• Heey :)

    Allereerst , eindelijk heb ik morgen mijn eerste zangles. Vind het enorm spannend want heb nog nooit voor iemand "live" gezongen, maar heb er ook wel zin in ! Nieuwe uitdaging.

    Heb gister een laatste filmpje gemaakt van hoe mijn stem is zonder les. Het is voor mezelf wel leuk om over 1 of 2 jaar mijn stem te vergelijken na de zangles.

    Een paar van jullie vonden dat ik eens Disney liedjes moest gaan zingen.

    Nu heb ik het " mannelijke " deel gezongen van Sneeuwwitje, heb het vrouwelijke deel ook gezongen want die bevalt mij meer, alleen bleek op de camera dat hij erg stotterde bij dat stuk...Heb dus even geknipt en geplakt en nu heb ik alleen het laatste stuk. Ik heb mij maar ingebeeld dat een man dat voor mij zingt HAHAHA



    Ben benieuwd of het redelijk is, en wat beter kan...

    Kan jullie tips meteen meenemen naar zangles !
    xxx

    Mooie stem! Veel plezier en succes op zangles! (ik kan je geen tips geven of dergelijk, want zoveel verstand heb ik daar niet van, maar daarvoor ga je dus op zangles! ;p)


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    Mooie stem! Veel plezier en succes op zangles! (ik kan je geen tips geven of dergelijk, want zoveel verstand heb ik daar niet van, maar daarvoor ga je dus op zangles! ;p)


    Some people are art and do art at the same time

    Als je Disney kan zingen, moet je een goede stem hebben; ik vind het echt mooi klinken! :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    EINDELIJK! Super dat je op les gaat. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Thanks!! Ja ben ook super blij dat het morgen eindelijk zo ver is! :)

    Mooie stem heb je hoor! Alleen kon ik sommige woorden niets zo goed verstaan ;)


    I still think of the guitar bible.

    Jij zit nog niet op zangles? Waaaaaaaaaat? Supermooi!


    Searching heavens for another earth

    Je bent wel goed!
    veel succes morgen :3
    ik twijfel of ik ook ga zingen op school :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felina schreef:
    Mooie stem! Veel plezier en succes op zangles! (ik kan je geen tips geven of dergelijk, want zoveel verstand heb ik daar niet van, maar daarvoor ga je dus op zangles! ;p)


    -

    je hebt een mooie stem.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    VanGogh schreef:
    Als je Disney kan zingen, moet je een goede stem hebben; ik vind het echt mooi klinken! :3


    26 - 02 - '16

    VanGogh schreef:
    Als je Disney kan zingen, moet je een goede stem hebben; ik vind het echt mooi klinken! :3

    This. Maar ik vond het wel soms wat schel klinken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.