• Nee, niet ik, want ik rook niet xD
    In dit filmpje gaat Kelvin een lijn bellen die rokers helpt te stoppen met roken. Het is gewoon een soort prankcall die hij voert met die man die bij dat bedrijf werkt. Ik had het filmpje net gezien en lag echt helemaal dubbel! Hij had alleen niet over die paling moeten beginnen, daardoor viel hij echt door de mand.



    Eigenlijk wil ik zelf ook nog eens een keer zoiets doen, maar ik denk dat ik dan helemaal in de lach zou schieten. Hij kan het nog goed voor zich houden.
    Wat vind jij van deze prankcall, zou je het zelf ook doen?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als ik zou zeggen wat ik hierover vind zouden mensen mij waarschijnlijk te bot vinden of zou er een ruzie komen of iets, maar nee, ik vind het helemaal niet grappig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het een beetje onzin. Mensen moeten zelf maar bepalen of ze roken of niet en of ze willen stoppen of niet. Je kan zeggen wat je wil, maar die mensen kiezen er gewoon zelf voor en daarom vind ik dit zinloos.


    26 - 02 - '16

    Dit is niet echt mijn humor...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is wel grappig :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Wie the f is Kevin? :W En 't is nogal sneu, omdat die werknemers mensen helpen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Malafide schreef:
    Als ik zou zeggen wat ik hierover vind zouden mensen mij waarschijnlijk te bot vinden of zou er een ruzie komen of iets, maar nee, ik vind het helemaal niet grappig.


    Pretty is just a pretty word.

    K.a.n.s.l.o.o.s


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Maven schreef:
    Ik vind het een beetje onzin. Mensen moeten zelf maar bepalen of ze roken of niet en of ze willen stoppen of niet. Je kan zeggen wat je wil, maar die mensen kiezen er gewoon zelf voor en daarom vind ik dit zinloos.


    Ja, maar dat nummer staat echt op pakjes sigaretten en hij vond het kennelijk grappig om te bellen. En ik kan er wel om lachen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind prankcalls sowieso een stom iets, ze slaan echt nergens op.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Meh, ik zou een paar jaar geleden de humor er van in gezien hebben, maar vind het nu een beetje sneu. xd


    You are beautiful, you are love.

    Lol!;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Reezy schreef:
    Ik vind prankcalls sowieso een stom iets, ze slaan echt nergens op.


    Leuk juist, beetje mensen neppen xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Leuk juist, beetje mensen neppen xD

    Zal ik onthouden. ;]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GEWOON GENIAAL! Ik heb echt dubbel gelegen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh die idioot. Ik volgde hem een tijdlang, maar blij dat ik het nu niet meer. Prankcalls vind ik over het algemeen wel grappig, maar bij dit soort dingen, neh, dan vind ik het toch net te ver gaan. Je gaat toch ook niet de "KWF Kanker Infolijn" voor de lol bellen? Waarom zou je dit dan wel doen? Ze proberen beide iemand te helpen die het blijkbaar moeilijk heeft, hun tijd verspillen vind ik gewoon zielig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.