leuk


    Bowties were never Cooler

    ZiallLilo schreef:
    Ik wil nog voor woensdag beginnen dus degene die hun rol dan nog niet afhebben schrijf ik uit. En nog even een vraagje:
    Willen jullie zelf bepalen met wie jullie gekoppeld worden, of moet ik jullie koppelen?


    Speel jij maar even voor cupido


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mij maakt t ook niet uit.


    How far is far