• Ik ben zó blij. Na lang gedraai en gekronkel, is het zo ver. Ik heb een vriendje c:
    Het zat er al wel aan te komen, maar ik wilde niet diegene zijn die het zou vragen, ik ben heerlijk ouderwets, en durfde ook niet. Maar vandaag ben ik naar de film geweest en wat gaan eten en toen vroeg hij me of ik zijn vriendin wilde zijn. Én gekust in de regen.

    Zo, dat wilde ik even met jullie delen c: Nog meer mensen happy (in love)?


    Miep

    Wat lief c:
    Ik ben nog steeds in love & engaged. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Square schreef:
    (...)

    Zo vroeg in je relatie al! Tja, soms valt de verleidelijke combinatie van inkt en papier gewoon niet te weerstaan, I guess. :Y)

    Hahaha. O hemel, laat je ouders dat maar niet horen. Hehe. c:
    En ja, mag ik je misschien een boek aanbevelen? Ik weet niet of je 'm al kent of dat je het überhaupt wel iets vind, maar ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh, wat lief! Mhih, ik moest direct aan deze gifs denken:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 0:07 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Malafide schreef:
    (...)
    Hahaha. O hemel, laat je ouders dat maar niet horen. Hehe. c:
    En ja, mag ik je misschien een boek aanbevelen? Ik weet niet of je 'm al kent of dat je het überhaupt wel iets vind, maar ja.


    Natuurlijk. Ik sta altijd open voor nieuwe boeken en ik ben nu sowieso veel te nieuwsgierig om nee te zeggen, haha. Maar misschien kan dat dan beter via gb, want dit gaat een beetje off-topic. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk voor je,
    Zelf wel verliefd al een hele lange tijd, maar verder niets.

    Veel geluk samen ook al ken ik je niet.:D

    Aaaaah gefeliciteerd! Super leuk! c:

    Is het met die jongen waar je eerst over vertelde?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Orchard schreef:
    Fuuuuck. Dat klinkt zo lief. Congratsch tho'. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wat super leuk voor je :D Geniet ervan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    N'aww! Gefeliciteerd *O*


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Helaas ik ben niet in love.. :'( Paar weken terug uitgemaakt met me bf, hij woonde 4 uur reizen van me vandaan en hij vond me ook al niet eens meer leuk.. Het is maar 5 weken ofzo aan geweest :(

    Jullie veel geluk samen!! :D

    Orchard schreef:
    Fuuuuck. Dat klinkt zo lief. Congratsch tho'. :Y)



    ^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Gefeliciteeeerd!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ben zo blij voor je Anoukie. Gefeliciteerd!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wat lief, congratz!
    Ik was de 12e een jaar samen met mijn vriend [:


    Alis volat propriis.

    Orchard schreef:
    Fuuuuck. Dat klinkt zo lief. Congratsch tho'. :Y)


    26 - 02 - '16