• Alle kinderen van stervelingen en onsterfelijke ouders, kinderen van Egyptische goden en Griekse goden. Komen allemaal samen op een school dat ergens diep in de bossen van Amerika ligt waar vrijwel geen een mens komt. Hier krijgen de leerlingen les in van alles, in dingen wat ze op een gewone school leren en dingen wat alleen halfgoden leren bev, boogschieten, paardrijden hun krachten onder controle houden, vechten/verdedigen en dat soort dingen. Een leven in de stervelingen wereld zonder enkele bescherming is gevaarlijk voor een halfgod voornamelijk als hij zich zelf niet kan verdedigen monsters ruiken ze op meters afstand.
    Ze leren dus daar om zich te verdedigen en te vechten voordat ze tussen de stervelingen gaan leven.
    Soms zullen de leerlingen op een soort van queeste gestuurd worden, die hun schoolhoofd dus uitzoekt en overlegt met elk laatste jaar van elk een god (dus bev een laatste jaar van de god Ra, een van de godin Athena etc. wie er op die queeste mag. Hier voor moet je wel minstens in de vierde/vijfde klas zitten.



    Eerste jaars
    -Phyllis Neith Heathrow-Anubis Roth
    -
    -

    -Arthur Jasper Jones-Ares xAlways
    -
    -


    Tweede jaars
    Meisjes
    -Haley Isabella Karenin-Nemesis Aevitas
    -
    -

    Jongens
    -Asar-Osiris LyraPhoenix
    -Jessie Males-Poseidon MinimuisBeta
    -

    Derde jaars
    Meisjes
    -Damianne Abigail Stavros-Poseidon Barnowl
    -Selini Photini-Ouranos Penthesilea
    -
    Jongens
    -Buneb Khnum the Second-khnum DancingKing
    -
    -


    Vierde jaars
    Meisjes VOL!
    -Zoey Dawson-Ihy Penthesilea
    -Cadence "Cate" Alma Chandler-Iris Leidenschaft
    -Lauryn Catherina Valentine-Athena 1Dlovez
    Jongens
    -Jongen gereserveerd door Incedunt
    -
    -


    Vijfde jaars
    Meisjes
    -Dawnelle "Dawn" Mykaela Levins-Zeus Rider
    -Raven Luna Bloodheart-Hades ZaynNiall
    -
    Jongens VOL!
    -Dastan Howard-SetBarnowl
    -Edward "Edy" Lucas Beckett-Hephaistos Aevitas
    -Kendall Francis Jackson-Poseidon Kendizzzzle

    Zesde jaars
    Meisjes
    -Caelis Elle Allegiant-Apollo Roth
    -Sharony Arione Ash-Hades LacieChan
    -
    Jongens VOL
    - Caine Jonathan Temple-Athena Kerspatchico
    -Damon - Damen - Alex Larmora-Erebus ZaynNiall
    - Seth Noah Eblis Vapula-Anubis Inferno

    Zevende jaars
    Meisjes VOL
    -Rhea Karly Carric-Nyx Aurae
    -Carleigh Eralis Hallaghar-Tartaros Number
    - Lilisane (Lil) Susan Reid-Apollo VladiFerr
    Jongens
    -Dean Matteo Lifeless-Hades LyraPhoenix
    -Damian Xifos Machon-Ares Delahaye
    -




    Leraren;
    Schoolhoofd:
    Leraren:
    Conciërge
    Kok/in: [/b]
    Lerares Latijn: Cleo Sahirah Amello Isis Rider
    Leraar Boogschieten: Andrew Foster-Ares VladiFerr


    .
    Lessen
    Muziek
    Latijn [Voor de kinderen van de Romeinse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Egyptische taal [Voor de kinderen van de Egyptische goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Grieks [Voor de kinderen van de Griekse goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak]
    Weerkunde [alleen voor de kinderen van weergoden, tenzij als je deze vak heel graag wilt volgen]
    Kennis over monsters [alleen Theorie.]
    Boogschieten
    Water, aardbevingen, tornado’s creëren en beheersten [Water tweede jaars, Aardbeving vierde jaar en tornado’s vijfde jaars studenten, alleen voor kinderen van zeegoden en onderwereld goden]
    Bliksem creëren en beheersen [Alleen voor de kinderen van Donder/hemel goden,]
    Ziektes en gezondheid [kinderen van Apollo is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak,]
    Landbouw [Kinderen van landbouw goden is dit een vast vak, rest keuzevak]
    Wijn maken en feesten organiseren [Kinderen van de wijn en feest goden is dit een vast vak, voor de rest een keuze vak.]
    Skeletten soldaten, zombies soldaten etc oproepen en beheersten [Alleen voor kinderen van de onderwereld en oorlog goden]
    Smeedwerk en vuur creëerden en beheersen [Alleen voor de kinderen van smeed en vuur goden.]
    Handelen [Kinderen van de handel god, zoals Hermes is dit een vast vak, rest keuze vak.]
    Strategie bedenken in oorlogen etc. [Voor kinderen van oorlogsgoden, en van wijsheid, strategie goden zoals Athena is dit een vast vak voor de rest een keuze vak]
    Vecht en verdediging trainingen


    Als je ziet of denkt dat ik een les vergeten ben dan mag je dat gerust zeggen en dan zet ik die erbij.



    Invullijstje:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: [11-18] leraren vanaf 26 jaar.
    Jaar:
    Geslacht:
    Ouder:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Herkomst:
    Beste vak/Slechtste vak:
    Vakken die je graag wilt volgen:
    Vakken die je het liefst niet wilt volgen:
    Extra:


    Regels

    ABN praten
    Minstens 5 zinnen
    Naamsverandering doorgeven
    2 personages per persoon
    Jongens en meisjes gelijk houden
    Niet de personages van andere bespelen
    Reserveringen blijven 2 dagen staan
    OOC tussen []{}
    Geen perfecte personages
    16+ mag
    Goden mogen ook gespeeld worden
    Vragen stellen mag.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 9:56 ]

    Roth schreef:
    (...)
    Yay, even een vraagje. Zijn de mensen die dezelfde god als ouder hebben niet eigelijk familie van elkaar?



    Ja, dat klopt^^

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Ja, dat klopt^^

    Dus eigelijk zijn ze dan broer en zus etc. van elkaar, maar hebben ze een andere achternaam, en weten ze daar niks van?


    That is a perfect copy of reality.

    Niet echt, tho. Als ze verschillende sterfelijke ouders hebben, kan je ze niet broers/zussen noemen. Not really.


    kindness is never a burden.

    Inferno schreef:
    Niet echt, tho. Als ze verschillende sterfelijke ouders hebben, kan je ze niet broers/zussen noemen. Not really.

    Got it, thank you c:


    That is a perfect copy of reality.

    ...

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 19:27 ]

    BarnOwl schreef:
    (...)


    Uhm... misschien de eerste jaars zo wie zo nog niet, als ze elkaar al kennen, of ze elkaar krachten al hebben gezien kunnen ze het ook wel weten dat ze ''familie.'' van elkaar zijn. en als ze een van de mede leerlingen nog nooit hebben gesproken en zo dan weten ze het miss nog niet, of hebben ze alleen vermoedens.


    Ah zo. Maar zoals Inferno al zei, ze hebben verschillende sterfelijke ouders, maar als de goddelijke ouder nou een man was, dan hebben ze eigelijk alsnog dezelfde achternaam, of ben ik nou dom?


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)

    Ah zo. Maar zoals Inferno al zei, ze hebben verschillende sterfelijke ouders, maar als de goddelijke ouder nou een man was, dan hebben ze eigelijk alsnog dezelfde achternaam, of ben ik nou dom?


    Nee, want dat ik weet hebben goden niet echt achternamen, tenminstes elke x als ik op Wikipedia een god even opzoek zie ik nooit een achternaam staan.
    Dus of ze verzinnen gewoon een achternaam voor hun kind of gebruiken die van hun moeder.

    BarnOwl schreef:
    (...)

    Nee, want dat ik weet hebben goden niet echt achternamen, tenminstes elke x als ik op Wikipedia een god even opzoek zie ik nooit een achternaam staan.
    Dus of ze verzinnen gewoon een achternaam voor hun kind of gebruiken die van hun moeder.

    Ik moet echt even wat meer op wikipedia gaan kijken denk ik :')


    That is a perfect copy of reality.

    Roth schreef:
    (...)
    Ik moet echt even wat meer op wikipedia gaan kijken denk ik :')



    ;p

    De halfgoden krijgen de achternamen van hun sterfelijke ouders, ook al is die een vrouw.


    kindness is never a burden.

    Hoe beginnen we? Is er een trein die hen naar de school brengt, of?


    kindness is never a burden.

    Wacht ik heb nu even iets gemist. Zijn de personage van Roth en die van mij dan half zussen??


    "Rebellion's are build on hope"

    Inferno schreef:
    Hoe beginnen we? Is er een trein die hen naar de school brengt, of?


    O ja, dat zal ik even in de eerste topic zetten.

    VladiFerr schreef:
    Wacht ik heb nu even iets gemist. Zijn de personage van Roth en die van mij dan half zussen??

    Geen idee. Het enigste wat ik weet is dat jou personage en mijn personage familie van elkaar is.


    That is a perfect copy of reality.