• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oei, ik / Sam weet dus echt niet wat te doen. Ehm.]


    Reality's overrated.

    [ik ook niet]


    Bowties were never Cooler

    [Handig. Hmm.]


    Reality's overrated.

    [uit eten? Naar hrt park? Oeh lala?]


    Bowties were never Cooler

    [Oeh lala? Hmm. Denk jij wat ik denk? ^-^]


    Reality's overrated.

    [Ik denk het wel... (nerd);)]


    Bowties were never Cooler

    [Gehehehe. Dan denk ik dat we het erover eens zijn...]


    Reality's overrated.

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Voorzichtig pakt hij het stapeltje ook uit mijn armen en legt ze terug op de plank. "Dank je, lief," zegt hij met een glimlach. Van achteren slaat hij zijn armen om me heen. "Dus, wat wil je doen?" fluistert hij in mijn oor, waarna hij een kusje op mijn kruin drukt.
    Even kijk ik bedenkelijk voor me uit, dan, met zijn warme adem in mijn nek, gaan de haartjes op die plek overeind staan en verschijnt er een twinkeling in mijn ogen. Mijn hoofd draai ik en mijn lippen druk ik op die van hem, zachtjes, teder en liefdevol. Want echt, ik hou met mijn hele hart van deze jongen.

    [Even deze basis, zodat ik zomenteen makkelijker kan verder typen op mijn telefoon. Want ik moet even switchen.]

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 19:38 ]


    Reality's overrated.

    [Ehm, well. Post is af. Sorry.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne || Lianne
    Even bleef het helemaal stil aan Sam's kant. Toen draaide ze haar hoofd naar me toe en kuste me zacht en liefdevol. Ik zoende haar liefdevol terug. Ik verstrakte mijn greep iets op haar. Ik hield met mijn hele hart van dit meisje. Mijn handen wreven zacht over haar rug. Harry's handboeien zaten nogsteeds in mijn kontzak. Ach ja, die kreeg hij wel weer terug, of ze verdwenen weer onder mijn bed. We zouden het wel zien. Wat er ook gebeurde. Het maakte me niet uit. Ondanks dat ze mijn geheim wist, wilde ze nogsteeds bij me zijn. Dus alles wat ze wilde mocht ze van me hebben en doen. Mijn hart klopte wild en ik likte zacht over haar onderlip. Ik zou wel de hele dag met haar kunnen kussen zonder dat er iets zou gebeuren. Zolang ze maar bij me zou zijn. Dan was alles perfect.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Liefdevol zoent hij me terug. Zijn greep verstrakt iets en zijn hand wrijft zacht over mijn rug. Als ik mijn handen tegen zijn borstkas leg voel ik zijn hart wild kloppen, net als dat van mij. Zacht likt hij over mijn onderlip en met een glimlachje open ik mijn lippen iets, om mijn tong die van hem te laten ontmoetten. Mijn lichaam verwarmd zich, uit mijn liefde voor hem. Zijn warme lichaam. Vanbinnen gloei ik helemaal. Ik zou niet boos kunnen worden over zijn geheim. Ik hou te veels te veel van hem. Hij betekend alles voor me. Mijn ene hand breng ik weer omhoog en leg in zijn nek, waar ik zachtjes begin te strelen.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne || Lianne
    Ze was zo lief en leuk. Ik was zo blij dat er niets aan onze relatie was verandert, want dat wilde ik echt niet. Ik glimlachte toen ze haar mond wat open deed en onze tongen elkaar vonden. Ik wikkelde mijn tong om die van haar, maar liet toch de controle bij haar liggen. Ik vond haar handen op mijn borst heel prettig. Ik voelde ze door mijn shirt heen branden. Mijn hoofd ging wat mee met het gekriebel aan mijn nek. Ik was daar vrij gevoelig. Ik genoot gigantisch van deze zoen. Ze was echt het beste vriendinnetje ooit. Ik tilde haar op en draaide haar onder het zoenen, zodat we op even hoogte stonden en de wereld letterlijk wegspon bij ons. Ik hield zo veel van haar. Plots raakte ik de rand van mijn bed en kieperde om met haar nogsteeds dicht tegen mijn borst geklemd en de kus niet brekend.


    Bowties were never Cooler

    Samelynin "Sam" Madyn Jareau.

    Als ik mijn mond open en onze tongen elkaar vinden wikkelt hij zijn tong om die van mij. Rustig, maar passievol, begin ik een spelletje te spelen. Mijn vingers kriebelen in zijn nek en Liam's hoofd gaat er wat in mee. Ik weet dat dat een gevoelige plek is. Hij tilt me op en draaide me, gewoon nog doorgaan in de zoen. Veel kleiner als Liam ben ik sowieso niet, maar wel een heel stuk smaller, Liam is enorm gespierd, maar mijn lichaam is gewoon vrij tenger al sport ik veel. Plots kieperen we op het bed, de kus nog steeds niet brekend. Maar even hou ik mijn adem verschrikt in, waarna ik grinnik tegen zijn lippen aan.


    Reality's overrated.

    [Hybra went Ivey.]


    Reality's overrated.

    Liam Payne
    Ze ging rustig mee met mijn bewegingen. Ik vond dit echt heerlijk. Ik draaide haar rond tijdens de tongzoen, maar uiteindelijk kieperde ik om het bed op en trok haar mee. De zoen brak ik zeker niet. Ik voelde haar wat grinniken en grijnsde zelf wat. Mijn handen gleden zacht over haar rug. Ja, ik hield zo veel van haar. Zacht beet ik nog even op haar onderlip voor ik toch terugtrok. "Gaan we door en zien we wel wat er gebeurt of gaan we gewoon knuffelen?" Beiden vond ik geweldig. Ik wilde gewoon bij haar zijn, meer niet. Wat er ook zou gebeuren en wat ze ook wilde. Ze was de liefde van mijn leven en liet me me voelen als een jong schoolmeisje. Ze leek me zelfs gewoon te accepteren voor wie ik echt was. Dat was misschien nog wel het meest bijzonder. Ik hield gewoon van alles aan haar en zou haar voor geen goud in de werel ooit nog loslaten. Ze was mijn meisje zolang zij wilde en ik zou nooit iemand anders aan mijn zijde willen hebben.


    Bowties were never Cooler