• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -Jessie Males-Poseidon MinimuisBeta
    -

    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena 1Dlovez
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Rider
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash-Hades LacieChan
    -
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Rider
    Leraar Boogschieten: Andrew Foster-Ares VladiFerr


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn [Voor de kinderen van de Romeinse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen


    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 9:56 ]

    Je kan ze halfzussen noemen, aangezien ze dezelfde vader/moeder hebben.


    kindness is never a burden.

    Bij de tekst waar iedereen begint staat er ook dat er paarden zijn zonder rijtuig. Betekent dat dat je ook rijdend kan??


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Bij de tekst waar iedereen begint staat er ook dat er paarden zijn zonder rijtuig. Betekent dat dat je ook rijdend kan??



    Diegene die dat willen en al een beetje kunnen rijden mogen dat van mij.

    LacieChan schreef:



    Rol:
    Demigod Academy studente
    Naam:
    Sharony Arione Ash Darkmandel. Ze wordt vaak gewoon Ash genoemd
    Leeftijd:
    17, geboren op 4 Juni
    Jaar:
    Zes
    Geslacht:
    Female
    Ouder:
    Pluto
    Uiterlijk:
    Sharony heeft zwartgeverfde haren die tot halverwege haar rug komen. Ze heeft eigenlijk hele lichte ogen, maar gebruikt vaak kleurlenzen die zwart zijn. Ze draagt graag donkere kleding en ook van tattoos en piercings. Ze heeft zelf dan ook een aantal tattoos. Voornamelijk kleine tattoos met een betekenis, maar ook een grotere op haar arm met een tekst. We Are The Others met een roos erbij.
    Ook piercings heeft ze graag. Ze heeft een aantal helix piercings en een spiderbite.
    Karakter:
    Sharony - of Ash, zoals de mensen haar vaak noemen - is een meisje dat niet over zich heen laat lopen. Ze is hard en deinst er zeker niet voor terug om iemand een klap te verkopen. Ze laat haar vrienden nooit in de steek en dat zal ze nooit doen. Ash zou haar leven geven voor haar vrienden en ze zou er niet over twijfelen om te sterven in hun plaats. Ze komt altijd voor haar vrienden op en ze houdt niet van discriminatie, aangezien ze zelf biseksueel is.
    Je kan haar niet aanvallen zonder botbreuken of andere verwondingen die ze alleen in het ziekenhuis kunnen behandelen. Beledig haar, oké, beledig haar vrienden, dan kan je zeker zijn dat je in het ziekenhuis terecht komt.
    Verder is Sharony vrij rustig en is ze slim. Als ze niet bezig is met tekenen, schrijven of lezen, kan je haar in een bibliotheek vinden. Ze vindt het heerlijk om over Japan, Duitsland, Italië en andere landen te lezen. Vooral de geschiedenis van de landen en de oudere religies interesseren haar.
    Vanwege haar tijd in Engeland heeft ze een Brits accent dat ook wel iets weg heeft van een Duits accent. Ondanks dit rare accent valt ze niet zo op, aangezien ze niet graag praat. Als ze wel praat is het om antwoord te geven - dit kan bot en kil zijn, of normaal - of om iemand een veeg uit de pan te geven.
    Herkomst: Cambridge, Engeland, al is ze Kwart Brits, Kwart Italiaans, Kwart Pruisisch/Duits en Kwart Japans
    Beste vak/Slechtste vak:
    Beste: Boogschieten en de talen
    Slechtste:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Boogschieten
    Vecht en verdediging trainingen
    Kennis over monsters
    Romeins, Grieks
    Strategie
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersen
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Wijn maken en feesten organiseren
    Handelen
    Landbouw
    Extra: Ze drinkt graag Monster Energy.



    Sharony Arione Ash Darkmandel, dochter van Pluto, is af (:

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 20:13 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Leerling
    Naam: Lauryn Catherina Valentine
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.: 15
    Jaar: 4de
    Geslacht: Vrouw
    Ouder: Athena (kan dat, anders verander ik het hoor!)
    Uiterlijk:


    Karakter: Lauryn is héél melig. Ze lacht om alles, wat mensen soms irritant kunnen vinden. Verder is ze prettig gestoord, maar heel zorgzaam als het nodig is. Ze wil opkomen voor anderen, zelfs als ze zichzelf daarvoor moet opgeven. Ze zou vechten en/of iemand vermoorden voor iemand van wie ze houdt. Dit heeft als gevolg dat ze soms wat agressieve uitbarstingen kan krijgen, of zorgen op iemand kan af reageren. Maar ze bedoelt het niet zo en voelt zich na dit dan ook heel schuldig. Ze kan er niet zo goed tegen wanneer twee mensen ruziën en zij erbij is. Ook is ze zwaar claustrofobisch. Toch is ze heel avontuurlijk en zeurt ze al jarenlang om een queeste. Ondanks de wilde meid die in haar verborgen zit, kan ze ook heel lief zijn. Ze is ook heel muzikaal.
    Herkomst: Londen
    Beste vak/Slechtste vak: Beste: Muziek & boogschieten Slechtste: Kennis over monsters
    Vakken die je graag wilt volgen: vecht & verdediging, strategie, muziek, boogschieten.
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen: Weerkunde, Egyptische taal
    Extra: Nope_

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 11:06 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Caine heeft een halfzus ^^


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Rol: Leerling
    Naam: Jessie Males
    Leeftijd: 13
    Jaar: 2
    Geslacht: man
    Ouder: Poseidon
    Uiterlijk:



    Karakter: Jessie is een rustige jongen. Hij kan goed overweg , met het mes. Hij is zeer sportief en behendig met gevechtswapens. Verder is hij heel slecht in talen en haat deze lessen. Hij heeft altijd zijn zakmes bij zich.

    Hiermee verdedigd hij zich als hij zich bedreigd voelt. Jessie kan het snel goed vinden met mensen, maar mensen vinden hem vaak te verlegen waardoor hij niet zo veel vrienden heeft. Jessie heeft twee broers en een broertje. Zijn broers hebben ook op deze school gezeten en zijn broertje mag ook over twee jaar.
    Herkomst: Brazilië
    Beste vak: Vecht en verdediging trainingen, bliksem beheersen
    Slechtste vak: Latijn, Egyptische taal, Grieks
    Vakken die je graag wilt volgen: Boogschieten, bliksem beheren, ziektes en gezondheid, vecht en verdediging trainingen
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen: wijn maken en feest organiseren, landbouw en handelen
    Extra: Neen >.<

    [ bericht aangepast op 18 okt 2013 - 19:58 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    zo goed?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    zo goed?



    Hij is opzich wel goed ja, maar er zitten hier eigk alleen kinderen van Egyptische en Griekse goden op school

    o okee ik zal kijken


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    nu goed?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    nu goed?



    Jep.

    Nu heeft mijn personage twee halfbroers^^ ghehe ;p

    Die van mij een half zusje hèhè.


    "Rebellion's are build on hope"

    Wat ik veel zie is dat mensen graag boogschieten willen leren. Aangezien ik (althans dat denk ik) de enige ben die echt heel veel weet van boogschieten doordat ik het zelf doe wil ik wel lerares in boogschieten reserveren.

    (Ik bedoeld dit echt niet neerbuigend als dat voor sommigen zo overkomt ^^ )


    "Rebellion's are build on hope"

    VladiFerr schreef:
    Wat ik veel zie is dat mensen graag boogschieten willen leren. Aangezien ik (althans dat denk ik) de enige ben die echt heel veel weet van boogschieten doordat ik het zelf doe wil ik wel lerares in boogschieten reserveren.

    (Ik bedoeld dit echt niet neerbuigend als dat voor sommigen zo overkomt ^^ )




    Wel handig ja iemand die wel wat van boogschieten af weet.
    Dus van mij is het goed. :)