Iedereen zegt dat Rebekah niet naar Marcel zal gaan omdat haar liefde voor familie heel groot is, maar laten we alsjeblieft niet vergeten jongens dat Rebekah al liefde wilt sinds ze een vampier was. Alexander. Stefan. Damon. Matt. Marcel... Elke keer pakt Klaus hetgeen af wat Rebekah het liefst wil. Daarbij, heeft iemand gezien hoe hij zich gedroeg tegen haar deze aflevering? Het was gewoon ronduit brutaal en vernederend ten opzichte van haar. Ik geef haar groot gelijk als ze overstapt naar Marcel, echt hoor. Ik ben er van overtuigd dat er in Marcel meer mens over zit dan in Klaus. Dat komt echt zo op mij over.
Ik heb me deze hele aflevering echt dood geïrriteerd aan Tyler. Wat een vreselijk personage is dat geworden. Hij lijkt een compleet ander mens te zijn geworden sinds toen hij nog alleen weerwolf was en Caroline hem hielp met het weerwolf zijn. Echt... Tyler heeft zijn un-siring aan Hayley te danken, en nu vermoord hij haar en haar baby haast?!
Dat Klaus die beet aan Elijah gaf. Ik zat echt met open mond te kijken. Elijah heeft hier alle reden voor om zijn broer even de rug toe te keren. Ik bedoel; Door Klaus was Elijah ook al gedaggered bij Marcel. LIKE WHAT? En nu, nog geen maand later, doet hij dit. Echt onvoorstelbaar.
Davina vind ik overigens wel steeds leuker worden. Ze is zo'n schattig meisje.
Anyways ; don't get me wrong, want Klaus vond ik altijd één van de beste personages maar ik begin steeds meer Team Marcel te worden. Ik vind Marcel en Rebekah ook heel leuk bij elkaar, dus het zou wat zijn als Rebekah naar Marcel's kant toe gaat.
En dan Tyler die naar Marcel toe gaat. Ik kan Tyler niet uitstaan maar het zou wel gaaf zijn als Tyler en Marcel samen gaan werken!