• ja want ik zie afbeeldingen met: ik sta voor respect, en ik sta niet voor respect? dus huh? ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    De afbeeldingen 'Ik sta voor respect' heeft alles te maken met de 'week van respect', die we deze week houden op Q. Hier kun je meer info lezen.
    De afbeeldingen 'Ik sta niet voor respect' heeft te maken met een misverstand van gisteren.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 16:26 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Er is nu een soort van respect week op Quizlet. Daar is al wel een topic van.

    Alleen er zijn ook mensen die het niet eens zijn met die actie, of die vinden dat het geen zin heeft, en een aantal daarvan denkt dat het helpt als ze een 'ik sta niet voor respect' afbeelding hebben.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    oh, wat stom ;xx


    Cowards die many times before their deaths.

    Klik.

    :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Geke schreef:
    Er is nu een soort van respect week op Quizlet. Daar is al wel een topic van.

    Alleen er zijn ook mensen die het niet eens zijn met die actie, of die vinden dat het geen zin heeft, en een aantal daarvan denkt dat het helpt als ze een 'ik sta niet voor respect' afbeelding hebben.


    oke ik wil nu geen ruzie zoeken hoor maar ik wil ff duidelijkheid.

    Waarom denk jij dat die emoticon van jullie wel helpen dan ?
    Ik bedoel wat jij nu zegt slaat op niks


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    oke ik wil nu geen ruzie zoeken hoor maar ik wil ff duidelijkheid.
    Waarom denk jij dat die emoticon van jullie wel helpen dan ?
    Ik bedoel wat jij nu zegt slaat op niks

    Idd, eigenlijk vind ik dat hele respect ding onzin.


    .

    xBUSTED schreef:
    (...)

    oke ik wil nu geen ruzie zoeken hoor maar ik wil ff duidelijkheid.

    Waarom denk jij dat die emoticon van jullie wel helpen dan ?
    Ik bedoel wat jij nu zegt slaat op niks


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mensen, moet dit nou in haar topic.. Kom op als je het allemaal zó erg vind dan let je er maar gewoon niet op, er is maar één topic over (ok nu 2), dus zo moeilijk is het niet. En dan zit je ook niemand dwars..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dit hele ik sta voor respect, of ik sta niet voor respect is iets onnodigs. Met een emoticon bereik je niks. En er zijn altijd wel een aantal die ergens tegen zijn, maar om ook daar een tegenemoticon voor te gebruiken is niet nodig. Maar de hele ik sta voor respect emoticon is het idee van de mods voor de respect week, wat toch nooit zal werken. En het ik sta niet voor respect heeft te maken met iets van gisteren, en dat sommigen gewoon ertegen zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ladybird schreef:
    Mensen, moet dit nou in haar topic.. Kom op als je het allemaal zó erg vind dan let je er maar gewoon niet op, er is maar één topic over (ok nu 2), dus zo moeilijk is het niet. En dan zit je ook niemand dwars..


    ik vraag gewoon wat.
    Daar heb ik recht op ^^
    en ik doe tog niet boos ofwel ?


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    (...)

    ik vraag gewoon wat.
    Daar heb ik recht op ^^
    en ik doe tog niet boos ofwel ?

    Zo komt het anders wel over ;)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je mag wat vragen. Zolang het maar niet op ruzie uitloopt en we aardig blijven.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 16:37 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik sta absoluut voor respect, maar ik vind het onnodig omdat te uiten met een emoticon waar ze amper naar kijken? Nee, dat is weer té.


    your eyes are like stars in the night.

    Ladybird schreef:
    (...)
    Zo komt het anders wel over ;)

    sorry, ik zeg eerlijk; dat is niet mijn probleem^^
    En nee ik ben niet boos ik ben gewoon eerlijk^^


    I solemny swear i am up to no good

    Nid schreef:
    Je mag wat vragen. Zolang het maar niet op ruzie uitloopt en we aardig blijven.


    Dank u ^^


    I solemny swear i am up to no good