Wie heeft dat ooit verzonnen?
Een tijdje geleden heb ik al een topic geplaatst over een jongen die ik heb leren kennen via de chat, en over hoe bang ik was om hem te ontmoeten. Nou... Nergens voor nodig dus, want meneer heeft geen tijd. Alweer niet. Not that i blame him though, hij is 21 en heeft een full-time baan op de binnenvaart, oftwel, hij is steeds 2 of 3 weken van huis. Nouja, en dan ook het feit dat hij in Rotterdam woont en ik in een gehucht in Drenthe helpt ook niet echt.
Maar het stomme is dat ik zooo verliefd ben! We skypen gemiddeld 3 uur per dag als het kan en stalken elkaar dag en nacht zo'n beetje. En we zijn allebei heel serieus over het wel willen beginnen van een relatie. Maar hij wil het nog niet, omdat hij me geen stabiele relatie kan bieden en daar voelt ie zich schuldig over. Terwijl ik er alles voor over zou hebben om dit te laten werken.
Hij is lief. Hij belt me zodra hij ook maar het idee heeft dat ik me niet goed voel. Het is echt in korte tijd mijn beste maatje geworden, en dat wil ik voor geen goud kwijt. Maar hoe laat ik hem zien dat ik ondanks mijn 17 jaar donders goed in de gaten heb wat erbij komt kijken. Dat ik weet dat dingen niet makkelijk zijn. I know how this stuff works. Maar als andere mensen het vol kunnen houden, waarom zouden wij dat niet kunnen?
Blegh.
[ bericht aangepast door een moderator op 16 okt 2013 - 19:37 ]
If you had the chance to change your faite, would you?