• Helloo,

    Ik ben op zoek naar leuke story's, en maak gelijk van deze gelegenheid gebruik mijn eigen story te promoten. Ik ben er net aan begonnen, dus tips&kritiek zijn altijd welkom!



    Amilia heeft net een heftige relatie achter de rug en is er nog steeds zwaar van in de war. Maar dat de relatie over is hoeft nog niet te betekenen dat het contact voorbij is. Jace wil haar nog steeds blijven zien, maar met een aantal voorwaarden. Hij blijkt nogal losse handjes te hebben en Amilia kan hem ondanks alles maar niet loslaten. Maar dan ontmoet ze Damian en haar leven staat meer op zijn kop dan ooit. Ze wordt op slag verliefd. Zal Damian haar van Jace loskrijgen? En beïnvloed en verblind door de liefde, is alles eigenlijk wel wat het lijkt?

    Proloog
    Mijn ogen waren open, maar ik kon niets zien. Ik was gewaarschuwd. De duisternis zou me te pakken krijgen. Mijn hoofd was een chaos, ik kon de vitale functies van mijn lichaam niet uit elkaar houden. Ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen, ik was niets. Ik had alleen nog mijn gedachtes, mijn geest was nog bij me. Dat was een troostende gedachte, de gedachte aan het feit dat ik mijn gedachtes nog had. Zacht geklop. Geklop op mijn hoofd? Ik wist het niet. Het zou net zo goed geklop op mijn buik kunnen zijn, of in mijn tenen.


    Verder lezen? http://www.quizlet.nl/chapters/1133326/proloog/

    Zelf zoek ik ook nog leuke story's om te lezen! Ik ben alleen totaal niet op zoek naar fanfics!!

    xoxo

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 21:01 ]


    • Truth is relative. Pick one that works. •

    Oh, haha, als je een story zoekt die dicht bij de werkelijkheid ligt is mijn story niet echt iets voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Ochtendlicht • OP

    Emma, een meisje van 17 jaar, is verliefd op Milo, een jongen van 22 jaar. Hij studeert al, zij zit nog in haar examenjaar. Op vakantie ontmoeten ze elkaar en ze gaan samen een super tijd tegemoet. Maar dan, als ze weer thuis zijn van vakantie, blijkt Milo haar opeens niet meer zo leuk te vinden. Of toch wel? Emma houdt van hem, dus ze wil hem niet opgeven, maar wat nou als hij echt een spelletje met haar speelt? Cassie, één van Emma's vriendinnen, zegt dat Emma het moet uitmaken, maar Britt (een andere vriendin, die jongens aan de lopende band verslijt) zegt dat jongens dit altijd doen. Het is normaal dat jongens een tijdje niks van zich laten horen. Maar Emma weet het niet meer. Wat moet ze nou doen, en hoe zal Milo reageren? Ze is al zo onzeker van zichzelf en dan laat ze ook nog eens met zich sollen. Maar dan komt Will in haar leven, de beste vriend en rechterhand van Milo. Hij is zo lief voor haar, en ze kunnen zo goed met elkaar praten, over dingen die ze meemaken. Emma voelt zich veilig bij hem en weet nu nog minder goed wat ze met Milo aan moet. Will is nog single...


    • Emma's POV
    • Soms 16 +
    • Begonnen 15/10/13
    • Volledig Nederlands

    Ik ga zo even kijken! Lijkt me wel leuk!

    Mijn story:



    Children, cigarettes & Coca Cola-tops
    Dana is een verlegen meisje van 17 uit een enigszins rommelig gezin. Haar ouders hebben constant ruzie en haar lesbische zus van 18 is op kamers gegaan in Amsterdam, niet om te studeren, maar om van het leven te genieten. Als Dana toevallig de tien jaar oudere Jack tegen het lijf loopt, is ze op slag verliefd. Een beetje jammer dat Jack een dochtertje heeft... Dat hij ongeveer aan de andere kant van het land woont... Toch kan ze hem niet uit haar hoofd zetten. Dan verneemt ze dat hij naar haar woonplaats gaat verhuizen. En in een klein stadje als deze is het haast onmogelijk om elkaar niet tegen te komen.


    - Cromulent

    Ik heb twee OP's. Ze hebben al wel heel veel hoofdstukken, dus ik weet niet of je daar tijd voor hebt. ;)


    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - Dit verhaal is al afgelopen, maar kent een vervolg.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 14:22 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Magic Bodies ( http://www.quizlet.nl/stories/126985/magic-bodies/



    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    - Door DolgaaiFan en xVixncxiex
    - Start: 27 oktober 2013
    - Dit verhaal is van ons, dus van niemand anders, liever geen plagiaat plegen!


    Genres: Fantasy, Actie en Misdaad
    Geen leeftijdslimiet
    Nederlands geschreven, Nederlands gesproken.
    Lopend













    hopelijk is het zo duidelijk genoeg haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Magic Bodies ( http://www.quizlet.nl/stories/126985/magic-bodies/



    2104.
    Het dealen van organen is steeds en steeds populairder geworden.
    Mensen worden ontvoerd, van hun organen ontdaan en meer dood dan levend achtergelaten.
    De regering weet ervan, maar kan er niets aan doen, de dealers zijn en blijven verstopt.


    - Door DolgaaiFan en xVixncxiex
    - Start: 27 oktober 2013
    - Dit verhaal is van ons, dus van niemand anders, liever geen plagiaat plegen!


    Genres: Fantasy, Actie en Misdaad
    Geen leeftijdslimiet
    Nederlands geschreven, Nederlands gesproken.
    Lopend


    hopelijk is het zo duidelijk genoeg haha




    Dit doet me wel heel erg denken aan het verhaal van @Insurgent.
    Ijzeren doorns

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:41 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Rhan-niet alles is wat het lijkt
    (Binnenkort wordt de titel: Rhan- Onuitgesproken woorden)



    Dit verhaal speelt zich in de toekomst af. Om precies te zijn in het jaar 2325.
    Er is een nieuwe planeet ontdekt waar ook, net zoals op de Aarde, al eeuwenlang mensen leven. Of nou ja, mensen; Ze hebben dezelfde bouw en lichaam als mensen, maar een gouden huidskleur.
    Na maandenlange bestudering van deze planeet, besluiten ze om er mensen van de Aarde er naar toe te sturen. De reis naar de planeet duurt 1 week en ze zullen er 1 jaar verblijven.
    Maar omdat ze niet allemaal wetenschappers erheen willen sturen, maken ze er een wedstrijd van.
    10 tieners tussen de 16 en 20 jaar, 3 volwassenen (waaronder 2 wetenschappers en 1 lerares) worden uitgeloot. Van verschillende afkomsten, verschillende landen en verschillende talen, zijn ze noodgedwongen om in het Engels met elkaar te communiceren. (Ik schrijf alles gewoon in het nederlands)
    Hun komst levert enig wantrouwen op. Na een maand in de gevangenis komen ze vrij en kunnen ze eindelijk de nieuwe planeet zien. Dit gaat niet zonder problemen natuurlijk. Er ontstaan nieuwe vriendschappen, liefdes en vijanden. Eerst lijkt het geen kwaad, maar wanneer er oorlog op de planeet uitbreekt en hun raket daarbij wordt geraakt, zijn ze noodgedwongen om langer te blijven. Er is geen communicatie meer met de Aarde, twee groepen op de planeet voeren oorlog en zij zitten er middenin. En was de bom op de raket wel een ongeluk? Was het geen opzet? Hoe loopt dit af?

    Dit verhaal lees je vanuit Anne-Ruth, een 18 jarig meisje dat ook uitgeloot is.

    Dit is het eerste deel uit een gloednieuwe trilogie, door mij bedacht.

    De Rhan trilogie gaat heten:
    Deel 1: Niet alles is wat het lijkt.
    Deel 2: Protest.
    Deel 3: Besmettingsdood.

    Ik hoop dat je een kijkje neemt!

    [ bericht aangepast op 28 okt 2013 - 15:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    • Impressive •
    Zestien jaar na de dood van Katniss en Peeta, is alles terug het oude in Panem. Het Capitool zwemt in het geld, terwijl de povere mensen uit de districten vechten tegen de honger. Kaitlyn Mellark woont in District 12 en zij is de dochter van de gedoemde geliefden, Katniss Everdeen en Peeta Mellark. Als blijkt dat haar naam getrokken wordt tijdens de boete, stort haar wereld pas echt in. Overleeft ze het of stapt ze in de voetsporen van haar ouders? De Hongerspelen zijn terug en ze zijn sterker dan ooit.

    Welcome to the 94th Annual Hunger Games!
    Happy Hunger Games and may the odds be ever in your favor.


    Soundtrack| Coming soon

    Verduistering van de wereld

    'I can control water like nature controls it, I can make it quiet, I can make it wild,
    I can make it whatever I want. Cause I am the watergirl.'


    Elena leeft een normaal en zelfs bijna gelukkig leven tot ze ontdekt dat ze een gave heeft, de enige die haar echt begrijpt is haar moeder. Maar als zij komt te sterven en Elena in een weeshuis terechtkomt verandert alles. Met behulp van Matt ontdekt ze wie ze echt is en waarom ze een gave heeft. Het is het begin van een reis waarin ze op zoek gaat naar zichzelf en naar de reden van haar kracht. Het begin van een avontuur waar ze nooit over had durven dromen.

    OP/fantasy


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ben al wel begonnen, er staat alleen nog niet zoveel van op Q. Het is voor de NaNoWriMo van dit jaar.


    Als ik zelfmoord zou plegen, dan zou ik mijn rode jurk aantrekken. Het is de enige jurk die ik heb, ik ben niet zo'n jurk-type. Ik heb die jurk gekocht toen ik nog vrolijk was, heb hem daarna één keer aangetrokken op de begrafenis van mijn opa en sinds die dag hangt hij in het hoekje van mijn kledingkast. Ik voel me ook niet fijn in die jurk, ik voel me al niet op mijn gemak als ik een simpel hemdje aan heb. Zwemmen heb ik al jaren niet meer gedaan. Ik in een bikini, gatverdamme. Badpakken, nog erger. Het liefst trok ik de hele zomer een lange broek en een trui aan. Ik probeerde niet op te vallen, maar met vijfendertig graden in een trui in de schaduw zitten is niet de beste manier om onzichtbaar te blijven. Ik wilde niet dat mensen mijn lichaam zouden zien, dat ze zouden zien hoe afschuwelijk ik eruit zag onder die trui. Alleen ik mocht dat zien, ook al durfde ik mezelf niet eens in de spiegel aan te kijken. Ik schaamde me voor mezelf, voor mijn ouders, voor iedereen die ooit gedacht dat ze vrienden met mij konden worden. Ik heb niet veel vrienden, misschien heb ik er wel geen. Ik geloof dat ik niet ongewenst was, maar apart. Ik hoorde er niet bij, dat wist ik zelf ook wel. 'Je bent wel aardig, maar niet mijn type.' Dat heb ik al duizenden keren gehoord. Ik ben niemands type, niemand is mijn type.

    Things I'll never Say


    Hij was niet meer dan een vreemdeling toen ze tegen elkaar opliepen in het park. Beiden gingen even snel weer hun eigen weg, alsof ze elkaar zojuist niet tegen het lijf waren gelopen. Maar al snel vindt een tweed ontmoeting plaats.
    Voor haar studie moet Amelia Cooper een interview gaan afnemen bij het bedrijf van de familie Kavanagh.
    Maar nog voordat ze één woord heeft kunnen uitbrengen, zal haar leven veranderen. David Kavanagh vraagt haar om zich voor te doen als zijn vriendin.


    http://www.quizlet.nl/stories/124943/im-falling-for-you/


    Secrets protect us. Secrets make us safe.




    What if other people know more about you than you know about yourself?
    What if people are looking for you?
    What if people want to see your die?
    What if....
    What if....
    What if....
    What if you were thinking you were a normal girl of the high school?
    What if your life is chaos by one car accident?
    He told me that this is not the end of my life. No, he says it's the begin of my dead.


    A friend is someone who knows the song in your heart and can sing it back to you when you have forgotten the words.

    Carrie × One Direction




    She takes revenge. Not only him, but to everyone. She does things she has never done before. She goes for it. You would never dare to bully her. She takes revenge. Look out .. she is behind you. She's gonna get you. Without you touching it does hurt you. She pushes you away or lift you up. But you can't feel her. She love your pain. You know her name.




    `Niall, I can make things move.`
    `Yes I know. I can do that too.`
    `No you do not understand.`
    `So what do you mean?`
    `I can make things move without touching them.`
    `...`




    × Written/Spoken in dutch.
    × One Direction bestaat niet!
    × Writter; Memorie
    × Co- Auteur -


    I painted it black, i know that you don't like normal things.