• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    No no no, shouldn't do that. Het zou niet eens een optie moeten zijn, maar het is zo verleidelijk. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Katten, waar zijn jullie nu weer? :c


    You are beautiful, you are love.

    Ik ben zwaar computerverslaafd. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Say yeah. Let's be alone together, we could stay young forever. Scream it from the top of your lungs.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hehe, ik moet nog toestemming krijgen, maar ik heb nu al van alles uitgewerkt. Lol. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nu weet ik weer waarom ik nooit overwoog om drawing filmpjes te maken... Ik teken paar lijntjes en neem dan al een soort van pauze xd.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:53 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat heeft iedereen vandaag, maken ruzie, doen rare dingen en niemand die normaal tegen mij doet. Ik voel me nu wel een beetje alleen.


    'Darling, just hold on'

    Blegh, ik heb geen zin om aan die brief te beginnen. Maar ik moet wel.
    Ik ben zo bang dat ik niet door de selectie heen kom D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik denk alleen maar aan mezelf, hè? Well, suck your own dick, bitch. Ik denk NOOIT aan mezelf, ik geef te veel om andere mensen waardoor ik mezelf vergeet. Dit is echt fucking naaiend, ik ben hier zo klaar mee.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Shion schreef:
    (...)
    Voel me aangesproken xd -of gewoon toeval-
    Maar in het eerste geval, nope ik meende het dus niet xd.

    Ohnee, ging over mijn download, die van een uur naar vijf minuten sprong, en weer naar twee uur. Werd ik een beetje gek van....


    Deep inside, I've never felt alive

    Mweh ik wil naar Fright Night maar niet alleen met m'n crush D: Dan gaan mensen weer dingen denken en vragen, iets waar ik totáál geen zin in heb.

    Shion schreef:
    Ik hou va wannabe vrienden... Ze voegen je toe zonder je ooit gesproken te hebben en ze zeggen ook nooit nadat ze je toegevoegd hebben en ze zijn minimaal 5 jaar jonger dan je XD


    Hahaha, is het erg dat ik door dit zin heb om je als vriend toe te voegen?:'D Maar door dit te zeggen heb je mijn humeur wel heel wat omhoog geholpen, dus bedankt daarvoor.(:

    OT: Why are people so damn irritating?(cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:24 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    What does the fox say?


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    zo verliefd zijn op je beste vriend....

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:36 ]

    Carmina schreef:
    (...)
    Ohnee, ging over mijn download, die van een uur naar vijf minuten sprong, en weer naar twee uur. Werd ik een beetje gek van....

    Ahh toeval dus ;D
    Wolfheart schreef:
    (...)

    Hahaha, is het erg dat ik door dit zin heb om je als vriend toe te voegen?:'D Maar door dit te zeggen heb je mijn humeur wel heel wat omhoog geholpen, dus bedankt daarvoor.(:

    OT: Why are people so damn irritating?(cat)

    Haha nee hoor ik vind et niet erg xd.


    OT: Rooster.. wat heeft het voor nut om dinsdag alleen een uur mentorblok neer te plaatsen.. geef ons gewoon nog een dagje vrij die week ;D I don;t mind it..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you