• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -Jessie Males-Poseidon MinimuisBeta
    -

    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena 1Dlovez
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Rider
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash-Hades LacieChan
    -
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Rider
    Leraar Boogschieten: Andrew Foster-Ares VladiFerr


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn [Voor de kinderen van de Romeinse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen


    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 9:56 ]

    Mag ik een dochter van Zeus? En hoe zit het met de jaren en de leeftijden?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik twijfel nog.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rider schreef:
    Mag ik een dochter van Zeus? En hoe zit het met de jaren en de leeftijden?



    Dat mag,
    leerlingen zijn zo wie zo 11/12 tot 17/18 jaar oud.
    Leerlingen van 11/12 gaan naar de eerste jaar. 12/13 jarige gaan naar de tweede jaar etc.

    Hoop dat ik zo makkelijk en kort je vraag beantwoord te hebben?


    &&Presence waarom twijfel je als ik vragen mag?

    Mag ik een meisje reserveren, weet nog niet van welke god.


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    Mag ik een meisje reserveren, weet nog niet van welke god.



    Dat mag, maar weet je wel welke jaar?

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Dat mag, maar weet je wel welke jaar?

    6 e.


    That is a perfect copy of reality.

    mag ik een jongen voor de god Hades


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    mag ik een jongen voor de god Hades



    Dat mag

    Rol: Demigoddess

    Naam: Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins

    Leeftijd: 15, jarig op 15 December

    Geslacht: Vrouwelijk

    Ouder: Zeus

    Uiterlijk:



    Hetgeen aan haar uiterlijk dat Dawn echt Dawn maakt, zijn toch wel haar vlechten. Ze is er dol op en heeft dan ook altijd wel een vlecht in. Al is het een klein vlechtje en zit de rest in een knot of hangt los. Verder ziet ze er redelijk gewoontjes uit. Ze heeft lange lichtbruine haren, is niet opvallend dun of dik, hoewel ze wel redelijk gespierd is door het vele sporten, en heeft een normale lengte van 1,66m. Haar ogen zijn bruin met wat groenige spikkeltjes erin, eigenlijk dus gewoon groen/bruin.
    Ze draagt het liefst kleding die lekker zit. Gewoon een broek en een wijde trui of wijd T-shirt. Ook haar schoenen zijn vaak niet veel bijzonders; all stars of stoere enkellaarsjes zijn toch vooral haar ding. Ook qua make-up doet ze vrij weinig. Een beetje mascara en Dawn is klaar. Het enige aan haar uiterlijk waar ze dus echt tijd in steekt zijn haar vlechten.

    Karakter: Dawn is zeker niet het type dat zomaar over zich heen laat lopen. Sterker nog, zij loopt eerder over jou heen. Ze heeft haar zegje altijd wel klaar en is zeker niet op haar mondje gevallen. Ze heeft dan ook een sterke persoonlijkheid en is moeilijk van haar (zorgvuldig gevormde) ideeën af te brengen. Ze heeft dan ook liever zelf de touwtjes in handen en beschikt over uitstekende leiderskwaliteiten. Wel kan ze soms wat bot en betweterig overkomen, omdat ze je makkelijk afkapt en altijd wel haar feitjes klaarheeft. Ze vindt het dan ook moeilijk om toe te geven of haar mond te houden en zich terug te trekken. Dawn kan daardoor makkelijk een bemoeial genoemd worden, maar dit wel altijd met de juiste bedoelingen. Het is dan ook niet dat Dawn echt op macht uit is. Ze kan er gewoon niet tegen als mensen domme beslissingen nemen. Dan doet ze het liever zelf. Ook maakt het haar ontzettend koppig. Ze zal immers niet zomaar doen wat haar wordt opgedragen. Ondanks dat dit soms wel verstandiger is.
    Dawn is een sportieve dame met flink wat doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen. Ze werkt graag hard en heeft er geen problemen mee om haar handen vuil te maken. Echt bang is ze ook niet en eigenlijk deinst ze niet zo snel terug voor dingen. Dit kan haar nog wel eens roekeloos maken in een gevecht, hoewel ze wel vaak een plan in haar achterhoofd heeft. Dawn denkt dan ook redelijk snel en hoewel ze nooit de beste op school zal zijn, heeft ze wel een talent voor het snel oplossingen bedenken voor problemen.
    Aan fouten irriteert Dawn zich snel. Niet alleen bij anderen, maar ook bij zichzelf. Dit maakt haar ondanks haar roekeloze gedrag tijdens gevechten in veel gevallen toch wat perfectionistisch. Als er iets moet gebeuren, wil ze dit precies goed uitvoeren en als het mis gaat, straft ze zichzelf. Dan dwingt ze zichzelf tot een extra rondje hardlopen of wat pushups. Dit zijn namelijk dingen die ze niet echt leuk vindt om te doen (ondanks dat het sporten haar wel altijd een goed gevoel geeft). Ze zou liever wat extra baantjes trekken. Dawn is namelijk dol op zwemmen.

    Herkomst: Wales

    Beste vak/Slechtste vak: Beste vakken: Bliksem creëren en beheersen
    Slechtste vakken: Muziek, dit vindt ze maar onzin en Grieks, ze is werkelijk waar een ramp in talen, want ze is dyslectisch

    Vakken die je graag wilt volgen: Strategie (en de vaste vakken natuurlijk)

    Vakken die je het liefst niet wilt volgen: Alle andere keuze vakken, maar vooral geen landbouw.

    Extra: komt misschien nog

    Psssssst, het is Latijn en niet Latijns & dan zit ze in het vijfde jaar?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    @ Rider: Ik weet zwz dat de Romeinse en Grieken hetzelfde zijn, Maar ik bedoel dus meer omdat er ook Romeinse variaties van de Griekse goden zijn, en dat een paar stervelingen dan met de Romeinse variatie 'deden.' en zo dus kinderen die eigk volgens hun van Romeinse afkomst zijn. zeg maar. Zeg maar als ik het een beetje verkeerd heb ghehe.


    Beetje vaag uitgelegd, en kan misschien doen dat er alleen de Egyptische en de Grieken goden zijn ipv ook nog de Romeinse^^ als dat misschien wat duidelijker en makkelijker is.
    Maar als je personage ook Latijn wilt krijgen mag dat natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:29 ]

    BarnOwl schreef:
    @ Rider: Ik weet zwz dat de Romeinse en Grieken hetzelfde zijn, Maar ik bedoel dus meer omdat er ook Romeinse variaties van de Griekse goden zijn, en dat een paar stervelingen dan met de Romeinse variatie 'deden.' en zo dus kinderen die eigk volgens hun van Romeinse afkomst zijn. zeg maar. Zeg maar als ik het een beetje verkeerd heb ghehe.


    Beetje vaag uitgelegd, en kan misschien doen dat er alleen de Egyptische en de Grieken goden zijn ipv ook nog de Romeinse^^ als dat misschien wat duidelijker en makkelijker is.
    Maar als je personage ook Latijn wilt krijgen mag dat natuurlijk.


    Liever niet, ze is dyslectisch. Maar het is idd wel nogal vaag.... gezien de bekende goden, Zeus, Hera, Athena, Artemis, Apollo, Poseidon, Hades, Aphrodite, Hestia, Ares etc. gewoon zijn overgenomen. Dus tja... :')


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Demigod
    Naam: Dean Matteo Lifeless
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Jongen
    Ouder: Hades
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst: Onderwereld, Tartaros deel.
    Beste vak/Slechtste vak: Beste vakken: Kennis over monsters, Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten. Zijn slechste vakken zijn alle wat met weer te maken heeft.
    Vakken die je graag wilt volgen: Handelen
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen: Weerkunden
    Extra:

    De rest vul ik morgen in.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Rider schreef:
    (...)

    Liever niet, ze is dyslectisch. Maar het is idd wel nogal vaag.... gezien de bekende goden, Zeus, Hera, Athena, Artemis, Apollo, Poseidon, Hades, Aphrodite, Hestia, Ares etc. gewoon zijn overgenomen. Dus tja... :')



    Hmm, ja, nu ik er zo over na denk. ;p ghehe

    Mag ik een vierde jaars reserveren, een jongen.
    God Mars.. zijn griekse naam was toch Ares. Not sure.. Gymnasium kwaliteit hier mensen.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 22:43 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    O en 1 dingetje ik zou in de beschrijving van vakken Latijns in Latijn veranderen. Just saying.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''