• Er is over het algemeen overal wel liefde, of het nou van je vriendje komt of van je zus. Alle cupido's en cupido's in opleiding zorgen daarvoor en proberen iedereen van elkaar te laten houden. Een cupido in opleiding komt naar de aarde toe om met haar begeleider te beginnen aan zijn opleiding en aan om mensen verliefd op elkaar te worden. Ze gaan naar school en doen zich voor als normale studenten, net als ieder ander. Al gauw merken ze mensen op die elkaar niet mogen, zo nodig zelfs haten. Dit bemoeilijkt het erg. Maar terwijl ze daarmee bezig zijn, groeien ze steeds meer naar elkaar toe. Wat gebeurt er als de mensen die elkaar haten steeds meer van elkaar beginnen te houden, en een cupido in opleiding verliefd word op haar begeleider?


    Cupido in opleiding/cupido:
    - Chardine Valeraine Favre ll 1,1 ll ICantChange
    - Jack Brian Underwood ll 1,2 ll ZaynNiall

    Jongens:
    - Kendall Francis Jackson ll 1,2 ll Kendizzzzle
    - Scott 'Scotty T' Tyne ll 1,2 ll KiliOfDurin
    - Nathaniël 'Nathan' Andrew Lockwood ll 1,2 ll ICantChange
    - Shin Woo Hyun Afterlife ll 1,3 ll ZaynNiall
    - Thomas "Tom" Jared Jones ll 1,3 ll xAlways

    Meiden:
    - Eira Niamh Turner ll 1,1 ll KiliOfDurin
    - Gereserveerd door Cambiare ?
    - Damianne Abigail Stavros ll 1,3 ll BarnOwl
    - Mary-Ann Lissandra Burke ll 1,1 ll Orianna
    - Rhoda Celeste Valencia ll 1,2 ll Adamo

    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra:


    Regels:

    - ABN praten.
    - Geen perfecte personages, niemand is namelijk perfect
    - Minstens 5 regels per post, dat is makkelijk haalbaar.
    - OOC tussen [] () of {}
    - Topics worden aangemaakt door ZaynNiall of ICantChange
    - Reserveringen blijven max. 48 uur staan.
    - Max. 2 personages per persoon.
    - Het mag bromance, maar hou hetero en bromance gelijk. Net als de jongens en meisjes.
    - 16+ mag, maar hou het netjes.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 20:46 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik denk dat ik mijn personage zo laat ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sivan -> Cambiare


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zal ik ook een jongen maken?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik een jongen reserveren? (:


    How far is far

    @KiliOfDurin.; graag.(:

    @Kendizzzzle; ja hoor. Ik zal je erbij zetten.


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Okay. Ik maak hem vanavond


    Bowties were never Cooler

    Rol: Cupido
    Naam: Jack Brian Underwood
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk:


    Jack heeft donkerbruine haren die tot zijn schouder reiken. Zijn ogen hebben een donkere kleur die soms zwart lijken. Met zijn lengte van zo'n 1.91 m torentje hij al snel boven anderen uit.
    Jack is redelijk gespierd. Maar het is niet zo dat hij spieren heeft van een bokser. Toch is hij slank.
    De kleren die hij draagt moeten hip zijn , maar hem ook lekker moeten zitten. Meestal hebben ze een donkere kleur.
    In zijn nek heeft hij een moedervlek zitten en meestal draagt hij een ketting waar niks aan hangt.
    Karakter: Jack is over het algemeen een aardige jongen al kan hij voor een cupido nogal vaak sarcastisch of droog uit de hoek komen. Toch zal hij niemand echt kwaad doen, behalve als je hem echt boos maakt. Ookal mag hij je misschien niet, hij zal je niet opeens aanvallen of uitschelden. Al laat hij dan wel gewoon merken dat hij je niet mag.
    Chardine is zijn eerste leerling en alhoewel hij het niet snel zal toegeven vindt hij dat toch wel spannend.
    Jack kan zijn gevoelens niet echt goed uiten, zoals verliefdheid, wat best wel ironisch is omdat hij een cupido is. Daarom is hij meestal sarcastisch.
    Toch kan hij ook zijn lieve momenteel hebben en dan kun je goed merken dat hij een cupido is, als je een cupido bent ten minste.
    Jack zal hoogstwaarschijnlijk nee tegen je zeggen als je vraagt om iets voor je te down. Maar soms zal hij het dan toch doen.
    Jack lijkt misschien arrogant, maar dat is hij echt niet. Hij haat mensen of cupido's die arrogant zijn. Hij kan daar helemaal niet tegen. Net zoals hij er niet van houdt om ergens lang op te wachten. Hij is nogal ongeduldig.
    En hoewel er nu alleen negatieve kanten van hem staan heeft hij ook zijn positieve.
    Jack heeft respect voor meiden een zal ze niet uitschelden voor lelijk of dik of zoiets. Hij discrimineert ze ook niet en zegt ook niet dat ze achter het aanrecht horen te staan.
    Jack is niet zelfzuchtig en ook al laat hij dat niet heel erg merken. Hij zorgt er wel voor dat je goed te eten krijgt, geen honger hebt en probeert er voor te zorgen dat het goed met je gaat. Ookal gat het ten koste van zichzelf. Maar als hij dat doet betekent het dat hij je ziet aalst een vriend of vriendin.
    Extra: Jack kan gitaar spelen. En harp natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 9:46 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Mag ik het laatste meisje ?

    Rol: Jongen
    Naam: Scott 'Scotty T' Tyne
    Leeftijd: 18(31-10)
    Geslacht: Jongen
    Uiterlijk:



    Scotty is een kleine jongen van 1,60. Hij is dun, naar het magere toe. Hij heeft heel donker warrig krullend half lang haar en even donkere warme ogen. Zijn huid is licht getint en eronder zie je duidelijk zijn pezen en spieren lopen. Die heeft hij dus wel, maar ze zijn niet bol. Hij heeft een lippiercing en zijn oren zijn een stukje gestretcht. Op zijn ribben staat getatoeëerd:
    “All that is gold does not glitter,
    Not all those who wander are lost;
    The old that is strong does not wither,
    Deep roots are not reached by the frost.

    From the ashes a fire shall be woken,
    A light from the shadows shall spring;
    Renewed shall be blade that was broken,
    The crownless again shall be king.”


    Op zijn linker pols: “I am an optimist. I choose to be. There’s a lot of darkness in our world…There’s a lot of pain. And you can either choose to see that or you can choose to see the joy.”

    en over zijn hart staat: The dead we have loved never truly leave us
    Karakter: Scotty is een drukke vrolijke zorgeloze jongen.Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Scotty kan zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Scotty is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Dit moet ook eigenlijk wel om niet ten onder te gaan aan de pestkoppen die hem van tijd tot tijd te pakken proberen te krijgen. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle jongen ooit. Al is hij wel erg ouderwets als het zijn omgang met jongens die hij echt leuk vind betreft.
    Extra: Scotty rookt, maar is toch ook redelijk vaak in de sportschool te vinden om in conditie te blijven. Hij speelt ook erg graag gitaar en piano. Toch is zijn grootste liefde zijn pony Juultje. Hij gaat elke dag na school naar haar toe.
    Scotty is openlijk gay en maakt er ook geen geheim van. Waarom zou hij ook. Als zijn familie en hij zelf hem maar accepteren zoals hij is vind hij alles best.

    Is hij zo goed?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 21:52 ]


    Bowties were never Cooler

    @Adamo: is goed

    @KiliOfDurin: ja. Hij is goed.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Rol: Een van de jongens.
    Naam: Kendall Francis Jackson.
    Leeftijd: 17.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: Kendall heeft donkerblond haar, en geel/groene ogen. Hij heeft een normaal postuur, en hij heeft een vrij bleke huid. Meestal heeft hij zijn haar door de war, of in een kuif. Ook heeft hij een paar tattoos. En hij is 1.85 lang.


    Karakter: Kendall is niet echt bepaald een braaf type, hij heeft schijt aan de regels, en doet gewoon waar hij zelf zin in heeft. Hij is ook zeer brutaal, en uit altijd zijn mening. Hij zou je ook niet gauw vertrouwen, maar als hij je vertrouwt merk je wel dat hij best een lieve jongen is, en dat je met hem kunt lachen. Hij is het liefst op zichzelf, en zal ook niet zo gauw uit zichzelf een gesprek beginnen. Hij flirt vrijwel met elk meisje.
    Extra: Kendall is erg muzikaal, hij houdt vooral van rock muziek. Zelf speelt hij gitaar, elektrische en akoestische. Ook kan hij aardig goed zingen.

    Ik hoop dat hij zo goed is.


    How far is far

    Rol:
    Jongen
    Naam:
    Nathaniël 'Nathan' Andrew Lockwood
    Leeftijd:
    19 jaar, 25 december
    Geslacht:
    Mannelijk
    Uiterlijk:


    Karakter:
    Op het eerste gezicht is Nathan een stille, rustige en terughoudende jongen. Een onwetende, kleine jongen die met grote ogen naar de wereld kijkt alsof het allemaal maar iets magisch is en hij alles nog te weten moet komen over hoe het in elkaar steekt. Dat hij net hier op een af andere vreemde wijze hier terecht is gekomen. Dit is alleen in het eerste opzicht, want als je hem beter leert kennen wordt dat onwetende en lichtelijk achterdochtige deel van hem grappig, en leer je ook zijn dappere, heldhaftige en liefdevolle kant kennen. Dan is het net een klein kleutertje wat teveel suiker opheeft. Heel kinderachtig, sportief en iemand die je altijd ziet lachen. Een stuiterbal is dan echt niets bij hem waardoor hij mensen ook wel redelijk snel op de zenuwen kan werken. Net als met het feit dat hij afhankelijk word van de mensen die hij lief heeft en dan ook redelijk snel jaloers kan worden. Hij trekt dan ook met gemak zijn mond open zonder na te denken over de gevolgen, of wat hij überhaupt zegt. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om diegenen te redden om wie hij echt geeft.
    Extra:
    Iets wat weinig mensen weten is dat Nathan een gouden stem heeft en van zingen. Waarom hij het niet zegt, is voor hem ook nog een raadsel, maar toch ziet hij dat niet als reden om het te vertellen. Iets wat wel van hem bekend is / is dat hij biseksueel is en rookt.

    Pampampam, de rest volgt zo als mijn laptop opgestart is.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mensen willen jullie je rol invullen?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Ik zal de mijne vanavond na half 6 invullen.

    Oké. Bedankt.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis