• Heej ik ben lulu en ik ben net nieuw ik zou heel graag een story willen schrijven ik weet wel een beetje hoe dat moet enzo maar ik ben nog best wel slecht in schrijven. Is er misschien iemand die samen met mij een story zou willen schrijven ( ik ben niet heel goed in schrijven dus je moet me dan wel wat tips enzo kunnen geven ). En heeft iemand dan ook een leuk idee voor de story? Het zou heel fijn zijn als jullie me willen helpen
    ik vind heel veel leuk dus als je een leuk idee hebt zeg het maar x
    en ik hoop dat er iemand samen met mij een story zou willen schrijven en mij wat tips zou willen geven x


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 okt 2013 - 14:04 ]

    Ik ben daar te druk voor, maar hopelijk vind je iemand.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou je graag meehelpen, maar je hebt nog geen basis (qua inhoud van het verhaal) en ik heb echt geen tijd om een heel verhaal te gaan verzinnen op mijn eentje...

    Malafide schreef:
    Ik ben daar te druk voor, maar hopelijk vind je iemand.


    -

    Malafide schreef:
    Ik ben daar te druk voor, maar hopelijk vind je iemand.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    uhh nee sorry. Mijn ideeën hou ik liever voor mezelf. Succes met iemand te vinden!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou je best wel willen helpen, maar licht eraan wat voor een genre je zoekt, of wat voor een soort verhaal het word.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zou het wel willen doen indien dat betekend dat we samen een leuk idee bedenken.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 20:02 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''