• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 22:12 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fucking hell. Dan ga ik morgen maar verder met m'n verhaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    Noooooo waaaaaay. Mijn broertje heeft m'n save file van Pokémon Black 2 verwijderd! D:

    Moet je dan niet op zo'n hele reeks knoppen drukken? Ik heb Diamond, Platina en HeartGold, en daar is dat toch wel zo. Ach ja, ik vind Pokémon echt geweldig, ik word er nostalgisch van.

    OT: Oh nee, hoe overleef ik nou tweeënhalve dag zonder Quizlet? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zo. Morgen ict. Een leuke 2 halen vast -.-


    -

    Omg. Tears of Fears in een H&M reclame.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het lijkt alsof er steeds meer nieuweligen bijkomen.


    -

    Ermahgerd het is al bijna 3 uur s' nachts en ik zou eigenlijk gaan leren. Morgen (vandaag) een proefwerk en nog niet geleerd. Wat heb ik mezelf toch weer de nesten in gewerkt.


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Leuk om iemands pijn mee te kunnen wat ICT is.


    -

    Echt geen zin in school vandaag...

    Gosh.... obsessed with thor.... chris hemsworth is such an hottie.. damn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fml, seriously


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, en juist vandaag moet het beginnen. D:


    help

    Ik moet nu toch echt mijn bed uit. School begint over 30 minuten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben echt toe aan de vakantie van volgende week.

    Omfg, nostalgie. :c